Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 11-12-19 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, mens det blåser rundt hushjørnene.
Postet 11-12-19 kl 08:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fra - 8 til +2. Speilblank på siste strekningen til jobb.
2 avtaler i dag og så må jeg få avgårde et par ting på posten.
Postet 11-12-19 kl 09:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Gjerdet vårt hadde blåst ned i natt. Det var gammelt og dårlig og vi visste at vi snart måtte ta det, så da hjalp bare stormen oss litt.

Rolig dag. Legetime for en vond fot og forhåpentligvis rolig ettermiddag hjemme.
Postet 11-12-19 kl 09:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Avspasering på formiddagen for å følge eldste til tannlegen og så litt hjemmekontor etterpå. Skal få tid til litt julegavehandling også.
Postet 11-12-19 kl 09:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemmekontor her også. For å rekke å jobbe før utviklingssamtale for eldste. Utviklingssamtale for piano, that is

Ettermiddagen går med til lekebesøk og julekortskriving. Julekortskriving er egentlig veldig koselig, jeg blir så irritert på meg selv at jeg likevel klarer å ødelegge kosen med å stresse over at jeg må bli ferdig.
Postet 11-12-19 kl 10:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kontorkontor her. To julekonserter av fire denne uken overvært, stort spenn med Ole Edvard m.fl. på mandag, skolekorpset i går, herlige på hver måte. På fredag skal jeg spille en selv, og så er det storband-konsert med juletema på kvelden. Huhei hvor det går!! Fikk da bestilt julekort i går før rabatten gikk ut på dato, check!
Postet 11-12-19 kl 10:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Det er jammen mye vær for tiden! Winter Wonderland og julekort-stemning ute i går formiddag, snøstorm til kvelds og nå fem plussgrader og slaps

Aktiv dag i går med trening og snømåking. I dag satser jeg på en roligere ettermiddag med litt baking. Må bare få unna et par av haugene på kontorpulten først
Postet 11-12-19 kl 10:25 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med "dagens gode gjerning" - nemlig å gi blod. Jeg skulle egentlig lese masse jobb, men så dukket det opp en mamma fra håndballaget som jobbet der og når hun forsvant så var fyren på benken ved siden av treneren til fotballaget til snuppa. Så jeg bare skravlet meg gjennom hele besøket på Blodbanken.

Jeg har MYE å gjøre på jobb i dag. Men det er egentlig helt greit.
Postet 11-12-19 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg leser til eksamen mens jeg tenker på alt det andre jeg også burde gjort. Ikke så produktivt, med andre ord.
Postet 11-12-19 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no