Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 04-08-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Fullt kjør her fra morgenen av med elektriker som setter opp spotter i det nyoppussede grovkjøkkenet. Første uka etter ferie, og mye å gjøre på jobben.
Postet 04-08-21 kl 08:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp for å se håndball, nå funderer jeg på om jeg skal sløve eller bare starte dagen skikkelig. En uke til jobbstart, sikkert greit å få styr på døgnrytmen.
Postet 04-08-21 kl 08:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gjesp. Fordel med å vera på hotell er at ein ligger i senga og ser tv. Håndballkamp ferdig, må vel gjera oss klar til frukost og litt meir trakking i Bergen by.
Postet 04-08-21 kl 08:45 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, og heia Norge! Så første omgang hjemme, og hørte 2. omgang på radio på jobb.

Mye å gjøre, og viktig møte for frivilligjobben min i ettermiddag, så her er det bare å pøse på med arbeidsvilje og kaffe!
Postet 04-08-21 kl 09:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Da har jeg fått mitt første stikk.
Straks litt jobb og så hente guttungen som er på hyttetur med en kompis og for første gang har vært borte-borte hjemmefra uten foreldre og storebror. 3 netter på egenhånd er veldig bra!
Postet 04-08-21 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Stille her i huset enda, Storebror på avlastning, kjæresten på jobb og de to andre sover. Prøver å vekke Lillesøster, for å få snudd døgnet hennes litt riktig iallefall.

Legetime igjen i dag, og vi må ut og handle bånd og sånn til valpen, for han skal hentes i morgen.

Morfar som datt og brakk lårhals + skulder for 3-4 uker siden får endelig hjem på fredag, det har vært røffe tak, men mannen kom seg gjennom dette også gitt. Han har visst ett mål med å hjem, det er å sette seg på verandaen og ta seg en røyk.
Postet 04-08-21 kl 09:44 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spiser hotelfrokost og drikker kaffe. Sovet dårlig i natt, makan til bråkete ventilasjon har jeg ikke opplevd på hotell.
Postet 04-08-21 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg ser ut til å være ferdig med vaksinebivirkninger, har sovet godt og føler meg temmelig kvikk og opplagt. Da blir jeg vel kanskje nødt til å jobbe litt?
Postet 04-08-21 kl 10:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg sov første omgang av håndballkampen. Andre omgang så jeg. Nå er jeg på jobb. Jeg har kaffe latte i koppen og Bris på flaske.
Postet 04-08-21 kl 10:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Ble litt rolig her, venter på tilbakemeldinger fra diverse personer, så da har jeg fått lagt sammen litt klær, og satt på et par vaskemaskiner (vi har to stykker). Elektrikeren ble heldigvis ferdig i løpet av en time. Er så glad for at vi endelig har fått pusset opp grovkjøkkenet, det var et rotehull uten like, og ikke spesielt fint. Nå har vi fått malt, fått nytt gulv, malt døra, kjøpt ny Elfa garderobe og lagt inn spotter. Snart ferdig - men jeg skal ikke ta på meg for mye av arbeidet, det er mannen som har stått for det aller meste.
Postet 04-08-21 kl 10:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Morn! Seint oppe i dag. Var med jentene på utendørs teater på Fløyen i går kveld. Veldig kjekt!
I dag har jeg med vilje lagt null planer, for jeg venter på vaksinebivirkninger etter dose to i går. Foreløpig går dette veldig fint.
Postet 04-08-21 kl 11:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg kvinner meg opp til dose to i dag. Vurderer å ta den i høyre arm så jeg slipper unna maling i morgen, men det er kanskje i overkant slemt gjort mot mannen?
Postet 04-08-21 kl 11:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn.

Jeg sto over håndballkampen i dag, skal se neste tenker jeg.

Skal snart på besøk til en venninne, ellers så har jeg ikke så store planer.
Postet 04-08-21 kl 11:47 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kjør på, 007!! Once in a lifetime opportunity.
Postet 04-08-21 kl 12:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dose 2 her også i dag, spent på hvordan natten og morgendagen blir. Håper jeg er like heldig som etter første dose. Vet ikke hva jeg får i dag; vi får se.
Postet 04-08-21 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sitat:
Kjør på, 007!! Once in a lifetime opportunity.

Det dumme var at jeg lanserte planen, og fikk et mørkt blikk i retur. Jeg skulle selvsagt bare holdt kjeft, tatt den i høyre og diktet opp en god forklaring.
Postet 04-08-21 kl 12:35 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no