Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 26-09-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Schnuppa sin avatar
Goooood morning! Jeg deler for tiden seng med en valross (føles det ut som). Søvn er oppskrytt når han kaster seg rundt i søvne hele natten. Lakenet hans er rene trekkspillet om morgenen.
Kaffe er ikke oppskrytt!
Postet 26-09-18 kl 07:35 av Schnuppa Schnuppa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Opp og hopp er nødvendig.
Lang, lang arbeidsdag venter, men det er iallefall onsdag.
Snart helg og den gleder jeg meg til.
Postet 26-09-18 kl 07:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Kort eller lang natt, alt etter som. Våknet av at eldste kastet opp, og han ble værende på badet en god stund. Stakkar. Så da blir det hjemmedag på oss begge.
Postet 26-09-18 kl 08:58 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har innvilget meg hjemmekontor i dag, og har allerede løst en problemstilling som jeg brukte altfor lang tid på på mandag. Noen ganger hjelper det at det er helt stille rundt deg når du jobber. Jeg er egentlig glad i åpne landskap, men det er ikke bare oppsider ved konseptet heller.

I dag har jeg en aldri så liten marathondag. Det skal bli godt når kvelden kommer.
Postet 26-09-18 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, på jobb og igang med første kaffekopp.
Masse å gjøre, masse å sette seg inn i.. og studier ved siden av. Jeg vet virkelig ikke hva jeg har begitt meg ut på.
Postet 26-09-18 kl 09:38 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Jeg måtte gjøre vendereis for å hente mobil og briller, så morgenen kunne ha vært mer effektiv, foråsiresånn.

Jaja, nå er jeg på plass og kan lese mailer, og kaffen er fortsatt varm, så da er dagen i vater igjen.
Postet 26-09-18 kl 09:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmejobbing her i dag, etter en litt vel sein retur fra London i går. Gøy å reise litt, men jommen er det slitsomt også. Mer kaffe må til!
Postet 26-09-18 kl 09:57 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Jeg begynnet å bli seriøst bekymret for høstferien. Mannen er utrolig dårlig og lurer på om han blir frisk nok til avreise. I tillegg var junior litt pjusk idag og er hjemme fra skolen. Kjørte mini til skolen og det blir korte dager på meg for tiden. Mannen er såpass dårlig at jeg må lage mat til han også og alt hjemme faller på meg. Sutre, sutre, sutre.... Mer kaffe!!
Postet 26-09-18 kl 10:11 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Pjuske på Vixen.
Postet 26-09-18 kl 10:16 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Æææææh, kreisi mye jobb på alle kanter!
Postet 26-09-18 kl 11:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Får håpe det løser seg før ferien, Vixen!
Høstferien blir kort her, som vanlig - med rapportering rett over månedsskiftet har jeg strukket meg til å ta fri mandagen.
Postet 26-09-18 kl 11:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Elevene skal levere arbeid i morgen, så nå er de motiverte for å jobbe. Det er fint, men blir litt kjedelig for meg.

Stakkars Vixen og mannen til vixen.
Postet 26-09-18 kl 11:50 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Krysser fingrene, vixen!

Høstferie er det dårlig med her gitt, men jeg skal ha sånn delvis fri på mandag i hvert fall. Heldigvis har vi super SFO med spennende høstferieprogram, og så tar mannen fri med eldste på fredag.
Postet 26-09-18 kl 12:04 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
På tur med elever, vanskelig hjemme og lite søvn. Har hatt bedre onsdager.
Postet 26-09-18 kl 12:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Relativt variert dag så langt. Møte med områdedirektør og veileider, lokalt lønnsoppgjør, inspeksjon ute, spiseinspeksjon i toklasse hvor to gutter barket sammen i den ene. Ingenting krydrer hverdagen mer enn en slosskamp. He, he. Og enda er det mye igjen av dagen.
Postet 26-09-18 kl 14:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Oi sann. Jeg trodde at jeg hadde akkurat sånn passe mye å gjøre frem til jeg skulle ta høstferie fredag ettermiddag. Og så kom det jaggu meg inn en liten bestilling på et ukesverk ... som jeg altså må gjøre før fredag ettermiddag. I tillegg til det "passe mye" som jeg også må få gjort.

Hvorfor er jeg fremdeles på FP?
Postet 26-09-18 kl 14:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg begynte dagen med å holde en presentasjon jeg lagde i går, etter forespørsel i forigårs.
Det gikk helt finfint. Nå kjeder jeg meg og surfer etter ny jobb.
Postet 26-09-18 kl 14:29 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Dette var dagen da jeg skulle få unna en hel rettebunke på jobb, fordi jeg har lite undervisning og dermed skulle finne roen. Alle "skal bare'ne" har gjort at bunken ikke er kommet opp av sekken enda.
Postet 26-09-18 kl 15:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Dette er dagen da jeg irettesatte en gammel dame, som til en viss grad er min leder, i åpent møte, fordi hun snakket stygt om en person som ikke var tilstede. Kanskje ikke helt etter boken, men jeg orket ikke mer. Jeg var på grensen til å dra opp arbeidsmiljøloven og si at jeg skulle slippe å bli utsatt for unødvendige belastninger på jobb.

Hun beklaget etterpå. Det er jo noe.
Postet 26-09-18 kl 15:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Blå!
Så bra at du sa i fra! Det er sjelden festlig å si i fra, men det er viktig å gjøre det.
Postet 26-09-18 kl 15:51 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kjent sak, Stompa.

Jeg har hatt fire timer undervisning, fire timer møter, en brannevakuering og nå lager jeg undervisningsopplegg til i morgen. Har åpenbart ikke planlagt inn noen retting akkurat i dag - noe skal man jo gjøre i høstferien.
Postet 26-09-18 kl 16:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 26-09-18 kl 16:46 av Matilda
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no