Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 27-07-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
nokon sin avatar
God fredag! Vi er heime etter ei veldig fin veke på tur og skal bruke dagane og helga på å få ferdig nokre små oppussingsprosjekt og få litt meir system i ting. Akkurat nå er det eit kaos av bagger og kofferter med og utan innhald i leiligheta.
Postet 27-07-18 kl 08:35 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God fredag! Kaffe er satt på og været er enn så lenge veldig behagelig. Skal idag være frivillig og jobbe på festival. Det blir varmt! Meldt strålende sol og tretti grader. Det gamle trehuset har ikke luftingsanlegg for å si det sånn! Mange musikere er i sving og det er alt fra Trondheimsolistene til Helge Jordal til operasangere. Jeg skal være på vakt til i kveld. På kvelden skal jeg være publikum og ser allerede frem til kald cava.
Postet 27-07-18 kl 09:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Fordelen med å være på besøk hos svigers er at det er helt innafor å spise paprikapotetgull til alle måltider. Men det er kanskje ikke så dumt at jeg skal reise hjem i dag, for det er mulig at det ikke er det helt optimale kostholdet i lengden.
Postet 27-07-18 kl 09:37 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Esme sin avatar
God morgen! Det er meldt varmt vær og vi må ta ned et par trær så det blir arbeidsøkt fra morgenen av og frem til lunsj. Da blir det bading tenker jeg.
Postet 27-07-18 kl 09:44 av Esme Esme er ikke aktiv
Gammel
Det var deilig å sove i egen seng i natt!

Vi har ikke planer i dag, skal i alle fall bade.
Postet 27-07-18 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Siste feriedag idag og den skal nytes hjemme alene. Ikke helt alene hjemme, men merker ikke så mye til 18-åringen; jobb om dagen og ute på vift om kvelden.
Ser at det er litt som bør gjøres i heimen, men siden det er varslet tidenes varmeste dag i Bergen idag, så tenker jeg at det er helt innafor å finne hengekøyen og en god bok.
Eneste avtalen idag er at jeg har lovet eldste og en kompis middag.
Postet 27-07-18 kl 10:07 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg gruer meg litt til i dag, siden det er meldt varmerekord. Men planene mine er mest innomhusplaner, så det går vel bra. Jobb, trening på SATS og deretter indisk restaurant. Gadd ikke bestille bord på den indiske. Neppe så mange som trekker dit i varmen.
Postet 27-07-18 kl 10:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er hjemme alene og det er veldig rart.
Men jeg er allerede ferdig trent, skal på stranda og kose meg med venner i kveld.
Siste feriedag her også
Postet 27-07-18 kl 11:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er meldt om mulighet for ny heterekord og vi lurer på hvordan vi skal forholde oss til det. Gårsdagens fotballtrening i 33 grader var bare sånn delvis vellykket, for å si det mildt.

Jeg skal på jobb på mandag, men på tirsdag må jeg avspasere fordi jeg skal gjøre dugnad på Norway Cup, så det blir ikke så altfor tøff start. Og etter den halvveisuka så skal jeg ha en ny uke med f.
Postet 27-07-18 kl 12:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Godt og varmt i Oslo og, her vaskes det tøy. Barna tar det veldig med ro, og jeg kjenne at jeg gleder meg til det skal regne i morgen, blir godt å få skylt lufta litt. Enn så lenge er det klestørk og det får vi benytte oss av.
Postet 27-07-18 kl 12:11 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg ser og fram til det varsla regnet i morgon. Kjenner at alle skogbrannene i Sverige og varselropa frå landbruket her i landet gjer meg bekymra for ver og klima.
Postet 27-07-18 kl 12:14 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er mange flotte seilskuter i sentrum, vi greier ikke å bestemme oss om vi skal dit å se på de, på badestrand eller sløve inne (der det er litt kjølig).
Postet 27-07-18 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Første natt i ny leilighet, og jeg trodde jeg skulle smelte, selv med vifte på. I dag er det siste rest av flyttelass som skal avgårde, og jeg må kjøpe gardiner og sengetøy.
Postet 27-07-18 kl 13:02 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Ferskenra og se på skutene. Var flott her i buen da de var her for et par år siden.
Postet 27-07-18 kl 13:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Vi skal på bystranda og lufte oss. Der er det skygge under trærne og herlige 21 grader i brakkvannet. Tror ikke vi klarer å finne på noe særlig annet denne varme dagen.

Ikke så galt enda, da. 29 grader i skyggen nå.

I kveld skal eldste pakke til Norway cup. Vi skal se på (og kontrollere at han får med seg det meste).

Dersom jeg orker, skal jeg en tur til andelsgården og høste grønnsaker til helgemiddager. Vi får se. :feriemodus:
Postet 27-07-18 kl 14:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg slapper av ute. Men har sendt mannen avgårde i Preikestolstien med sekken full av vannflasker til utdeling til de som kommer til å trenge det der.
Postet 27-07-18 kl 14:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har invitert middagsgjest i dag, så om ikke annet, kan jeg da dessverre ikke drive med utvask akkurat i dag, i 32 grader. Tenker vi tar en dukkert i sjøen til dessert
Postet 27-07-18 kl 14:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste hele dag i paradis, vi har akkurat spist sen lunsj og skal straks ut igjen på piren der vi oppholder oss mye av tiden. I morgen kveld setter vi kursen nordover igjen. Kommer vel hjem til god varme skjønner jeg!
Postet 27-07-18 kl 15:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Ungene fikk ta båten og kjøpe softis før frokost i dag. Øynene til Knøtto sa det meste.
Postet 27-07-18 kl 15:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Vi skulle ut og bade, men så stod det plutselig to venner på sykkel på døren, så dermed valgte yngste venner. Han var så glad for å ha noen å leke med igjen.

Jeg tenker jeg skal ut og handle litt middagsmat, blir salat i dag, eneste vi har lyst på.
Postet 27-07-18 kl 15:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi tok turen til sentrum for å se på skutene, men yngste fikk voldsom hodepine og kastet opp. Så han og jeg sitter hjemme og kjøler oss ned mens mannen og eldste er igjen i byen.
Postet 27-07-18 kl 16:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har vært turist i egen kommune i dag. Fin tur.

Akkurat snakket med storebror som fyller 13 år i dag, helt utrolig at han er tenåring.
Postet 27-07-18 kl 17:56 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Siste etappen på turen hjem! Norge er et veeeelig langt land. Jeg var YouTube materiale på Tynset tidligere i dag da jeg gikk å tittet på mobilen og så ikke et trappetrinn og tråkket over når jeg ramlet om. Vondt og flaut. men straks hjemme etter tre ukers bilferie!
Postet 27-07-18 kl 18:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Grattis med tenåring, Polarjenta.
Postet 27-07-18 kl 19:04 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, dette har vært en laaaang dag. Opp kl. 7. Og nå har dagen vart i 21 timer. Nå er 5/5 familiemedlemmer kommet til Norge og 3/4 kofferter. Mannens koffert er borte på veien. Skulle nesten ønske det var min, for det blir fullstendig krise for mannen. Ja, ja, vi var ikke de eneste på flyet fra Moskva som manglet bagasje. Køen var lang.
Postet 27-07-18 kl 22:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no