Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Jubileumstiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Jubileumstiffe

Postet 13-09-16 kl 07:10 av Kaffestuggu

I dag feirer vi FPs aller første innlegg med en bursdagssang. Vi fortsetter mimringen både i kaffebloggen og ute i forumet.


(Kilde: youtube.com)

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Først på første jubileumsdagen!
I kveld skal jeg holde et innlegg for 200 mennesker om noe jeg egentlig ikke kan. På tide og stå opp, mao.
Postet 13-09-16 kl 07:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar


Her har de hatt noe vedlikehold på vannledningsnettet i natt og rørene er fulle av luft og vannet er brunt.. Lurer på hvor lenge jeg må la vannet renne før normal farge er tilbake...
Postet 13-09-16 kl 07:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja ... vi befinner oss utenfor brannmuren på jobb. Det er en del ting jeg kan gjøre utenfor brannmuren også, men det var ikke det jeg var innstilt på å gjøre. Omstillingstiden er litt mer enn et par minutter kjenner jeg.

Kanskje hente meg en kaffe til?
Postet 13-09-16 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Puh. Tenåring med morgenstressmeltdown og preteen med totalt mangel på morgenstress. Og mamma som sitter igjen med kjempestressknute i magen selv av begge to. Startet dagen med yoga da, det var fint. Må bare prøve å finne tilbake til flyt-følelsen igjen.

007!
Postet 13-09-16 kl 08:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ikke vask hvitt tøy i dag, Mex! Pleier å stå på FB-siden til kommunen hos oss hvis de holder på med sånt.

I dag er jeg også trøtt, men travel. Møte i kveld om turen med tiendeklasse i høstferien, jeg er visst Reiseleder 1, og gruer meg litt til å møte foreldretroppen. Ungdommene er også med på møtet da, håper det gjør at foreldrene er noe mer moderate i sine utbroderinger.
Postet 13-09-16 kl 08:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er grusomt forkjølet, men muligens bedre enn i går, sånn at det kanskje går an å få unna et par hjemmekontorsaker innimellom all snufsingen og hostingen. Jeg har ikke matlyst engang.
Postet 13-09-16 kl 08:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
I går var jeg støl og trøtt etter loppemarkedhelg, men i dag er både kropp og hode litt mer i form. Hjemmekontor med klesvask og papirarbeid på programmet, før det blir trommer og korsang i kveld.
Postet 13-09-16 kl 08:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Akseliane, kan du utdype hva slags utbroderinger du frykter? :ungdomsskoleforeldernovise:

God bedring, Toffskij! Kos deg på hjemmekontoret celebert.
Postet 13-09-16 kl 08:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er hele familien sengeliggende, alle i en seng med hver sin iPad. Jeg må på et møte litt senere, og skal til Tromsø i ettermiddag. Jaja , godt jeg har venninne med snill mamma som kan passe ungene i morgen dersom de fortsatt er syke. Snill venninne skal passe ungene i ettermiddag og natt.
Postet 13-09-16 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er frisk, men trettenåringen slo hodet under trening i går og var veldig redd for hjernerystelse. Jeg er litt småsur på treneren hans som tydeligvis hadde skremt guttungen med det, men som ikke varslet oss. Jeg har hatt barn i 22 år, men dette er første gang jeg har måttet forholde meg til en potensiell hjernerystelse, så jeg måtte google. Vi vekte guttungen hver 1,5 time i natt, men ingen av oss voksne tror det er hjernerystelse.

Ellers er det jobb og trening på tapetet (tapeten?). Muligens også litt overtid.
Postet 13-09-16 kl 09:09 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring til syke!

Samtale mellom 12-åringen og meg i morges:
- Ja, i dag har jeg i hvert fall ikke gym!
- Er du sikker?
- Jepp, jeg har bare gym på tirsdager og fredager
- Det er jo tirsdag i dag da
:ups: :grøss: :svosj:
- Tusen takk, mamma!!

Kjekt når man kan føle seg som supermamma bare fordi man vet hvilken ukedag det er.
Postet 13-09-16 kl 09:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg startet dagen med å falle og slå meg ganske grundig, det var ikke helt nødvendig kjenner jeg. Heldigvis var jeg rett utenfor døren, så jeg fikk skiftet og kommet meg før jeg dro ut igjen. Kort dag i dag, så får svosje bittelitt. 8 arbeidsdager igjen her.
Postet 13-09-16 kl 09:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Auda, ingling, gikk det bra med deg?

Jeg har startet dagen med å komme kjempeforsinket på jobb fordi togene ikke gikk helt etter planen. Så dermed har det blitt litt mer trasking enn planlagt, noe som ikke var helt heldig med mine fortsatt skadeskutte knær. Akk, ja.
Postet 13-09-16 kl 09:42 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
, Appelsin.

Vanlig tirsdag her. Nok å gjøre, alt jeg driver med er gøy og straks må jeg ut for å kjøpe ny mascara. Lager tråd i forumet om hvem som er best nu til dags.

Ooops, Ingling - man skal ikke starte dagen sånn.
Postet 13-09-16 kl 09:43 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har vært våken siden 05:30 fordi jeg skulle på et møte 07:30. Det skulle vært forbudt å kalle inn så tidlig.
Og det skulle vært skuddpremie på dem som avlyser 07:30 møter kl 23:42 kvelden før.
Postet 13-09-16 kl 09:59 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Men det er utrolig god underholdning å lese livslærdom-tråden!
Postet 13-09-16 kl 10:00 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det gikk bra, takk. Litt forslått og litt sur, mest. Fikk skiftet og ble like godt med og leverte små, kosete barn, så det ordnet seg.
Postet 13-09-16 kl 10:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Heilo: Du vil nesten ikke tro hva folk mener vi sju reiseledere skal gjøre og passe på når det gjelder akkurat forelder x sitt barn. Sist var det bl.a. noen som mente at vi reiselederne burde samle inn alle kontanter og pass og bære rundt på dette. Samt plenumsopplysninger om alt eget barn ikke kan/vil/tør/spiser. Og samtidig får vi ikke vite det vi aller helst burde ha visst om andre. Og for ikke å snakke om rom- og lugarfordeling, den er komplisert nok, men så er det noens sarte lille barn som er livredd og skjør og må ligge på luger/rom med akkurat den og ikke den. X 20, ca. Puh! Skal vel egentlig være glad når dette er overstått.
Postet 13-09-16 kl 12:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har skikkelig vondt i halsen på sjette dagen nå. Hoster og snufser gjør jeg også. Stakkars meg!
Postet 13-09-16 kl 12:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Hjemme m vesla som har feber og hoste fra hell.
Jeje, er så mye morsomme tråder her inne nå som blir trukket frem, så da har jeg noe å gjøre mens hun ser på japanske serier.
Postet 13-09-16 kl 12:54 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nenne: Jeg har også halsvondt som har vart i en uke! Urettfeigt!
Postet 13-09-16 kl 13:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Vi har fått is i dag.
Postet 13-09-16 kl 13:10 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
30 grader i København i dag. :svett:
Postet 13-09-16 kl 13:57 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Skikkelig urettfeigt! Jeg vil ikke ha sånn! Ingen andre skulle behøve å ha sånn heller, Toffen.

Jeg var hos legen for å se om det kunne være en bakterie jeg kunne fått tatt knekken på og legen så ut til å være på alder med 2002-gutten min. Han var veldig bestemt da på at dette så ut som en virushals og den skumle hosten min hadde ikke gitt ulyder på lungene, så åpenbart må jeg visst bare lide meg igjennom dette her.
Postet 13-09-16 kl 17:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Slappet av for lenge hjemme. 10 min for sen til foreldremøte. Jeje. Går glipp av rektors skrytetale tenker jeg.
Postet 13-09-16 kl 18:05 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Roald Dahl fyller 100 år i dag også!
Postet 13-09-16 kl 19:37 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Roald Dahl!
Postet 13-09-16 kl 21:18 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Roald Dahl!
Postet 13-09-16 kl 21:57 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no