Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 14-08-19 kl 12:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Sein stuggu åpning i dag..?
Oh well, kommet godt i gang med dagen. Lunsj inntatt, ærend unnagjort, nå er det bare andre halvdel av arbeidsdagen igjen. Motivasjon kom til meg.
Postet 14-08-19 kl 12:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Halloen, hvor er alle sammen??
Postet 14-08-19 kl 12:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sein lunsj her, møte i teamet, mye som skjer som må gjennomgås. Jeg må spise nå!
Postet 14-08-19 kl 13:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er SÅ klar for jobb! Jeg har rydda og vaska meg gjennom åtte års oppsamla skit på vaskerommet, og nå er jeg lei av å legge sammen og sortere klær og kjøre bort posevis med gamle duker som passer bord vi ikke har lenger, og vil mye heller treffe nye og gamle elever (65 nye! Bare 10 jeg kjenner fra før! ). Strengt tatt har jeg fortsatt ei liste langt som et vondt år over ting som burde vært gjort, men hvem gidder vel å beise veranda og male trekasser i regnet. Gi meg en engelskklasse!
Postet 14-08-19 kl 13:12 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Phu, forsøker å få hodet over vannet etter mye som har glidd ut her mens jeg har hatt ferie. Begynner å komme seg nå.
Postet 14-08-19 kl 13:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Dag 3 i ny jobb og passelig overveldet, det er vel sånn det skal være. Liten pause mellom møtene nå, så tillater meg litt pusterom mens jeg fordøyer.
Postet 14-08-19 kl 13:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hallo! Jeg driver sånn saktelig og venner meg til å jobbe igjen. Hvordan gjør man egentlig det?! (Jeg har tydeligvis feriert skikkelig i år.)
Postet 14-08-19 kl 13:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
10 grader og regn som høljer sidelengs, snakker vi høst? (noterer at jeg trenger ny høst/regjakke)

Og så kommer mannen hjem fra havet i dag!
Postet 14-08-19 kl 13:52 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da blir det å se på mopedbil til guttungen etter jobb i dag. Vi har tenkt mye frem og tilbake på om han skal få ta lett mc lappen eller hva vi skal gjøre, men så lettet de jo på regelverket for mopedbil så da er vi ikke så i tvil lengre. Greit å slippe å være taxi når han blir 16.
Postet 14-08-19 kl 14:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kjeder vettet av meg. Og så sliter jeg med å holde øya oppe til tider.
Postet 14-08-19 kl 14:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fortsatt feriestemning på kontoret her også. I alle fall i min avdeling. Må forberede ungene og oss selv til skolestart i morgen. Lade chromebooker og finne matboksene.
Postet 14-08-19 kl 15:51 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Ikke i nærheten av feriestemning på min nye jobb. :svett: Men det er gøy, da! Lærer masse. Her er det planleggingsdager i morgen og fredag, så ungene skal være hjemme med mannen.

Vi har bryllupsdag i dag! Har spist god middag, nå jobber jeg litt, så får vi feire litt mer når ungene forhåpentligvis sovner relativt tidlig.
Postet 14-08-19 kl 19:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Ingling!

Jeg har vært hos tannlegen og fikk høre at jeg har supertenner. Kan leve lenge på den kommentaren.
Postet 14-08-19 kl 19:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis Ingling! Ingen feiring her, men derimot jobb etter middag og litt avslapning. Dvs. leste ut boken jeg holdt på med, grøss og gru så spennende! Kanskje kjøre litt med 18-åringen etterpå om jeg blir ferdig å jobbe før det er helt mørkt.
Postet 14-08-19 kl 20:49 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg startet på jobb i dag og havnet rett i et migreneanfall. Tydeligvis et sjokk både for kropp og psyke å skulle virke igjen.
Postet 14-08-19 kl 23:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Oups... Minsten har visst første skoledag i morgen. Godt gutten har kontroll når mor ikke har det.
Postet 14-08-19 kl 23:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lus og reguleringstannlege burde utelukke hverandre gjensidig. Men nei. :utogkjøpeliniment:
Postet 15-08-19 kl 00:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no