Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Novembertorsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Novembertorsdag

Postet 01-11-18 kl 07:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 37

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 01-11-18 kl 07:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Postet 01-11-18 kl 07:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på jobb og skal snart sette på kaffe. Masse å gjøre og krevende møte i ettermiddag, så det er bare å sette i gang egentlig.
Postet 01-11-18 kl 08:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

I dag starter dagen med kaffe og litt fakturering før produksjonen kaller. Høysesongen strekker seg litt i år - good for business. (og det hoper seg opp på kontoret, men pyttsan!)
Postet 01-11-18 kl 08:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Vi er på flyplassen, og setter snart kursen mot Reykjavik!
Postet 01-11-18 kl 08:52 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Da er årets svarteste måned her, humøret mitt er så ute å kjøre om dagen, selv med lysbehandling hver morgen. La oss få november unna og inn i desember med litt lys i tunnelen. Jaja, riste det av seg og i gang med dagens dont.
Postet 01-11-18 kl 09:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Trøtt og sår hals. Satser på at kaffe hjelper.
Postet 01-11-18 kl 09:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
oppholdsvær i dag og.
Postet 01-11-18 kl 09:32 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Dag to av todagers workshop i København, og nesten alle er litt sent ute i dag, så da rekker jeg som snarest innom FP. Her er det i alle fall veldig pent (om enn kaldt) vær.
Postet 01-11-18 kl 10:00 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Denne uka parkerer jeg mange store prosjekter som har gnagd hull i tålmodighet, nattesøvn og arbeidstid. Skal bare komme meg gjennom et foredrag i dag, så tror jeg at helga mentalt kan komme.
Postet 01-11-18 kl 10:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er så trøtt at det ikke skulle vært lov engang...
Postet 01-11-18 kl 10:04 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg var lur og gjorde unna masse ting i går, så morgenen er ikke så vilt stressende som den kunne vært. Deilig å ha tid til litt kaffe og sløving.
Postet 01-11-18 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg la meg kl 21.30 i går det er minst halvannen time tidligere enn vanlig. Mannen min var overbevist om at jeg kom til å stå opp midt på natta, men jeg sov faktisk gjennom det hele. Og det var allikevel tungt å stå opp da klokka ringte. Så jeg trengte nok den ekstra søvnen.

Det er ingen store planer for dagen, så da må jeg glede meg over de små tingene. Jeg holder på å strikke noen fryktelig fine sokker, og kanskje jeg kan klare å bli ferdige med dem i kveld?
Postet 01-11-18 kl 10:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøsregn her, men greit nok, snart helg.

Kveldens planer er nok mer rydding rett og slett.
Postet 01-11-18 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg la meg også tidlig i går, slik at jeg fikk åtte timers søvn og vel så det i natt. This. Never. Happens.

Og så har jeg i dag takket være Lars Saabye Christensen lært meg at det heter "taksameter" og ikke "takstameter". Ooops, jeg er snart 50 og jobber med språk. Så pinlig.
Postet 01-11-18 kl 11:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sitter på legekontoret og venter, bare 30 min forsinket så langt. :gaad: Det er alltid sånn, men jeg møter opp i tide hver gang.
Postet 01-11-18 kl 11:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er kald inn i margen etter 3 (!) timer trick and treat i går, med til dels ufyselige prepub-jenter, for å være ærlig. Andres unger er ikke alltid sjarmerende, må jeg si.
Postet 01-11-18 kl 11:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Fulgte du de, altså? Her var de totalt på selvstyr, skal innrømmes.
Postet 01-11-18 kl 11:25 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Tre timer, grøss og gru! Vi gikk en liten time, med sjuåringer som var godt fornøyd med fangsten etter det. Mer enn nok.

Jeg har jobbet, vært på noe greier med minstebarnet, og nå er det jobbing igjen før kurs seinere i dag. Oppsplittet dag, men det passer meg fint at den er hjemmefra siden jeg er litt skjør i dag.
Postet 01-11-18 kl 11:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
For å si det sånn, det var litt av diskusjonsgrunnlaget, Poly. Men vi hadde samlet alle jentene i klassen til én fest og delt inn i grupper og fordelt, så da holder man seg til det som var avtalt. Og de skulle jo ikke bare gå i gata, liksom, de ville ta trikken og styre på.
Postet 01-11-18 kl 11:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg bare seiler inn for å nevne at jeg i dag har fått ALLE TRE BARN i tide til sine respektive oppdragelsesinstitusjoner, og at ALLE TRE enten dusjet eller badet i dag tidlig.

Hvor henter jeg premien?
Postet 01-11-18 kl 11:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Er ikke premien rene, litt sure barn?
Postet 01-11-18 kl 12:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Bra jobba Maverick.
Det er torsdag, snart helg og det er bra. November ass, det må leites etter lyspunkter.
Postet 01-11-18 kl 12:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Tildeles Maverick for usannsynlig god tidsstyring og kontroll!

Postet 01-11-18 kl 13:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
De var ikke så sure engang!

Jeg kom for sent på jobb da, men det er ikke så farlig, jeg kan komme når jeg vil.
Postet 01-11-18 kl 13:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar

(Kilde: youtube.com)


Postet 01-11-18 kl 14:08 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her gikk også barna alene i går (i hvert fall fra ca 3.klasse). De var bare søte og hyggelige, alle sammen (mulig det hjelper at man kjenner de fleste). Barnehagebarn i dinosaurdrakt
Postet 01-11-18 kl 14:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh Høst, den sangen!
Postet 01-11-18 kl 14:29 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg kan melde at ukens to lange og krevende møter nå er ferdige. Og at jeg har fått uendelige menger med ros på det ene (de andre kan ikke skjønne at ros er noen vits. Det må da være nok at de ikke kjefter). Jeg er supertrett og fornøyd og ser med skrekk at jeg kanskje må jobbe i helgen også med etterarbeidet. Men siden hele familien min er plassert andre steder på lørdag, så skal det også gå bra.

Nå er det litt etterarbeid, og så er det leksehjelp og en liten tur på nattåpent.
Postet 01-11-18 kl 17:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er så sikker på at det må da være fredag, minst! Hvorfor skal jeg ikke drikke vin, liksom?
Postet 01-11-18 kl 18:15 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg synes også det burde være fredag, jeg ble ferdig med siste undervisningsøkt akkurat nå. Men neeeida, på'n igjen i morgen, og to essays å lese i kveld.
Postet 01-11-18 kl 19:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
:hvisker: Det er lov med vin på torsdager også. Forøvrig enig, helgen kan ikke komme fort nok.
Postet 01-11-18 kl 20:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
+1 på Ingling. (Jeg skal løpe først da.)
Postet 01-11-18 kl 20:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skal ikke ha vin i dag, da. Jeg tok et glass i går.
Postet 01-11-18 kl 20:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hadde jeg hatt, så hadde jeg tatt. Blir en øl, da, etter tøffe produksjonsdager på jobb og shining hjemme.
Postet 01-11-18 kl 21:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Postet 01-11-18 kl 21:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Skilpadda.

Jeg skal i teorien ha nok mat og vin i morgen. Det er bare det at 14-åringen skal på bursdagsfest på andre siden av byen som er ferdig 22:30.
Postet 01-11-18 kl 21:39 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no