Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 22-02-20 kl 06:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Unødvendig tidlig oppe.
PW-cup i helgen.
Snart frokost, kamp for yngste og trening for meg.
Postet 22-02-20 kl 08:02 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet klokka fem. Planen for dagen er å besøke en antikkmesse, ellers bare avslapping.
Postet 22-02-20 kl 08:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 22-02-20 kl 08:39 av Blondie
Gammel
Martis sin avatar
Oppe før 7 for å bake brownies til den nybakte 15 åringen! Planen er slalom, men det regner nå på Hafjell.
Postet 22-02-20 kl 09:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 15-åring, Martis!
Postet 22-02-20 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Hipp hurra for bursdagsbarn, Martis!

Jeg bedriver bollebaking. Glutenboller forrige helg, glutenfri denne helga. Klar for fastelavn i morgen!
Postet 22-02-20 kl 11:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er den eneste våkne i huset. Mann, eldstedatter og pusene sover. Deilig med kaffe alene i stille stue. Bare vinden som hyler rundt hushjørnene, men litt sol titter frem. God lørdag!
Postet 22-02-20 kl 12:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Deilig med helg. I kveld skal vi få tre vennepar på middag og jeg er i gang med å forberede tre-retters middag. Mye vin og godt selskap. Blir bra. Gutta skal overnatte hos bestemor.
Postet 22-02-20 kl 12:18 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Vi har akkurat fått i oss frokost, og skal snart av gårde. PW-cup hele helgen her også.
Postet 22-02-20 kl 12:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vinterferiestart her i vest. Vi har en rolig formiddag hjemme før vi drar til fjells i ettermiddag. Værprognosene varierer, men satser på at vi får noen timer i bakken i ny og ne. 17-åringen blir med oss, det er lenge siden sist.
Postet 22-02-20 kl 13:04 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Har hatt en tur på søpla, mye folk der.
Postet 22-02-20 kl 13:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her i Trysil har det regnet, snødd, regnet og nå lysner det.

I morgen er det meldt sol!
Postet 22-02-20 kl 13:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, Martis

Vi sov alt for lenge i dag. Må rydde og bake boller i dag. Familiefeiring i morgen
Postet 22-02-20 kl 14:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring, Martis!

Ungene har startet vinterferie. Prøve meg på den at nå skal de ikke på skolen før i mars, men 12-åringen bet ikke på den. "Mamma, det er jo bare en uke til"!
Postet 22-02-20 kl 14:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 15-åring, Martis!

Min 15-åring sov til kl 14 i dag, og det var jo litt upraktisk når hun hadde en avtale i byen kl 14.30. Vi har kranglet oss gjennom hele vinterferien, så det var jo bra jeg fikk anledning til å fortsette. (vi var ute og kom ikke hjem før 14 ellers hadde jeg såklart vekket henne tidligere)
Postet 22-02-20 kl 16:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det ble fint, så vi har hatt 4 timer i bakken, og mesteparten i sol. Deilig med litt vårfeeling!

Takk for gratulasjoner!
Postet 22-02-20 kl 16:43 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no