Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 20-02-20 kl 06:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Mornings! Jeg har en hel dag til ferie med yngstebarnet, planen er gåtur ved sjøen. Ser ut som det varslede uværet ikke slo til.
Postet 20-02-20 kl 07:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Jeg teller veldig(!) ned til vinterferie neste uke. Det er meldt regn og vind på fjellet, men jeg håper yr tar feil. Om det ikke blir mye ski, så blir det i alle fall mye søvn.
Postet 20-02-20 kl 07:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har vært forkjølet en stund og i dag har jeg gitt opp og blitt i sengen. Vondt i halsen og i kroppen og veldig snottete.
Postet 20-02-20 kl 08:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Jeg er arbeidsgiver for eldste på dag to. Gårsdagen gikk veldig bra, men i dag er arbeidsoppgavene mer monotone, så vi får se ...
Postet 20-02-20 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Poden var framme på Oslo S kl. 23.40 i går etter en noe strabasiøs reise (skitur til Finse stasjon, scooter til Haugastøl, buss til Geilo, buss til Drammen og lokaltog siste strekket). Blid og fornøyd gutt! Nå
Skal jeg straks på jobb.
Postet 20-02-20 kl 08:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var litt av en tur ja, Blånn.

Eldste dro meg med på joggetur i går og jeg overrasket meg selv med mer jogging enn gåing. Og da var det gåing på speilblank is. Men pulsen var oppe i 190 og jeg ralla i 6 timer etterpå. Overraskende oppegående i dag.
Postet 20-02-20 kl 09:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, frisk vindkast på vei til jobb i dag.
Våken og klar.
Postet 20-02-20 kl 09:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Litt hektiske dager.
Opplæring på jobben (lærer opp den som skal overta jobben etter meg), rydde og ordne hus til mamma kommer på besøk i dag, fikse ferdig karnevalskostyme til i morgen, og bake muffins til jobben i morgen.
Først heldags workshop med teamet.
Postet 20-02-20 kl 10:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det hørtes hektisk ut ja, Mex.
Postet 20-02-20 kl 10:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er meldt uanstendige mengder med regn i ettermiddag. Foreløpig er det bare grått og litt duskregn.
Postet 20-02-20 kl 10:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vinterferie.
Kaffe først og så pakke ferdig for å reise på hytta noen dager.
Postet 20-02-20 kl 10:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb. Jeg har fått en svær rapport som jeg må mene ganske mye om tidlig i neste uke, så det er bare å lese i vei.

Må ha mer kaffe.
Postet 20-02-20 kl 10:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Jeg har 15-åring i dag! Hun ville gjerne vekkes selv om hun har vinterferie, så dagen startet med gaveåpning i sengen.

Ute pøsregner det, meldt slik fremover.
Postet 20-02-20 kl 10:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, millact
Tror ikke min har samme ønsker i morgen.
Postet 20-02-20 kl 11:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er mør og forslått etter en ublid tur ned ei trapp i går som ikke involverte undersiden av føttene mine så mye som det burde.

Jeg er også oppgitt over at den som formidlet jobbintervjuet jeg var på i går glemte å formidle at det dreide seg om kveldsjobbing, noe som ikke går for meg, så da fikk jeg en dobbel nedtur.

Trappa jeg breakdancet ned i går var på vei ut fra intervjuet. I dag skal jeg holde meg inne og være sur.
Postet 20-02-20 kl 11:43 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
God grunn til surmuling, så kjipt med den jobben.
Postet 20-02-20 kl 11:56 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Så kjedelig Pappalille, både jobben og heisaturen ut derfra.

Gratulerer med 15-åringen millact!
Postet 20-02-20 kl 11:59 av My My er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Så kjipt, Pappalille. Både med jobb og fall.
Postet 20-02-20 kl 12:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Usj, Pappalille. Håper dagen varter opp med et lyspunkt etter hvert.
Postet 20-02-20 kl 13:40 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vræl. Jeg blir bare sjukere og sjukere, og har et tonn av jobb. :stappfullavselvmedlidenhet:
Postet 20-02-20 kl 14:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Maverick: influensaklubben?
Postet 20-02-20 kl 16:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Forsøksvis influensa hvertfall. Jeg har tatt vaksine og det er ikke HELT oppblomstra ennå men jeg burde ligget i en seng. I stedet for sitter jeg på jobb og knasker australsk hestedop og gleder meg til å måtte være på venue kl 06 i morgen tidlig.
Postet 20-02-20 kl 16:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God bedring til Blå, Maverick, pappalille og andre som måtte behøve det.

Hvis noen lurer på om åtteåringer kan få manflu, så er svaret ja. MAKAN til sutring og hjelpeløshet. Har i tillegg en sjukling til (uten stemme, så han gjør i alle fall lite av seg) og en som definitivt ikke er sjuk, men tvert imot burde vært ute og brent noe krutt. Egen form er dalende, men jeg selvmedisinerer med sjokolade.
Postet 20-02-20 kl 17:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle syke, både små og store!
Postet 20-02-20 kl 20:58 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no