Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Festlig februartoffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Festlig februartoffe

Postet 09-02-17 kl 07:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har syklet, nå litt timeføring før jeg finner ut hva denne dagen bringer.
Postet 09-02-17 kl 07:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og har vært her en stund. Jeg føler egentlig at jeg ikke er helt frisk, men ikke ordentlig syk heller. Sannsynligvis burde jeg jobbet fra hjemmekontor iført enda mer ull, men det er møter som må gjennomføres i dag.

Jeg har på ullkjole, ullstrømpis, ullsjal og ullsokker, så jeg burde egentlig ikke ønske at jeg hadde på meg enda mer ullklær.

I ettermiddag skal jeg til frisøren. Det gjør jeg ALTFOR sjelden.
Postet 09-02-17 kl 08:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Køkøkøkø. Jeg kan ikke fordra å kjøre bil om morgenen, men det er grenser for hvor mange kasser jeg får med meg på sykkel.
Postet 09-02-17 kl 08:23 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hå så søte bissevovver! Eg skal rette prøver. "Åpen bok"- prøve høyrest jo veldig fint ut, men elevane skriv altfor masse
Postet 09-02-17 kl 08:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe og har hatt en spesielt hyggelig frokost med familien, så jeg er i forholdsvis godt humør i dag. Jeg er så lykkelig for at vi fremdeles spiser frokost sammen hele familien. Det er en fin start på dagen.

I dag skal jeg prøve å lese fag nesten hele dagen. Og det er jo en luksus som jeg må sette pris på. Og så er det snart helg.
Postet 09-02-17 kl 08:32 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
I går unngikk jeg såvidt parkeringsbot ved å smile pent, så i dag lar jeg bilen stå hjemme. Best å ikke utfordre skjebnen. Har gjemmekontor foran peisen enn så lenge.
Postet 09-02-17 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Brev fra legen om at jeg må ta flere blodprøver pga lever. Så jeg sitter hos legen og venter.
Postet 09-02-17 kl 08:51 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På et annet avdelingskontor i dag. Møtevirksomhet.
Kjenner ta etter noen hektiske uker nå, så har litt av luften gått ut av meg. Har ikke tusen baller i luften med MÅ gjøre ting lenger, og disse BØR gjør ballene, vel, de roper liksom ikke høyt nok enda..
Postet 09-02-17 kl 08:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Jeg er installert på jobb, har glemt lommeboka hjemme - så håper noen gidder å spandere lunsj.

Langt program i dag, gleder meg til å ligge på sofaen klokka ti. Det er lenge til.
Postet 09-02-17 kl 08:53 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Tja, hva skal man si om dagen i dag, da. Jeg har prøvd tørrsjampo for første gang. Det er vel det eneste bemerkelsesverdige.
Postet 09-02-17 kl 08:55 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen!! Herlige små lodotter der! Jeg blir så glad av at storebror er hjemme på perm! I går ville han at mor skulle ta soldatklippen, da følte jeg meg beæret! Bra vi har ny, proff maskin, det gikk så fint så og soldaten ble fornøyd! Han kjører med glede rundt på søstrene så vi slipper noen turer hit og dit. Og i morgen skal vi på fin restaurant og spise skrei, nam! Lørdag rolig dag, voksenmiddag hos vennepar på kvelden, og på slalåm søndag. Snart helg dere!!
Postet 09-02-17 kl 09:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har hatt flere møter hver dag hele denne uka, og merker at introverten i meg har fått nok. Men egentlig burde jeg ha to i dag også. Nnnnnggh! Vilikke!
Postet 09-02-17 kl 09:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har satt to deiger til heving for å bake rundstykker. Nå drikker jeg kaffe og snart skal jeg på butikken en tur. Sånn kan arbeidsdagen også være.
Postet 09-02-17 kl 09:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Flere møter hver dag, Toffen? //:byråkratifange:
Postet 09-02-17 kl 09:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er ikke vant til sånt! :skingrestemme: Jeg har nå avfunnet meg med at jeg må ha ett møte i dag, men det andre får forsyne meg vente til i morgen. Jeg vil være i fred og gjøre unna todo-lista mi.
Postet 09-02-17 kl 09:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Jeg har akkurat slettet flere møter fra kalenderen.
Postet 09-02-17 kl 09:48 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har seks møter i dag. Og vil bare hjem til peisen min. Men neida. Omformulere notat ut i fra uklare føringer, nå.
Postet 09-02-17 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åhå jeg hadde neste glemt at jeg skal jo gå å se på at mannen får fagbrevet sitt i dag.
Postet 09-02-17 kl 10:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg fryser! Så nå sitter jeg med ullsjalet over skuldrene. I tillegg er jeg støl og sliten i musklene.

Nå har jeg observert en lærer og skrevet en bekreftelse til en vikar. Nå skal jeg strukturere tilbakemeldingen til læreren jeg observerte.
Postet 09-02-17 kl 10:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Inge møter! Men to rapporter. Hrmpf. Nå som det er iskaldt ute er det normalvarmt på kontoret, men med en gang man går ut ramler jo ansiktet av.
Postet 09-02-17 kl 10:26 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ingen møter! Hadde tre i går. I dag er det bare undervisning med en masse fine folk. Nå skal jeg ha tepause. Som min eldste påpekte i går: "Mamma...?! Nå er det vel i alle fall litt styggkaldt?"
Postet 09-02-17 kl 10:40 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har hjemmekontor iført tre lag ull og lue på toppen... bark gammelt hus...
Postet 09-02-17 kl 11:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Har hatt møter og det var ganske fælt.
Postet 09-02-17 kl 11:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg var en snartur innom jobb idag tidlig. Men var hjemme igjen til ni slik at mannen fikk dra på jobb. Mini er syk så vi har bakt boller og slapper ellers av. Blir vel hjemmedag i morgen også. Det er min tur siden mannen har tatt sin tørn og vel så det i fjor høst. Nå har mini vært frisk så lenge at det nesten bare er hyggelig. Spent på hvordan det blir de neste dagene. I natt var det tendenser til falsk krupp og han er tett i halsen.
Postet 09-02-17 kl 11:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har lyst på brus, men det er kaldt ute.
Postet 09-02-17 kl 12:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg har også hatt møte, og jeg er helt utslitt. Møter hvor man må forsvare sin faglige begrunnelse - det tapper krefter. Syns jeg har fortjent å krype sammen under dyna nå. Dessverre har jeg ikke det tilgjengelig på kontoret...
Postet 09-02-17 kl 14:24 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ha! Jeg har fikset oppvaskmaskiner med fransk meny, små gleder i en vaktmesters hverdag.
Postet 09-02-17 kl 14:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Jeg vil ha sommer og så vil jeg få innvilget ferie.
Postet 09-02-17 kl 19:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har en møtefri dag i morgen!!! Første denne uken. Ingen møtefrie dager neste uke.. har vært og kjøpt slalåmutstyr til mellomste, lukker øynene og drar kortet. Til minste sparte vi masse penger, da vi fant komplett utstyr i fine jentefarger (populært) brukt på Finn til en god pakkepris.
Søndag er det håp om å få testet nykjøpene.
Postet 09-02-17 kl 19:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no