Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 01-10-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 01-10-18 kl 07:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jepp.
På jobb. Kort uke så kan ikke klage.
Veldig mye på to-do lista så hepp hepp.
Postet 01-10-18 kl 08:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jobb snart. Jaja. Har treningstøy og kort uke.
Postet 01-10-18 kl 08:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Herregud, jeg har lagt opp til maratonuke på jobb, og det aaaangrer jeg på nå mandag morgen. Jaja, har kaffe.
Postet 01-10-18 kl 09:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Begynner i ny stilling i dag, foreløpig har jeg fått logget meg inn men venter fortsatt på ekstra tilganger.
Postet 01-10-18 kl 09:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Blir visst kort uke på meg også - er blitt sylte forkjølet og holder meg hjemme i dag. Siden neste uke er høstlanghelguke og vi har fri onsdag-fredag, betyr det to korte uker etter hverandre. Det føles egentlig helt greit, selv om det blir stress av å være borte fra jobb uplanlagt.
Postet 01-10-18 kl 09:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror jeg får verdens lengste uke disse dagene, men det blinker en høstferie der i enden. Det skal bli skikkelig fint!
Postet 01-10-18 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er på jobb, stille i gangene her, ser ut som om mange har tatt høstferie. Kort uke på meg og, men masse å gjøre før den tid. Hepp!
Postet 01-10-18 kl 09:34 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg sitter med godkaffe og nyter fortsatt minnene fra helgens høyfjellshotelltur, rundtomårsgaven fra broren min! Nydelig mat, særpreget hotell og flotte folk.

Turen opp til Gaustatoppen på lørdag kunne dog foregått i litt mindre vind og litt bedre vær, men pyttsan.
Postet 01-10-18 kl 09:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Kort dag på jobb, for jeg reiser til Molde i ettermiddag. Skal i begravelse der i morgen. Jeg har aldri vært i Molde, så for jeg er det veldig eksotisk og litt skummelt. Hva om jeg roter meg bort?
Postet 01-10-18 kl 09:44 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag starter livet som utenlandspendler, men først: Harry Potter-maraton! Mannen viste ungene annonsen bare for å være morsom, men han burde jo visst bedre, så her blir det HP fra 11 i dag til 9 i morgen tidlig. Jeg rekker bare første film, mannen må ta nattskiftet. Det kan vi vel si at han har fortjent.
Postet 01-10-18 kl 09:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har hatt noen fantastiske dager i Manchester og skal i dag bevege oss videre til London. Nå må jeg bare vekke familien og spise hotellfrokost. Sistnevnte består av egg, bacon, sopp og bønner.
Postet 01-10-18 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi var i Manchester for noen uker siden. Og da jeg bare ba om ett egg, en baconskive og en hash Brown, så kelneren bekymret på meg. "I feel so ashamed giving you such a small breakfast. Are you sure you dont want anything else?"

Jeg er på jobb. Litt surrete i hodet etter fotballcup og ikke alt for mye søvn. Men alt gikk veldig bra så jeg er fornøyd.
Postet 01-10-18 kl 10:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det går ikke an å rote seg så innmari bort i Molde, Divine. Det er ikke akkurat en storby.

Jeg er på jobb og har fått et pussig problem.
Postet 01-10-18 kl 10:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hva er det med eldre folk og utløpsdato på mat, egentlig? Stefaren min spiste middag her i går, og hadde med seg 600 gram kokesjokolade som han hadde funnet i en skuff, og som han mente at jeg sikkert kunne få bruk for. Sjekket nå. Fem av platene gikk ut på dato i september 2013. Den siste gikk ut i - wait for it - 2005!

Kjenner at det er utrolig lite sannsynlig at jeg bruker noe av den sjokoladen, altså.

(Det er ikke første gang han viser at han ikke ser på sånt. En gang skulle han servere bær med vaniljesaus til dessert, for å bruke opp en pakke saus han hadde funnet i skapet. Da vi åpnet den, var den full av brun, størknet gugge - og utløpsdatoen var forlengst passert. )
Postet 01-10-18 kl 10:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Divine, mitt einaste råd på en dag som denne er å tone ned trønderdialekta for å unngå å bli mobba kvar gong du åpne munnen
Postet 01-10-18 kl 10:26 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mye på lista i dag. Tannlegetime, 2 avtaler og et foreldremøte. Tannlegen unnagjort. Null hull.
Postet 01-10-18 kl 10:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Divine, mitt einaste råd på en dag som denne er å tone ned trønderdialekta for å unngå å bli mobba kvar gong du åpne munnen
Postet 01-10-18 kl 10:51 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Null hull er gull, Star.

Mandag, men snart lunsj og bare en snau uke igjen til høstferie.
Postet 01-10-18 kl 11:20 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar


Har hatt småsjuke unger denne helga og sovet litt lite, så i dag er man trøtt. Er det ikke rart hvor fort man "avvenner" seg fra nattevåk? For 4 år siden hadde jo dette vært en fabelaktig helg, søvnmessig.
Postet 01-10-18 kl 11:20 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Samme her, Frk_Fryd. Jeg får fortsatt ikke mer enn seks timer sånn til vanlig, men det er mest min egen feil. Spe på med en forstoppa fireåring og en åtteåring med mareritt, og nettene begynner å minne om 2015 igjen.

Unner meg en høstferiedag, sjøl om jeg egentlig skulle hatt hjemmekontor.
Postet 01-10-18 kl 11:37 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Jeg er fremdeles syk med det jeg antar er influensa. Startet i Nederland tirsdag. I dag tror jeg at jeg er noe bedre, i alle fall bedre enn i går. Da smakte alt fælt. Har fått i meg litt egg og drikke, vært oppe en times tid og skal snart legge meg litt igjen. Ungene er på høstferie hos faren, takk og pris for det.
Postet 01-10-18 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Har fått bestilt time til nytt pass i morgen. På tide, har visst siden sommeren at det kom til gå ut i november og at vi skal ut på tur etter utløpsdato.
Postet 01-10-18 kl 13:20 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vondt i hele meg! Særlig i halsen. Pjusking mottas med takk.
Postet 01-10-18 kl 13:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
jusker: på millact og Nenne. Det er vondt å være syk.

Jeg har en irriterende forkjølelse, som gjør at jeg akkurat har nok vondt i ørene og halsen til at det er ubehagelig å være på jobb. Men ikke så vondt at jeg har noen grunn til å holde meg hjemme. Så jeg sitter her og lider i sånn noenlunde stillhet.

Det hjelper ikke at vi er midlertidig utflyttet fra arbeidsstedet, så jeg sitter på et litt dårlig tilrettelagt firemannskontor. Men jeg har klart å sikre meg en hjørneplass ved vinduet, så det er ikke veldig synd på meg.

Jeg har 15 åring i dag og skal løpe hjem fra jobb for å bake boller med henne, som hun skal ha med seg på trening i dag.
Postet 01-10-18 kl 13:31 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no