Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 19-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
Neineinei! Her er det masse planer! Jeg er i Vegas(!!) på helgetur(!!!) med mannen og vennepar, så her er det ikke mye hvile. Vi har fortsatt fredag,i morgen blir det leiebil til Grand Canyon Men bør kanskje sove flrst.
Postet 19-01-19 kl 08:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hmm, jeg la meg før 11 i går, og likevel var det grusomt da vekkerklokka ringte klokka 8. Ni timer burde da holde?

Målet for dagen er trening og å komme et godt stykke ned i en rettebunke.
Postet 19-01-19 kl 09:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg og lillebror er våken. Lillebror er forkjøla og har vondt i halsen så for han blir det iallefall innehelg. Jeg vurderer å være vill og gal og ikke dra på jobb i morgen. Men sløvehelg blir det iallefall.
Postet 19-01-19 kl 09:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ikke sløvehelg her heller. Inaktiv uke på skolefronten straffer seg når det er helg. Legg til håndballkamp langt unna, bursdager og dåp så skal nok denne helga bli unnagjort også Men først litt frokost og så skolearbeid.
Postet 19-01-19 kl 09:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har seksåring i dag! 🎂😃 Bordet står ferdig dekket og pyntet, med en pen stabel gaver ved plassen til jubilanten, men halve familien sover fortsatt, så det ble kaffepause på meg.

Etterpå blir det bursdagskalas! Bare å manne seg opp til to timers styrkeprøve med høyt lydnivå.
Postet 19-01-19 kl 10:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer, timar!

Eg har fått jenta av gårde på dansekurs, og er nøgd med eigen innsats. Elles er eg drittrøtt sjølv om eg ikkje drakk på festen i går. No har eg nokon timar for meg sjøl før det er konsert med alle tre kora til jentungen i kveld.
Postet 19-01-19 kl 10:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer, Timar.

Dagens plan er som resten av uka- sofaen og bevege meg innendørs. Og jeg er allerede lei og skal ha det sånn noen uker til....
Postet 19-01-19 kl 10:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ull på ull og klar for en dag i bakken.
Postet 19-01-19 kl 10:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sløver på sofaen. Mann og datter er i Liverpool, så det Renate knerten og jeg som er hjemme. Jeg tror hans plan er å spille hele dagen. Det får han ikke lov til, men jegsliter litt med finne på en aktivitet. Kino kanskje?
Postet 19-01-19 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har stått opp tidligere enn jeg måtte for å få alenestund med kaffe og avis.

Nå er det frokost for yngste og meg, for vi skal på langtur (aka så langt at vår nye brukt-elbil trenger ladestopp) til håndballkamper for nevnte yngste. Der går den dagen i finværet. Godt jeg liker håndball, da. :gammel håndballspiller:
Postet 19-01-19 kl 10:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med seksåring, Timar!

Her lades det opp til henholdsvis lekeland for det ene barnet og bursdag for det andre. Sistnevte utendørs, heldigvis er det «bare» -7. Lag på lag!
Postet 19-01-19 kl 10:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er i Italia med korpset og her er det akkurat like smalt og bratt og sjarmerende i landsbyen som bare Italia kan.
Postet 19-01-19 kl 10:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Litt misunnelig på både Vegas og Italia, kjenner jeg. Men jeg har kaffe og ikke for mye stress. I dag skal vi pynte enhjørningskake til lilleniesen og se Bohemian Rhapsody, og begge deler blir nok stas. Og i morgen er det femårsfeiring, så det blir i alle fall hyggelig.
Postet 19-01-19 kl 11:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 6-åringen, timar

Jeg har 12-åring i dag Familiebursdag litt senere i dag. Om et år har jeg jaggu bare tenåringer i hus.
Postet 19-01-19 kl 12:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var ute i hår og kjenner det greit på hodet. Har ikkectidctil å pleie det, så jeg får komme igang. Har glemt kaffe(!!), mulig det vil hjelpe.
Postet 19-01-19 kl 12:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hei, hei! Jeg er hjemme i sofaen, men siden Secunda skal ha besøk straks, har jeg vært så grei og dusje og kle på meg allerede. Det er ganske slitsomt å rekke det før tolv på en lørdag, skal jeg bare si dere!

Planene strekker seg bare til en liten bytur med Prima. Det blir sikkert mer enn nok.
Postet 19-01-19 kl 12:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sitter på legevakt med yngste. Falt på isen og slo armen. Helt fullt, så dette vil ta tid.
Postet 19-01-19 kl 13:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Uffda, håper den bare er forslått, millact.
Postet 19-01-19 kl 13:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Auda, Millact!

Første håndballkamp er vunnet. En kamp gjenstår.
Postet 19-01-19 kl 16:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her jobbes det med historieoppgave. Spennende og jeg tror jeg har en plan som vil kunne fungere.
Postet 19-01-19 kl 16:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tre og en halv time på legevakt, så røntgen, men ingen brudd er fasit. Ikke det vi hadde planer å bruke dagen på.
Postet 19-01-19 kl 18:55 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no