Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 26-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen,straks kaffe og dagens agenda er fortsette å tilbringe tid innendørs og ta det med ro så kroppen blir bra igjen. Kanskje prøve seg på en liten tur ut.
Postet 26-01-19 kl 08:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Ikke helt oppstått enda, men det blir snart.

Plan for dagen er å fikse bursdagsgave til svigerinnen min og få lillebror i bursdag.
Postet 26-01-19 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Må få måket i dag, gitt, nå er det så mye at jeg ikke kan ignorere det lenger.

Langtur med hunden i ettermiddag.
Postet 26-01-19 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Tid for å stå opp og slå på kaffemaskina. Skal på førtiårslag i kveld så må starte dagen med å vaske kjole.
Postet 26-01-19 kl 09:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vi bor i en blindvei. Den har «rundkjøring», og en bakke i enden. Hva er rasjonale for at måkebilen har sluttet å måke midt i veien? Så bakken du ikke får fart i, fortsatt er nedsnødd?

Postet 26-01-19 kl 09:29 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Har kaffe og må ut og måke, på nytt. Tok alt i går, men det kom så mye snø i natt. Jaja.

Fest i kveld.
Postet 26-01-19 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Frokost fortært, snart på vei til frisøren med minstemann.
Ut på tur, litt skolearbeid og besøke kjæresten på planen idag. Og måke snø...
Postet 26-01-19 kl 10:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste hele dag med sol og sommer. Det er så himla synd at jeg bruker nesten ei uke på å komme ned mot hvilepuls, men denne dagen skal ihvertfall nytes til det fulle!

God lørdag, alle!
Postet 26-01-19 kl 10:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nyyyt, Timar! Kjenner følelsen, jeg fikk ikke landet skikkelig sjøl før det hadde gått noen dager.

Jeg er i gang med dagens ærender, og i kveld skal jeg i 40-årsdag. Blir visst en del sånne i år! Kjenner veldig få, så introverten i meg er stressa, men det vil helst gå godt.
Postet 26-01-19 kl 11:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ferdigmåkt, for i dag.

Nå handle mat, vin og bruktbutikk.
Postet 26-01-19 kl 11:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Familieselskap i dag og det betyr at leiligheten må ryddes og overflater vaskes. Her er tusen millioner småting overalt og så må jeg pynte kake.
Postet 26-01-19 kl 12:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God lørdag! Jeg skal en snartur til byen og etterpå trene og jobbe, har jeg tenkt. Mannen er på jobb, og sekstenåringen skal ha rollespillerne sine på besøk (og servere kanelboller som han bakte i går kveld - jeg har oppdratt ham godt!).
Postet 26-01-19 kl 13:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Bymelding.no Anda. Da blir det plukket opp. Men du verden så irriterende!!

Vi har hus-til-hus fest med foreldrene til tv2 i dag, og skal servere forrett til ukjente kl 17. Bør kanskje kle på meg og handle litt snart...
Postet 26-01-19 kl 14:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lørdag!
Postet 26-01-19 kl 14:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oh, vidunderlige sabbatsdag. Eller, det er kanskje i morgen det er sabbat?

Treåringen og jeg vegeterer på sofaen, gutta skal på trampolinepark etterhvert, og hun lille og jeg skal svinse innom Spektrum for Disney on Ice i kveld. Jeg har feber og er egentlig ganske sjuk, men Evil Pharma har funnet opp Ibux, så det går nok greit.
Postet 26-01-19 kl 14:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg drar til favorittøya langt ute i havet i morgen tidlig, så jeg pakker.
Postet 26-01-19 kl 14:36 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Maverick; du er innafor, sabbaten er fra fredag ettermiddag til lørdagsettermidag.
Postet 26-01-19 kl 14:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag fra hytta. Mannen og jeg har kjørt opp 7 stk bursdagsgjester til 12-åringens akebursdag med overnatting. 20 cm nysnø hjelper godt til på føret.

Brownieskake står i ovnen, ungene er over alle hauger. Litt dårlig sikt pga føyke gjorde den 2 1/2 times kjøreturen litt slitsom, så det er godt med litt ro før hordene kommer inn igjen.
Postet 26-01-19 kl 15:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har vært på trening, dusjet, spist lunsj. Nå en stille pause med ingen andre enn meg i stuen. Etterpå blir det et par ærend på senteret, før sofaen overtar ansvaret for meg. AKK, hvilket spennende liv jeg lever.
Postet 26-01-19 kl 15:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Er det lørdag fortsatt?
Postet 27-01-19 kl 12:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Er det lørdag fortsatt?
Lurer jeg på også.
Postet 27-01-19 kl 12:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det passer meg isåfall utmerket!
Postet 27-01-19 kl 12:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lørdag er fint.
Utsetter snømåkingen her.
Sløvt sofaliv når jeg egentlig burde skrive skoleoppgave.
Postet 27-01-19 kl 13:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ja takk til ekstra lørdag! :trøtt:
Postet 27-01-19 kl 13:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er med på ekstra lørdag.

Er på plass på jobb, men lite å gjøre før kollegaen min kommer, var mindre jeg trengte å gjøre enn jeg trodde, gitt.
Postet 27-01-19 kl 13:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg tar gjerne en ekstra lørdag! Foreldrefest i gåe og opp tidlig for å reise i niesebursdag i dag. Det jeg ønsker meg mest av alt er 3 timer under dyna med en bok og slumring...
Postet 27-01-19 kl 13:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg tar gjerne repeat på lørdagen. Her er vi pakket og definitivt ikke klare for hjemreise.
Postet 27-01-19 kl 13:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Veldig vinter ute. Mannen dro på ski, det fristet lite for min del. -8 og god vind, not my cup of tea. Klesvask, langsteke kylling, kanskje timelister, korpsøvelse i kveld. Nå straks dusj og ut av pysj, noe motvillig.
Postet 27-01-19 kl 15:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fryktelig mye vinter på Sørlandet også. Klarte å sette fast bilen midt i veien, men fikk hjelp av to menn til å komme løs. Har hentet familie på Kjevik, kom fra Spania. De angret nok på det, at de ikke bare ble litt lengre.

Det er i alle fall god trim i å måke.
Postet 27-01-19 kl 15:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har måkt fire ganger i helga. I dag er det fokus på innesysler, kun avbrutt av turene med hunden. Skikkelig kald og sur vind!
Postet 27-01-19 kl 16:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er helt slått ut av feber og er stuck på sofaen. Høy fem til samarbeidsvillige unger og bikkje som lever fint med å lufte seg selv i hagen. Og Peppes Pizza.
Postet 27-01-19 kl 17:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Det ble visst fire ganger måking på meg og, Blondie. Har tatt både hos meg og min mor. Jeg har stor garasje og stor gårdsplass. Kjenner det godt i armene.

Alt i alt, flott helg med snø, måking, fest hos venner på meg, klassebursdag for eldste, overnatting på yngste og koselig lunsj med min bror og co. Føler vi virkelig fikk mye ut av denne helgen.
Postet 27-01-19 kl 18:56 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no