Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 06-11-19 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Våken og på plass på kontoret. Travelt som bare det for tiden og jeg klarer ikke helt å henge med.
Postet 06-11-19 kl 08:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. -4 ute, men tørt og stille. Jeg kledde meg godt, så sykkelturen ble fin.

Litt morgenkontorrutiner, og så ut i produksjonen med seg.
Postet 06-11-19 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Dagen ble et bedre når jeg unna meg 10 minutter i massasjestolen og sjefen kommer inn for å ha samtale med meg. Da har jeg opplevd det også.
Postet 06-11-19 kl 09:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, og veldig greit å slippe å gå ut i minus 8! Grader. Winter is coming. Men fyr i peisen, god kaffe og en overkommelig’ish to do liste så blir dette en fin dag.
Postet 06-11-19 kl 09:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor her også, og det blir det nok noen uker til.
Dagen i dag må brukes til å rette opp feil.
Min favoritt..NOT
Men det må dessverre gjøres av meg, selv om det ikke er "min feil". Hvem sin feil det er er jo egentlig uvesentlig, det må rettes.
Postet 06-11-19 kl 10:26 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hjemmekontor med innlagt tur til sykehus for røntgen her. Og så skal jeg stikke innom sykemeldt venninne med hjemmenybakt brød på veien.
Postet 06-11-19 kl 10:58 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Tidlig møte her, med strategipresentasjon til fjørti mennesker i nordisk ledergruppe. Fordelen er at nå er det over!
Postet 06-11-19 kl 11:04 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor her også pga syke barn. Like greit at at 2 av 3 er syke da...
Postet 06-11-19 kl 11:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Telefon om at dekket er reparert. Oppdaget at det var flatt i går og ringte veihjelp. Det betyr at jeg må ta bussen til andre siden av byen og hente den i løpet av dagen.

Vi fikk også en trist beskjed om en ansatt i dag og krysser fingrene.
Postet 06-11-19 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no