Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 06-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er det grått og regn. Så jeg tipper det blir innedag i dag.
Postet 06-05-18 kl 08:52 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
God morgen fra hytta. Ryddingen fortsetter her. Fem søppelsekker fylt opp igår. Kjøkkenskapene er ryddig for første gang siden 1975 sikkert. Noe går til bruktbutikken og ganske mye må kastes. Et av epletrærne som ble herpet av hjort ifjor er dødt, men ser ut til at de fire andre overlever. Skal hjem i rett tid idag for junior skal på bursdag. Men nå kaffe!
Postet 06-05-18 kl 09:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sol og mye vind her.
Blir en dag med eksamenslesing gitt, overraskende...
Postet 06-05-18 kl 09:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Bra vær her, så da blir det i alle fall luking i bed og kanskje beise terrasse.
Postet 06-05-18 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ser ut som vi får nok en nydelig dag her i dag. Jeg venter på at butikken skal åpne nå kl 9, for jeg vil ha ferske rundstykker til frokost.
Postet 06-05-18 kl 09:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Nydelig vær, men masse bjørkepollen, så det er litt begrenset hvor mye jeg orker være ute i dag. Men litt blir det. Akkurat nå sitter jeg og er sur på vedkommende som synes det er greit å bruke sirkelsag eller noe som bråker tilsvarende å en søndag før klokken ti. Det er litt drøyt, synes jeg.
Postet 06-05-18 kl 11:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her henger bunaden klar, vi skal i konfirmasjon i dag. Det skulle liksom bli sol og varmt, men det er grått pr nå. Mannen påstår det er tåke, så vi får se.
Jeg har bakt en riktig så pen oreokake om jeg skal si det selv.
Postet 06-05-18 kl 11:04 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Kos dere i konfirmasjon, 007. Vi skal ikke i det før første helgen i september. Det er årevis siden jeg har vært i konfirmasjon. Vi er liten familie, så det blir ikke så mange heller, men nå starter det.

Nå skal jeg rydde legoen opp på loftet, den tiden er visst over, så da blir det litt mindre ting i tv stua.
Postet 06-05-18 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å følge liveoppdatering fra snuppas håndballturnering. Jeg var bittelitt stolt da hun scoret 13-12-målet 15 sekunder før kampen var over.
Postet 06-05-18 kl 11:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag.
Nyter kaffe ute i sola i shorts og bikini...

Dagens plan, male gjerde og fotballkamp med guttungen og ellers kose seg i sola.
Postet 06-05-18 kl 11:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Etter et logistikkmaraton i går er det roligere i dag. Mellomste skal spille sluttspill i cupen i dag og jeg regner med at de vinner semifinalen greit (de vant med 10 mål over samme lag i gruppespillet). Finalen har jeg vel en følelse av at de taper (tapte med 6 i gruppespillet).

Men nå skal jeg snuse litt på sola, tror jeg. Tar med strikketøy og lydbok ut.
Postet 06-05-18 kl 12:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
God formiddag fra nydelige Luxembourg. Her har jeg fått oppleve at ungen min fikk 2.plass i figurer og 1.plass i lag i en internasjonal synkronsvømmingskonkurranse. Utrolig stolt mamma og bror på tribunen i går ettermiddag.
Postet 06-05-18 kl 12:52 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kult Pamina! Gratulerer så mye!
Postet 06-05-18 kl 13:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Pamina, gøy! Og herlig at datteren din sitt lag vant, Tjorven.
Postet 06-05-18 kl 14:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Logistikkmaraton her også :trøtt:
Bursdag, dugnad, bollebaking, konfirmasjonsspilling. Merkelig nok fikk jeg skvist inn en fjelltur på morgenkvisten,
det var i hvert fall uansett en god avgjørelse.
Postet 06-05-18 kl 21:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med flink unge, Pamina!
Postet 06-05-18 kl 21:02 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble en superspennende finale som endte med ettmålstap. En uriktig dommeravgjørelse ett minutt før slutt ble kritisk.
Postet 06-05-18 kl 21:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no