Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 29-10-23 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! En hel dag uten store planer. Øve litt bare.
Postet 29-10-23 kl 10:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag!

Deilig lite planer her og i dag. Eldste er på atter en maratontrening, mens yngste kommanderes til litt husarbeid. Jeg drikker kaffe og gror finger.
Postet 29-10-23 kl 10:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
God morgen. Har telys, kaffe og ser Sex Education. Det sludder/snør/regner, innedag for meg på krykker. Rydde litt mer er planen.
Postet 29-10-23 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Buhu! Syhyk søndag her. Ibux inntatt. TV og sofa neste. :snufse:
Postet 29-10-23 kl 12:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg går meg vill i mitt eiga hovud. Eg har bestemt at eg må finne ut kva vinterdekk eg vil ha i dag. Og få bestilt dei. Men fytti det er så dyrt. Og kva skal eg vektlegge? Det er jo stort sett greie veier her. Meir regn enn snø dessverre. Blææ, hater å ordne med slikt, men eg har dei jo forhåpentligvis lenge. Det er jo ei mager trøst.
Postet 29-10-23 kl 12:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd: Jeg har bestilt nye dekk nå, går fra pigg til piggfrie. Ikke kjøp de billigste om du ikke må.
Postet 29-10-23 kl 14:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bør kanskje legge inn dekkskift i kalenderen snart. En natt ned mot 0 neste uke, resten rundt 8-10 grader.

Skal snart hente yngste, han har vært på cup i nord-fylket.
Postet 29-10-23 kl 15:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg tror jeg har litt bedre enn mitt på treet på min. Sa jeg ikke ville ha de dyreste og ikke de billigste. Og at det ville være sylfersk sjåfør og øvelseskjøre som også skulle sitte bak rattet. Kjøpte da det de anbefalte.
Jeg har ikke kapasitet til å finne ut av det selv.
Postet 29-10-23 kl 16:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dei billigaste eg har fått tilbod om, er ikkje aktuelle. Eg finner enten ingen tester på dei, eller dei ligger desidert i bunn. Dei dyraste er innmari dyre. Eg vil helst holde det under 10 store.
Postet 29-10-23 kl 17:51 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det skjønner jeg. Er ikke i nærheten av 10K med mine. Har gammel ufancy bil.
Postet 29-10-23 kl 18:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg sa til dekkhotellet der jeg også kjøper dekkene at jeg har 18-åring med fersk førerkort. Han anbefalte og jeg går for de. Han sa han kjører på like selv. Kom på 12 000, men jeg har trodd jeg måtte ha nye i to år nå.
Postet 29-10-23 kl 20:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gamal bil her og, men litt ukurant storleik på dekk gjer at prisen går opp.
Postet 29-10-23 kl 21:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no