Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 19-10-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra flybussen! Uniform, noter og instrument +++ er pakket og jeg er klar for tur til Frankrike. Dette tror jeg blir veldig gøy!
Postet 19-10-23 kl 07:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kos dere Blånn.

Jeg har såvidt kommet i gang på hjemmekontoret. Har vondt i hodet, så jeg håper Ibuxen jeg har tatt snart virker.
Postet 19-10-23 kl 07:21 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, deilig når det er så kaldt ute. Jeg har vært ute å droppet lærlingen på et møtepunkt og nå er jeg klar for møtedag på teams. Stakkars vovsen er pjusk og kastet opp i dag igjen. Helt utrolig at det skal ta så lang tid å få magen i lag igjen.
Postet 19-10-23 kl 07:41 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God tur, Blånn!
Jeg er på kontoret, merker at det er blitt kaldere ute nå.
Postet 19-10-23 kl 08:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God tur Blånn. Kos deg.

Jeg sitter på hjemmekontor i dag. Det var nydelig å kunne sove lenge og sitte her i en avslappet ullgenser. Snart skal jeg til fysioterapeut, som er hovedgrunnen til valget av hjemmekontor.
Postet 19-10-23 kl 08:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
God tur, Blånn; høres gøy ut!

Regn og vind her; skikkelig høstlig, men er på hjemmekontoret. I dag har jeg fjernet kile 2 i støvelen, så det går jo fremover håper jeg.
Postet 19-10-23 kl 09:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mitt siste kommunestyremøte idag. Etter åtte år er jeg veldig klar for å gå ut. Vært veldig lærerikt,men også tidkrevende. Middag i kveld som siste post etter dagens møte.
Postet 19-10-23 kl 09:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God tur Blånn!

På kontoret i dag. Løp hit, så trening unnagjort. Vi skal ha noe sosialt på kontoret etter jobb. Satser på at LøveMannen eller arvingen kan hente meg, så kan jeg kose meg med et par glass vin.

Trodde det skulle være fint vær i dag, så kledde meg helt feil. Iskald vind...
Postet 19-10-23 kl 09:10 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
God tur, Blånn!

Jeg sitter på elendig nett på et Norwegian-fly på vei til Tromsø. Men jeg skal hjem senere i dag, så det blir bare hektisk. Jeg er veldig spent på hva dagens møter vil medføre.

Klokka ringte IKKE i dag, så det er jammen bra at jeg sover lett og kom meg opp i tide.
Postet 19-10-23 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no