Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 16-12-17 kl 07:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra fotballhallen! Her startet første kamp klokka 9 så vi er oppe bright and early today. Hyggelig overraskelse var at laget vårt skulle møte laget til Bluen, så jeg fikk en hyggelig morgenskravlings også. (så får det bare være at det ser ut til at de knuser oss )
Postet 16-12-17 kl 10:15 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Oppdatert 16-12-17 kl 11:55 av Palmen
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Her er fortsatt 4 av 5 syke og guttungen og jeg hoster om kapp.
Nå vil jeg vi skal bli friske : lei:
Men nå kaffe.
Postet 16-12-17 kl 10:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Elendig natt så alle planer om en tidlig morgen gikk i do. God bedring til deg og dinr Millen!
Postet 16-12-17 kl 10:35 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Må man egentlig stå opp hver dag? Eneste plan i dag er juleklipp på ungene og pynting av pepperkakehus, og det passer meg utmerket etter en usannsynlig hektisk uke.

God bedring til dere alle, Millen.
Postet 16-12-17 kl 11:36 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 16-12-17 kl 19:08 av Timar
Gammel
star sin avatar
På plass i en ishall i nabolandet. Heia heia
Postet 16-12-17 kl 11:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! I dag skal yngste feire julaften 1 av 2. Resten av oss skal på julemarked, og så gjøre husrent.

En smule groggy og forkjølet Eia er glad for å ha kunnet sove til halv ti, og få frokost servert.
Postet 16-12-17 kl 12:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Takk for hyggelig morgentreff, Palmen! Jentene var litt trøtte og noen helt utrente, men de klarte å få skvist inn et par mål. Nå noen timer fri (les: joggetur og julegaver) før neste fotballøkt, som varer til langt på kveld.
Postet 16-12-17 kl 12:29 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg var på superhyggelig jobbfest i går og har hostet i halve natt så jeg sov lenge og var ikke oppe før 11.30.

Nå skal jeg gjøre ferdig en gave som må sendes i dag. Lage pepperkakedeig, rydde litt, handle, bake, pakke gaver osv. Helt til hele familien skal på teater i kveld. Vidunderlig førjulsdag.
Postet 16-12-17 kl 13:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er utskremt vennejulegaveshopper alene i familien og senter med begynnende bihulebetennelse er ikke stas. Har en gave igjen da, nå en liten kaffepause.
Postet 16-12-17 kl 13:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Isigelig trøtt etter en lang uke og overnatting av kompis av yngste i natt. Fått sendt noen julekort, satt på en vask og ryddet litt. Usikker på hva som gjenstår?

God bedring, Millen!
Postet 16-12-17 kl 13:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! I dag skal jeg slappe skikkelig av, og har sagt nei til alt av mer eller mindre morsomme førjulsaktiviteter. Jeg trenger en sofadag!
Postet 16-12-17 kl 13:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Dette er den dagen da «alt» skal gjøres, siden det ikke er noe som er booket i kalenderen. Heldigvis er vi laidback nok til at «alt» stort sett betyr «skrive julekort, kjøpe juletre og lage marsipan». Så vi satser på at det ikke bøir en altfor slitsom dag.
Postet 16-12-17 kl 14:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har bakt lefser og måtte jo sjølvsagt smake. Eg er mett, men dei blei gode. Trenger litt meir øvelse, men det kjem nok etterkvart.
Postet 16-12-17 kl 14:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig hjemmedag på hele gjengen her også, i dag har vi tatt en grundig vask av førsteetasjen og fått frem litt mer julepynt. Minstejenten begynnner å bli i bedre form, mens eldste virker slapp og varm, så jeg krysser fingrene for at hun ikke ryker på fem dager med feber hun også. Pakkeverksted og pepperkakehusliming på planen i kveld.
Postet 16-12-17 kl 17:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har vært på kjøpesenter i dag.
Postet 16-12-17 kl 18:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kjøpesenter her og. Er i alle fall ferdig med gavene, hvis nå bare de som er bestilt på nett kommer fram i tide! Må pakke inn ungenes gaver i kveld, er redd de oppdager dem ellers. Ellers innebærer planer for helga jobb, jobb og litt mer jobb, lufting av ungene i hagen, litt husvask og Love Actually. Jeg gleder meg til mandag klokka 14, da er halvårsoppgjøret over.
Postet 16-12-17 kl 19:23 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har vært på kjøpesenter for å ha loddsalg. Fikk unna noen gaver med det samme. Ellers satt John Arne Riise og signerte bøker rett ved loddsalget. Tror ikke det blir mange Riisebøker under juletreet i Lørenskogregionen.
Postet 16-12-17 kl 21:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no