Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 29-08-23 kl 06:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Tirsdag er hatdag i år. Jeg sover alltid elendig natt til, jeg har fullstappet dag med krevende fag, jeg skal delta på kurs på ettermiddag/kveld, og er ikke hjemme før 21.30. Jeg skal kjøpe meg Fuck tirsdag-armbånd.
Postet 29-08-23 kl 07:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ai, Agenten, det høres helt riktig ut med armbånd.

Jeg jobber hjemme i dag. Det er klin umulig å få utrettet noe som helst på arbeidsrommet og i dag har jeg ikke undervisning. Hittil har jeg gjort mer enn jeg fikk til hele forrige tirsdag.

... og kaffen er betydelig bedre. Det pelskledde selskapet er også en bonus.
Postet 29-08-23 kl 08:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kjedelig agenten. :trøster:

Jeg har en god tirsdag. Jeg skal på et interessant kurs og gleder meg.
Postet 29-08-23 kl 08:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Klar for en fredelig dag på kontoret, bare ett møte og det er ikke før kl 13.00.
Postet 29-08-23 kl 08:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Har teams møter fra 9-12.30 i dag, så dagen går nok fort. Greie møter, da, og vi har kake her i dag.
Postet 29-08-23 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Tror jobben har motsatt effekt på hodet for tiden. Blir mer deprimert enn å være hjemme og stirre i veggen.
Ryggen min er ikke god. Tydeligvis jeg trener noe som ikke har vært i bruk på en stund.
Postet 29-08-23 kl 09:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Gjorde et forsøk på «open your mind and energize your body»-yoga på morran men den effekten forsvant fort når første jobbsamtale innebar å måtte ty til «you need to chill down a bit»-instruks og å telle til ti noen ganger.

Jaja. Snart tid for kaffepåfyll.
Postet 29-08-23 kl 09:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg har lagt et svært prosjekt som jeg har jobbet med i over et år frem for ledelsen i dag. Og de sier seg helt enige i konklusjonene våre, og takker for særdeles vel gjennomført jobb.

Jeg tror jeg skal unne meg sushi til lunsj!
Postet 29-08-23 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Det er fredag for meg i dag. Skal ha fri nesten av uka. Mellomste og jeg skal bytte et vindu da (som er mindre en det som står der nå) så det blir ikke å ligge på sofaen og spise konfekt dager på meg. (uttrykk jeg har fra min eksmann)
Postet 29-08-23 kl 12:19 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Timebanken min bare vokser og vokser igjen. Ser ut som at det blir minst en time i dag også. La oss håpe at det snart roer seg.

Ellers så må jeg bare ta bussen rett hjem til mine foreldre, mor er innlagt på sykehuset for et eller annet og far trang hjelp til noe, er liksom aldri fred å få.

Det var dagens gruff tror jeg.
Postet 29-08-23 kl 15:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no