Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Det som skjer, det skjer.

Typiskt...

Lenams liv i et nøtteskall.
Rangér dette innlegget

Typiskt...

Postet 08-02-09 kl 19:28 av Lenam

....eller som jeg litt kraftfullt sa i går "Fy fan så forbanna jævla typiskt" mens jeg så ca sånn ut

Jeg og sambo er ikke ofte ute sammen. I går skulle vi dog på konsert, svigermor skulle ha barn på overnatting, jeg og sambo skulle bli såpass beduggede at vi skulle lovprise svigermor da vi på en søndagsmorgen skulle ligge fyllesyke på hversin sofakant, vel vitende om at det var mange, mange timer til barn kom hjem.

Vel det begynte å slå sprekker allerede fredags ettermiddag da jeg hentet barna i barnehagen. Ask som normalt sett aldri er syk, var rød i kinna og suttrete. Da vi kom hjem kunne vi konstatere at termometeret viste 39.7 grader. Vi krysset armer og bein (selv om detnå var "freddan" ) for at det var noe som rask for forbi.

Lørdagen kom, Ask sin feber var like høy. Vi ble enige med svigermor at hun kom til oss og passet barna mens vi dra på konsert, Ask fikk paracet og febern gikk bra og gutten sovna som en stein. Jeg og sambo dristet oss til å tenke at da kunne vi jo faktiskt drikke noen pils i hvertfall.

Sambo hoppa i dusjen, kledde seg og gikk for å hjelpe Storebror med et dataspill. Jeg dusjet og sto akkurat og sminket meg da jeg hører et fortvilt rop fra Storebrors rom. Jeg løp ned trappen, der står sambo med en spyende Odin i armene. Akkurat i det samme øyeblikket kom den uanende svigermor inn ytterdøra.

Jeg og sambo skrinlegger planene om å det hele tatt dra ut, men svigermor fnyser "Jeg har da hatt 3 syke barn på samme gang, kom dere ut og se konsert".

Jeg og sambo dro på konserten, ungene sov som små engler i sine senger.Vi var hjemme ved midnatt, vi kjørte bil så ingen av oss drakk noe øl.

Så helgen ble ikke som vi planla, men det var i grunn ganske greit uansett. Jeg våknet til dekket frokostbord, morsdagskake og et flott morsdagskort som Storebror hadde laget til meg.

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Noba sin avatar
Typisk ja. Hilsen meg som har skrinnlagt helgeplanene mine til fordel for spytørking.
Postet 08-02-09 kl 20:28 av Noba Noba er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Uff så leit. Men jammen bra dere har en slik bestemor som kan hanskes med syke barn, så dere i alle fall kom dere ut! Bedre lykke neste gang..
Postet 08-02-09 kl 20:34 av Kanina Kanina er aktiv nå
Gammel
Agurke sin avatar
Så kjedelig at helgen ikke ble helt som planlagt.

Men kjekt at svigermor er av den positive arten, og ville sitte barnevakt likevel.
Postet 08-02-09 kl 20:44 av Agurke Agurke er ikke aktiv
Gammel
LilleT sin avatar
Dumt at helgen ikke ble helt som dere hadde planlegt, men godt dere fikk litt ut av den i alle fall.

Håper alle er friske nå!
Postet 08-02-09 kl 21:35 av LilleT LilleT er ikke aktiv
Gammel
Stikka sin avatar
Kjedelig at de ikke ble som planlagt. Men supert at svigermor ville sitte barnevakt allikevel. En tur ut uten barn er en tur ut uten barn. Deilig.
Postet 08-02-09 kl 22:24 av Stikka Stikka er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no