Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 16-04-19 kl 10:09 av Kaffestuggu

Personalet er litt satt ut av brannen i Notre Dame.
Det blir fransk frokost med kaffe og croissanter i dag.


Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Forferdelig trist med Notre Dame, men det ser heldigvis ut som om mye kan reddes.

Jeg huker av de siste gjøremålene på to-do lista, før jeg akter å ta påskeferie.
Dagens I-lands utfordring: Skal jeg pakke sakene og skyndte meg til fjells i kveld slik at jeg får en rolig frokost på hytta i morgen, eller skal jeg ha en rolig ettermiddag og kveld hjemme og reise opp etter frokost i morgen.
Postet 16-04-19 kl 10:21 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar


Jeg tar en croisant og en cafe au lait og setter meg i kroken under et pledd. Siste krametrekning før påskeferie, ungene styrer seg selv og lillesøster påstår at hun har vondt i magen og feber. Det er litt vanskelig å fjerndiagnostisere, men det stikker ikke så dypt når det hjelper med nugattiskive til frokost.
Postet 16-04-19 kl 10:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Helt uvirkelig å se tårnet falle i går, jeg lar meg så lett berøre av gamle byggverk. Det er jo en kulturhistorisk katastrofe, jeg kan bare forestille meg hvordan troende katolikker må ha det.

Jeg skal snart ut på gåtur med ei venninne, det blir bra. Jeg har stort sett råtnet innendørs med rettebunker de siste dagene. Flott vær i dag også, for en drømmevår!
Postet 16-04-19 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Triste bilder fra Paris altså.
Jeg har 1 t og 20 min igjen på jobb, så veldig effektiv er jeg ikke.
Skal få på sommerdekk på bilen og nyte påskesola senere i dag. Akkurat er alt bedre enn å sitte på kontoret.
Postet 16-04-19 kl 10:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har sullet rundt i minst en halv time på sykletiljobben.no.
Vel anvendt arbeidstid, der altså.
Postet 16-04-19 kl 10:54 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Forferdelig trist med Notre Dame, ja. Er mange år siden jeg var der.

Har vært og fått skiftet dekk og skal snart kjøre til nabobyen for å se på bunader med den kommende konfirmanten.
Postet 16-04-19 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg må innrømme at jeg gråt en skvett i går da jeg så Damen brenne. Det er en god bit verdenshistorie i det bygget, dessuten har jeg aldri vært i Paris og sett henne. Det ser ut til at jeg kan få sjansen allikevel heldigvis, men skrekk og gru.

Har ikke vært i London heller, får forte meg før brua ramler sammen. Igjen.
Postet 16-04-19 kl 11:17 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Huff ja, tragedie med Notre Dame. Varme arbeider på sånne bygg er jo kjempefarlig, og jeg tipper det er noen som ikke har det helt godt i dag, verken av de som utførte arbeidet og de som hadde ansvaret for det. Men godt å høre at den kan reddes, og at det allerede nå er kommet mange donasjoner til fondet som skal finansiere det. Får litt troen på mennesker da.
Postet 16-04-19 kl 11:24 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er barnevakt for lille nevø på 8 måneder mens foreldrene går en fjelltur. Vi skal straks tusle oss en tur.
Postet 16-04-19 kl 12:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Venter på at minsten skal få en høyst tiltrengt hårklipp ute på den irske landsbygda.

Strålende sol, tosifret antall varmegrader og grønt og vakkert overalt. Kirsebærtrærne står i full blomst. Sånt kan man like!
Postet 16-04-19 kl 13:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Det høres deilig ut,Timar!
Postet 16-04-19 kl 17:07 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no