Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-11-19 kl 07:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! På banen. Må seriøst få meg bedre sovevaner.
Postet 19-11-19 kl 08:36 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Sover for så vidt ganske godt for tiden, det blir bare litt for kort, nokså selvforskyldt. Mørkt og grått og vått ute, mørkt og grått i hodet mitt. Men det går over, det meste.
Postet 19-11-19 kl 08:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! Mørkt og vått her også, men jeg synes det er litt kos også. Gleder meg til å henge fram litt julelys, men får vente til slutten av neste uke.
Postet 19-11-19 kl 09:08 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb i regnet. Våknet med en albue som er vond og jeg aner ikke hvorfor. Liker ikke for det har kommet andre ting snikende også.
Postet 19-11-19 kl 09:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Travel dag venter, hepphepp!
Postet 19-11-19 kl 09:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor og snart reggistannlegetime for minsten. Første time og mulig han ikke trenger... så han koser seg med julefilm og jeg jobber.
Postet 19-11-19 kl 09:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kurs og var det i går også. Jeg synes ikke at jeg lærer stort, så det er tungt å holde seg våken.
Postet 19-11-19 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nå må november snart gi seg? Makan til mørkt og vått vær. Jeg skal skrive noe vettugt om metaforer i akademiske tekster i dag. Jeg spår at jeg gjør noe husarbeid innimellom slagene, det er alltid i store skriveprosessen at husarbeid virker forlokkende.
Postet 19-11-19 kl 10:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal få vite om jeg har søvnapné i dag og er litt nervøs uten at jeg helt forstår hvorfor. Og så vil jeg ha jobb. Nå fikk jeg tilbud om jobbsøkerkurs for folk med høyere utdanning, det sa jeg så entusiastisk ja til at jeg overrasket hun som ringte meg og tilbød det. Hun hadde en liten tale klar om hvorfor jeg burde takke ja til tilbudet og ble litt overrasket over min entusiasme. Jeg gjør snart hva som helst for en jobb, jeg ...
Postet 19-11-19 kl 10:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på plass på kontoret, er stuptrøtt. Jeg har på sånn 24-timers registrering for blodtrykk, og det har målt hver time i natt. Nå måler det hver halvtime, jeg skal være sjeleglad når det er av.
Postet 19-11-19 kl 11:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet i full panikk i dag, men rakk bussen (den var heldigvis litt forsinket) og dermed kom jeg bare litt forsinket til et møte.
Postet 19-11-19 kl 12:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har alt for mye å gjøre, og må sitte lange dager hele denne uken. Og nå klarte jeg nettopp å miste to timers arbeid på en feil da jeg avsluttet dokumentet. Dette trengte jeg ikke.

Trøsten er at det går fortere å skrive det andre gang, når jeg tross alt har vært gjennom det en gang.
Postet 19-11-19 kl 14:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg har kuttet smertestillende om natten og får svi for at jeg sover så urolig. Våkner ørten ganger om natta og er dau hele dagen.
Lei hjemmekontor, lei hele huset mitt. Har nesten ikke vært noen andre steder siden 30 august. Dårlig dag i dag.
Postet 19-11-19 kl 15:32 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har sagt opp jobben min i dag..
Postet 19-11-19 kl 15:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Oi Mex! Gratulerer med avgjørelsen.
Postet 19-11-19 kl 15:55 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Oj Mex, spennende! Vet hvordan det føles.
Postet 19-11-19 kl 15:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Takk takk. Det var vondt, men heldigvis en forståelsesfull sjef.
Postet 19-11-19 kl 16:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Oi, Mex. Stor avgjørelse å ta. Har du fått ny?
Postet 19-11-19 kl 17:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skjønner godt det var vondt, men så spennende da!
Postet 19-11-19 kl 18:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Pappalille, hvordan gikk det?
Postet 19-11-19 kl 20:11 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har takket ja til en ny jobb ja. Etter snart 12 år på samme sted.
Postet 19-11-19 kl 21:53 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer Mex! Sikkert rart, fint og trist.

Jeg var 15 år et sted før vi flyttet sørover.
Postet 19-11-19 kl 22:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no