Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 29-05-19 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har min første store rapport som skal avsluttes og leveres i dag. Jeg tror jeg er klar, men det er unektelig litt spennende.

I ettermiddag skal jeg og familien ta toget til Stockholm. Familien spres i sommer, så dette blir dagene hvor alle er bortreist sammen. Familiedynamikken er ikke den beste for tiden, men mannen min, fredsmegleren, er med, så det kan gå bra. (Derimot står jeg til stryk som tenåringsmor. )
Postet 29-05-19 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
En snartur innom kontoret, før jeg skal på ansettelsesmøte, og deretter på min vanlige jobb.

Godt med litt fri kjenner jeg, så kl 15 tar jeg helg.

Tjorven: Å være tenåringsmor er ikke så lett.
Postet 29-05-19 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
2 bikkjekalde grader da jeg kjørte på jobb i dag. Snap kan minne meg om at i fjor var det hetebølge og badevær.

Blir ingen langhelg her, men skal allikevel nyte litt fri i morgen. Har noen sett Stripete Ninja og kan si om den er noe for en 8,5 åring og en 11 åring? Har sånn halvveis lovd ungene å se den på kino, men ser til min store forskrekkelse at det er 12 års grense!
Postet 29-05-19 kl 09:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Det er ikke lett å være tenåringsmor.

Jeg har ikke sett stripete ninja, men har blitt fortalt av en 17 åring at den var overraskende grov.
Postet 29-05-19 kl 09:19 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er på skolen. Masteravhandlingen skal leveres idag så er det muntlig forsvar om noen uker.
Men først skal det hviles noen dager, og i kveld venter vin med gode venner.

Tjorven: tenåringsmor er ikke den letteste rollen å ha nei.
Postet 29-05-19 kl 09:23 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stiller meg i rekken av håpløse tenåringsmødre. Det er virkelig kjipt.

Jeg har lagt inn bud på bolig og er litt i sjokk fremdeles.
Postet 29-05-19 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Blondie, håper den blir din.
Syke unger, lese til eksamen, plante og pakke til langhelg på hytta står på dagens agenda.
Også hadde det vært greit å få avklaring snart i de to jobbprosessene jeg er i.
Postet 29-05-19 kl 09:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har hostet nettene igjennom den siste uka. Det var kanskje ikke sånn kjempelurt å løpe ute i det iskalde regnet i går. Men veldig deilig! :host host:

I dag blir det laaaang dag på jobb, sånn at jeg forhåpentligvis kan ta fri resten av uka. Særdeles hektisk uke neste uke, irriterende at sånt kommer rett etter langfri, for da klarer jeg ikke å nyte fridagene like godt.
Postet 29-05-19 kl 09:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har gått ned for telling og er hjemme i dag. Må ta knekken på det, kan absolutt ikke være syk neste uke av hemmelige grunner.

Herremannen er på trafikkstasjonen for å ta teoriprøven. Han er sikker på at han står. Det er ikke jeg ...
Postet 29-05-19 kl 09:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Han hadde ikke nok penger på kontoen til å ta teorien! Mamma måtte være snill og vippse 300 kroner.
Postet 29-05-19 kl 09:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Blondie, så spennende!

Jeg er i ekstase etter å ha overtatt hus, og klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg er nødt til å være på jobb i dag. Klør i fingrene etter å begynne flyttinga, og synes det er skikkelig dårlig gjort at det er så kaldt og vått ute.
Postet 29-05-19 kl 10:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn!

Snart langhelg her også. Vi blir spredt for alle vinder denne gangen. Mann på motorsykkeltur, minste på helgebesøk til kompis, eldste hos kjæresten så mye han kan ( ) og selv sperrer natteravn på lørdag evt. reiseplaner. MEN jeg har hage-, bok-, andelsgård- og kinoplaner. :zen: :egentid:

Først jobb, da. Puster ut litt etter hektisk produksjon siste uka. Nå skal jeg fakturere leveransen.
Postet 29-05-19 kl 10:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Langhelg driver ikke jeg med, men det er fint å kunne jobbe hjemmefra med administrative ting i morgen. Får gjort litt mer da.
Postet 29-05-19 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Det blir ikke noe langhelg her heller, men jeg har i det minste litt mindre hektisk program denne uka enn jeg har hatt den siste måneden. Så jeg tillater meg å være litt langsom i dag.
Postet 29-05-19 kl 10:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal ha langhelg, en av bonusene ved at jeg jobber litt redusert noen uker til. Det skal fikses og ordnes litt i huset, men i sakte tempo. Det skal bli godt!

Men før det, jobbe på.
Postet 29-05-19 kl 11:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Streik.

Jeg er ikke tatt ut, men har kollegaer som streiker. Så nå må jeg passe på at ikke noen andre tar over arbeidsoppgavene til de som streiker. :myser:
Postet 29-05-19 kl 11:10 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På flytoget på vei til Berlin med mor og barn, altså. Mine barn og min mor. Deilig med laaang helg.
Postet 29-05-19 kl 11:20 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Kos deg i Berlin!

I Bergen er det november.
Postet 29-05-19 kl 11:47 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ikke noe langhelg her heller, jeg skal jobbe fredag. Etter jobb venter det tur med 7. klassingene. Telttur på fjellet. Verken jeg eller mannen er noe friluftsmenneske, og sist var lå i telt var sommerleir på taekwondo for 20 år siden... Nå har det meldt minusgrader om nettene. Jeg gleder meg!
Postet 29-05-19 kl 12:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Tjorven, tenåringsmorhelvete er hardt.... Lykke til med budrunde Blondie

I morgen skal jeg på jentetur til Palma!!!
Postet 29-05-19 kl 12:02 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Oppdatert 29-05-19 kl 13:04 av sindrome
Gammel
Stompa sin avatar
Han klarte det sannelig. Bare oppkjøring igjen. Den må vente til september, men nå er han så tidlig ute at det er håp om å få det på bursdagen, som han drømmer om.
Postet 29-05-19 kl 12:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God tur til alle som skal bort i langhelga! Jeg skal jobbe på fredag, men er i det minste noenlunde à jour, så jeg har bare en halv dag med muntligvurderinger å få på plass. Håper ingen flere prøver å få utsatt nå, for karakterfristen nærmer seg med stormskritt. Nuh: En halv dag fri, med kakepause, før ungene skal hentes.
Postet 29-05-19 kl 12:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Straks vestlandstur. Skiftet tilbake til vinterdekk før sikkerhets skyld. Sommer my ass.
Postet 29-05-19 kl 12:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skjønner mange har langhelg nå, det har vi ikke her.
Har planer om å rydde i dag. Er litt å ta av når man har vært sengeliggende en uke.
Postet 29-05-19 kl 13:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ingen langhelg på meg, ei heller reiseplaner. Har derimot kaos på jobb, enda verre enn før, og det går snart rundt for meg.
Postet 29-05-19 kl 14:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Ojoj, Mex - all sympati!

Jeg sitter i sofaen og skal forsøke å få på plass det siste i bacheloroppgaven min. Jeg egner meg særdeles dårlig til oppgaveskriving, men nå er det snart slutt. Puh.
Postet 29-05-19 kl 15:00 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har fri både fredag og mandag.
Postet 29-05-19 kl 15:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen mente fint at vi kunne dra bort for helga på torsdag for hvem bryr seg om at det er skole på fredag liksom.
Postet 29-05-19 kl 15:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nei du kan ikkje vere borte neste uke stompa. God bedring! Eg suller rundt og gjer ikkje ein dritt. Skal føre karakterer etter middag når jentungen er borte. Og så er det langhelg, eller nei, det er faktisk skole på fredag, men eg skal berre ned å ete pølser klokka elleve med elevane. Det skal eg klare med verdighet.
Postet 29-05-19 kl 17:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Langhelg! Firmaet mitt har tvungen fri på klemdagen, så da så!

Ut og spise (og drikke) med venninner skal jeg visst også i dag!
Postet 29-05-19 kl 17:14 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Woop woop! Jeg skal bli kjendis!! På vei til jobb, rett ved huset vårt, så syklet jeg forbi google street view bilen!
Og kom ikke å si at det var tilfeldig at den kjørte forbi meg da, Google vet akkurat hvor jeg er til en hver tid, past and present.
Postet 29-05-19 kl 17:43 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Langhelg her også, men ikke noe bortreising. Det sørger en fotballdugnad på lørdag for.
Postet 29-05-19 kl 17:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da sitter vi på toget på vei østover. Tog er stas, altså.
Postet 29-05-19 kl 18:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Langhelg og venninne mat&vin i kveld. Heldige meg!
Postet 29-05-19 kl 18:09 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hvordan gikk det med budet, Blondie?
Postet 29-05-19 kl 21:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no