Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-08-19 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er barnevakt for en 3-åring, så dagen startet kl 05.15. Koselig når det er en gang iblant. Planen for dagen er en kanne kaffe, så ymse regnværsunderholdning. Jeg har allerede imponert den unge mannen med traktor-sang fra tidlig 2000-tall. Asgeir er alltid aktuell.
Postet 10-08-19 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Trondheim! Studenten vekket oss kl. 7.45 og lurte på når vi kom for å hente ham. Første natt på egen hybel. I dag skal vi shoppe litt sykkelutstyr, en liten førstehjelpspakke og fylle opp matskapet hans. Vi skal også titte litt rundt på NTNU.
Postet 10-08-19 kl 09:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgem fra telt og sovepose. Her har det blåst i nstt
Legg til leteaksjon med helikopter. Den skadde er funnet, på trygg grunn og beveger seg sakte ned med redningsmannskap.
Postet 10-08-19 kl 09:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Nyter en siste stille morgenstund i Spania. I kveld sitter vi på flyet hjem. Denne ferien hadde jeg virkelig behov for, nå er jeg litt mer klar for jobb og studier igjen.
Postet 10-08-19 kl 09:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er så vittig å lese, Blånn, for din dag er blåkopi av min dag for nøyaktig ett år siden. Nå er studenten på vei til ny hybel i ny studieby. Tiden flyr!
Postet 10-08-19 kl 09:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Stille i huset. Veldig deilig med en rolig helg etter hektisk jobbuke. Skal trene litt, vaske hus, en tur til byen. Kjærestetid i kveld.
Postet 10-08-19 kl 09:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Våken og ligger over hos venninne i byen. Skal straks spise frokost på kafé og så møte fammen. Ikke sett dem siden søndag så gleder meg. I dag blir det Lerkendal med alle kidsa, mannen, svoger og svigermor. Bra helg.
Postet 10-08-19 kl 10:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille og rolig i huset, bare jeg og minsten som er hjemme, resten er i nordNorge. Planen i dag var egentlig minigolf, men det tror jeg må utsettes og erstattes av noe inneaktiviteter. Gleder meg til koselig venninnebesøk i kveld.
Postet 10-08-19 kl 10:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal bake kaker idag, familiebesøk i morgen. Det passer bra med regnvær idag, da.
Postet 10-08-19 kl 10:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Våknet til regnvær i dag, men det ser ut til å lette litt nå. Skal en tur til byen og vielse etterhvert, ellers blir det nok mest innetid og rydding.
Postet 10-08-19 kl 10:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Akkurat våknet. Begge flyene var forsinket i går, så jeg var i seng kl 2.30. Nå har vi ni (!) kolli stående i Amsterdam. Lurer på hva i alle dager jeg skal ha på meg i dag.

På den gode siden: noen andre må frakte mine ni kolli hjem for meg.
Postet 10-08-19 kl 10:25 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Tenkte jeg skulle bevege meg ut i regnværet straks og ta turen innom fargehandleren. Kanskje møte ei venninne til lunsj. I kveld har vi lovet ungene en brettspillkveld. Blir kos
Postet 10-08-19 kl 10:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
God morgen? Tja, skeptisk. Jeg har startet dagen med å spise sjokolade (instant dårlig samvittighet) og bare glane på alt rotet i heimen, så jeg er ikke overbevist. Men nå skal jeg drikke litt kaffe og så kanskje sove litt til. Kanskje ting blir bedre etter det.
Postet 10-08-19 kl 10:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Her skulle det bøtte ned, men det regnet i natt. Nå titter solen frem. To av oss skal til frisør.
Postet 10-08-19 kl 11:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det fint vær; sol og nesten 20 grader. Jeg skal snart til stefaren min og vaske rundt. Mamma var neat freak - det blir mer og mer tydelig at det er ikke han. Ikke vil han ha hjelp fra andre heller, det er visst bare jeg som duger ...
Postet 10-08-19 kl 11:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 10-08-19 kl 12:10 av Stompa
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg så kolliene dine, Teo, det var imponerende!
Postet 10-08-19 kl 11:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sov til 10 (!), det er jommen ikke ofte. Selvsagt med noen avbrudd, men dog. Grei oppladning! I dag skal vi ta hvert vårt barn med på litt forskjellig, det tror jeg blir greit. Det merkes at de har hatt første uke med SFO og litt tidligere morgener, for å si det sånn.
Postet 10-08-19 kl 11:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har migrene igjen. Dette er i ferd med å skli helt ut, og ikke skjønner jeg hva det kommer av heller. Bah.
Postet 10-08-19 kl 12:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er ferdig med å lage to kaker, og vaske opp og rydde etter meg :glorie:
Postet 10-08-19 kl 13:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Toffskij: Det er greit å være i England når man skal drasse rundt på slikt altså. Bare høflighet over hele linja. Og jeg tror jeg har bedt om unnskyldning til ALLE som var på Manchester Airport i går.
Postet 10-08-19 kl 13:23 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har skrubbet stekeovn i en time. Ble bare enda mer glad i pyrolysen i min egen.
Postet 10-08-19 kl 14:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet dårlig i natt. Mann som kom hjem sent var stille nok han, men han begynte å snorke kjempehøyt. Og noen timer etterpå var det et tordenvær av en annen verden som vekket meg.
Snart skal vi på legojakt, minsten vil bruke sommerens oppsparte penger på en nytt sett.
Postet 10-08-19 kl 14:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da er vi ferdige med ordne og fikse og har besøkt campus. Akkurat nå sitter i på en kafe og drikker kaffe fordi jeg holdt på å tisse på meg. Svigers er tilfeldigvis også i byen, så da skal vi lunsje med dem.
Postet 10-08-19 kl 14:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har vært i byen og kjøpt en diger haug Sandman til Prima. Jeg føler egentlig at vi burde få et slags æresmedlemskap der for innsatsen.
Postet 10-08-19 kl 17:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
WTF!?! Skyteepisode i moskeen rett nedi veien her. Hører helikopter (lege? politi?). Kommet inn en hvit mann i uniform og skutt en person, står det i media.
Postet 10-08-19 kl 18:16 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Phew. Lettere skadet, står det nå.

Men læll. Dette er nærmiljøet mitt.
Postet 10-08-19 kl 18:18 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oi, Divine.

Jeg har unga i kveld og til i morgen. De stirrer i hver sin skjerm. Jeg er ikke noe bedre. Blir taco om en stund
Postet 10-08-19 kl 18:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så skummelt, Divine!
Postet 10-08-19 kl 18:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ekkelt, Divine!
Postet 10-08-19 kl 19:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Uff, skyting er alltid skummelt.
Postet 10-08-19 kl 19:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så guffent! Godt det ikke gikk verre!
Postet 10-08-19 kl 23:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no