Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-12-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Altså, jeg er helt sjokkskadet: våknet 7.15, uten å ha vært vesentlig våken i natt. Ble så sjokkert at jeg nå sitter i godstolen med kaffe, mens deig til Nennes rundstykker (som blir horn) står til heving.
Dagen i dag skal brukes til å bli ferdig med julegavene. Orker ikke ha det hengende over meg lenger. Må bare vri hjerne og bestemme meg for gave til husets sjarmerende 14-åring. Noe overraskende og gøy, eller noe fornuftig?
Postet 18-12-21 kl 09:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kombinasjon av gave? Litt av begge.
Postet 18-12-21 kl 10:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Har kjørt jentungen opp på fjellet så hun kan gå ned samme stien som hun gikk med skolen i går for å lete etter de nye ørepluggene sine som hun har klart å miste. Fikk de på onsdag og mistet på fredag. Hurra for tenåringer!

Jeg har strikketøy da.
Postet 18-12-21 kl 10:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fintdethei - vi har også slitt med gave til fjortisen. Det blir en boks (som kan brukes som krakk på rommet), med småsaker oppi. Perler, sjokolade, gode sokker m.m.
Postet 18-12-21 kl 10:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg sitter og ser på haugen med klær som må legges sammen. Jeg liker ikke å legge sammen klær.

Planen i dag er å bake litt sammen med lillebror, så jeg må rydde litt på kjøkkenet før han står opp.
Postet 18-12-21 kl 10:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn, morn. Jeg har vært oppe et par timer. Har rukket å spise, drikke kaffe, pusle dagens brikker i adventskalender-puslespillet, strikke, se litt Endeavour, og finne ut av DnBs nettbank så jeg fikk sendt inn både skiftepapirer og noen fakturaer som må betales mens vi venter på full tilgang. Nå må jeg snart skifte til treningstøy; skal møte ei venninne på senteret om en liten time. Etterpå skal Herremannen og jeg vaske hus.

Hektisk lørdag, med andre ord.
Postet 18-12-21 kl 10:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har trent litt styrke på stuegulvet mens lammerullen koser seg i ei gryte på komfyren. Nå er lammerullen straks klar for pressa og jeg skal lage pepperkakedeig til årets pepperkakehus-prosjekt


Julelunsj på kafe i byen etterhvert
Postet 18-12-21 kl 10:48 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært våken en stund, men ikke kommet meg ut av senga før nå. Nyter stillheten.
Postet 18-12-21 kl 11:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sovet lenge og spist god frokost. Yngste er litt bedre, nå gjenstår det å fete han opp igjen. Han har sikkert gått ned 3-4 kilo de siste tre ukene, og det trengte han IKKE, for å si det sånn.

Ellers har jeg planlagt en spasertur til mitt favorittbakeri for å kjøpe julegaver til de ansatte. Der har de et flott utvalg av håndplukkede varer, i tillegg til selve baksten.

I kveld blir det lutefiskmiddag.
Postet 18-12-21 kl 12:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er på avlastning hos kjæresten, veldig kjærkomment. Den siste mnd har vært full av akutt sykdom, sykehus, ambulanse og leger så mange at jeg ikke har tall. Men nå en helg hos kjæresten.
Frokost, sport, hvile, trene.
Postet 18-12-21 kl 13:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Frøy, fant hun dem? Jeg synes at jeg har skummet forbi et innlegg på insta eller Facebook i dag om noen som hadde funnet airpods på fjellet. Det stod Sara på dem, ikke at jeg vet om datteren din heter det da, men...
Postet 18-12-21 kl 17:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Sissel, nei ingen funn. Har etterlyst de i de kanalene vi kommer på, men de er nok tapt gitt. Ikke stod det navn på de heller.
Postet 19-12-21 kl 00:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no