Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-03-24 kl 06:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Rolig gjemmekontor et par timer. Deretter skal jeg på en liten tur. Dusj, pakking og noen små ærend, før vi setter kursen til påskedestinasjonen. Meldt drittvær, men det ser ut til å gjelde mange i år. Strikketøy, bok og et par spill blir ned i bagasjen. Ja også påskesnop .
Postet 27-03-24 kl 08:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Litt hyttekontor her og. Drittvær er det ja., så blir nok helst å holde seg inne i dag. I kveld får vi hytta full med arving og kjæreste pluss nevøen min og kjæreste. Det blir koselig selvom været ser heller dårlig ut...
Postet 27-03-24 kl 08:22 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Jeg kunne hatt hjemmekontor, men valgte å komme inn siden det er lettere med flere skjermer. Kun halv dag, så helt OK.
Postet 27-03-24 kl 08:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Nydelig dag i nord. Dagens program er trening, litt handling og en tur på Jula. Yndlingsbutikken til broren min, som blir 50, så da må gaven bli gavekort så han kan innrede den nye garasjen.
Postet 27-03-24 kl 08:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Påskefri, deilig. Tur med kjæreste og barn. Satser på en fin dag. Ellers rolig påske. Kjærestetur neste uke som det gledes til.
Postet 27-03-24 kl 09:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Innom og jobber bittelitt på bortekontoret i dag også. Det er greit å få unna litt før det braker løs med månedsavslutning etter påsken, og så kan jeg heller ta litt mer fri når det blir finvær.
Postet 27-03-24 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fint på fjellet selv om været ikke er så påskete. I dag drar besøket hjem og vi blir alene til i morgen kveld. Da kommer broren min og nevø.
Postet 27-03-24 kl 09:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har tatt med meg en guttunge på en liten påskeferie hjem. Litt andre vegger for noen dager.
Postet 27-03-24 kl 10:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Siste dag før hyttepåske i drittvær her også. Jeg kjenner på en ulyst til å dra av gårde, men gjør det nok likevel. Dog ikke før i morgen. Hjemme har jeg nemlig et puslespill jeg skal legge. Noen som har en fabelaktig drittvær-bok å anbefale?
Postet 27-03-24 kl 10:34 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Her er det fri hele uken, men ble litt småjobbing på formiddagen. Nå er vi klare for utflukt i strålende sunnmørssol!
Postet 27-03-24 kl 12:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Yngste har blitt syk og vi andre tar det helt rolig. Må en tur på Kid eller lignende butikk for å se etter underlag til heldekkende duk til spisebordet.
Postet 27-03-24 kl 14:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skal ut og ete med to barndomsvenninner i dag. Målet er å vere salongberuset og stappa av mimring og latter før klokka 21.

Bortsett frå det gir eg livet terningkast 2 for tida, men sidan det er yatzysesong og stadig lysare dagar er eg open for å få slått inn ein trear i løpet av april.
Postet 27-03-24 kl 14:11 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tenk om du toucher på 4-eren innen mai? Jeg krysser fingre for det.
Livet er pakket ned for noen dager påskeferie. Eldste blir igjen hjemme alene, og jeg kjenner meg aldeles misunnelig....
Nuvel, får vel prøve å finne lommer av egentid de neste dagene.
Postet 27-03-24 kl 14:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ein 4 hadde vore magisk godt å kjenne på!
Postet 27-03-24 kl 14:37 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
på Syrinx.
Postet 27-03-24 kl 20:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx
Postet 27-03-24 kl 21:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no