Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 16-08-20 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Sovna 23.30, sov som en stein og våkna uthvilt helt av meg selv 07.45.

En god natts søvn er skikkelig luksus og ikke vane her, så dette var en flott start på dagen! God morgen!
Postet 16-08-20 kl 09:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er gutta på plass for dag 2, men på en annen plass. Eldste var litt misfornøyd i går etter en sur annen plass.
Postet 16-08-20 kl 09:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag er det Konf! Endelig! Er så glad for at dagen er her!
Postet 16-08-20 kl 10:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen, Honda! :glitter:

Jeg feiret med gode venner og bra mat i går, så i dag våknet jeg blid og påfylt. Merker at det ble litt vin, men ikke verre enn at jeg planlegger både skogstur og jobbing i dag.
Postet 16-08-20 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med konfirmant, Hondacrv!
Postet 16-08-20 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer hondacrv.
Postet 16-08-20 kl 11:52 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Honda, og lykke til med feiringen!

Daff formiddag her, og jeg tror vi lar den gli over til en daff dag. Siste dag før skolestart!
Postet 16-08-20 kl 11:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste dag før hverdagen braker løs. Ser ikke frem til å åpne jobbsystemene i morgen etter fire uker fri. Men går seg vel til. I dag er det fotballkamp på eldste og så er det rigging til morgendagen før tidlig kveld.
Postet 16-08-20 kl 14:11 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Varmt her i sør. Må visst ta med to gutter og bade litt. Eldste ser venninne spille fotballkamp.
Postet 16-08-20 kl 14:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Satt på en vask, tatt av sengene, støvsugd og jagd minsten i dusjen. Skal sette på oppvaskmaskina også.
Postet 16-08-20 kl 14:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig dag kombinert med husvask her. Jeg og ungene har fri i morgen også, så det er deilig, og nå tittet solen frem også! Ikke verst.
Postet 16-08-20 kl 15:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har kommet meg på jobb etter noe prokrastinering og kosing med pus. Klassekartet som var helt umulig å få til på fredag, gikk ganske greit å lage i dag. Nå skal jeg opp i klasserommet og ommøblere.
Postet 16-08-20 kl 16:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag viser vekten min 15 kilo ned fra maksvekt. Det blir en bra dag uansett hva som måtte skje.
Postet 16-08-20 kl 16:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er vi straks klare for siste etappe.
Postet 16-08-20 kl 20:10 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no