Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 02-10-23 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
På hjemmekontor, ungdommene sover, supert vær. Vi skal på middag i ettermiddag til min bror på hytten deres her. Gleder oss!
Postet 02-10-23 kl 08:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Bortekontor her, ble et par dager ekstra på landstedet for å få gjort litt. Ville er på svigerfars hytte med en venninne, første gang de får være der alene i flere dager.
Postet 02-10-23 kl 08:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Avspaseringsdag i dag. Deilig!
Postet 02-10-23 kl 08:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret. Dagens arbeidsøkt består av å flytte over på ny pc. Det er det mange kolleger som har brukt veldig mye tid på, så jeg er litt spent på hvor greit det skal gå eller ikke gå for min del.
Postet 02-10-23 kl 08:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret, neste uke er det høstferie. Jeg skal fremdeles jobbe, men i pysj hjemmefra.

I morgen skal jeg på jobbintervju, det kjenner jeg er litt utenfor komfortsonen akkurat nå. Mulig jeg må jobbe litt med å forberede meg.
Postet 02-10-23 kl 08:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Blondie!
Postet 02-10-23 kl 08:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så spennende Blondie. Tvi tvi!

Hjemmekontor her, og en høstferieungdom som sover, lærlingen er ikke noe misunnelig, for høstferie hadde betydd skole, og det er han ferdig med for nå.
Postet 02-10-23 kl 09:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Spennende, Blondie!

Tilbake på jobb, etter kystvandringer på Tjörn med god venninne. Deilig. Til og med badet to ganger i sjøen (under badstu, vel og merke)!

Nå er det tilbake til ordrehåndtering og produksjon. Litt roligere nå, foran denne og neste ukes høstferie. Det betyr at vi kan få hodet over vannet igjen, og det blir en god følelse.
Postet 02-10-23 kl 09:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Spennende, Blondie!

Jeg har 2 ting på kalenderen i dag. Gynekolog og tur innom jobben.
Postet 02-10-23 kl 09:20 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Å Tjörn er så fint, heldige du Eia! Mamma bor ikke så langt unna, men nå er veien fra henne og dit under jordraset så da blir det en stor omvei.
Postet 02-10-23 kl 09:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gynekologen tok 10 min. Null stress og litt påpakning for noe jeg har glemt av. Så ny rutine må på plass.
Postet 02-10-23 kl 10:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
4 timer senere og jeg holder fremdeles på å oppdatere til ny pc. Jeg er SÅÅÅÅ fornøyd med at jeg ikke gjorde dette mens jeg hadde leveransefrister hengende over hodet mitt.
Postet 02-10-23 kl 11:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Blondie:

Her kontor-kontor, og er over lunsj knekken. Prøver å søke lån, men DNB hater meg (Det er noe feil med integrasjonen til skatt, ser det ut som)
Postet 02-10-23 kl 12:06 av him him er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg er tilbake på hjemmekontoret etter en litt for lang helg med litt for lite søvn og litt for mye øl. Er meget stolt over at jeg klarte å starte dagen med trening likevel. Nå skal jeg bare levere noe greier, holde meg våken gjennom et par teams-møter, og så er det tid for sofaen.
Postet 02-10-23 kl 12:42 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no