Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-09-22 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Sol i sør, straks jobb. Kundebesøk av viktig og stor polsk kunde som lager bremseskiver til Porsche.

Det går fort mot helg, deilig!
Postet 07-09-22 kl 07:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tidlig på plass i dag, nå venter jeg på at renholderen skal bli ferdig på kjøkkenet så jeg kan sette på kaffe.
Postet 07-09-22 kl 07:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Eldste sønn på plass for et par dagers jobb under skolestreiken. Han er i overkant trøtt. Selv har jeg kaffe og pågangsmot.
Postet 07-09-22 kl 07:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Ørten ting å ta tak, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Men det er vel bare å brette opp ermene og starte ett sted tenker jeg. Hva brenner mest mon tro...
Postet 07-09-22 kl 08:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er også på kontoret. Det er veldig travle dager, og jeg jobber ganske mye overtid. Men jeg får det til å gå rundt, og jeg priser meg lykkelig over at nåværende arbeidsgiver faktisk godkjenner overtidsbetaling. I år kommer det til å utgjøre ganske så mye penger.

Det er innmari fint vær i Oslo, og jeg kjenner at jeg savner hjemmekontoret bittelitt da. Jeg satt meg ofte ut for å lese da jeg var hjemme. Den muligheten har jeg ikke når jeg er fysisk på kontoret. Kanskje jeg skulle unne meg hjemmekontor i morgen?
Postet 07-09-22 kl 09:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er på kontoret, så da blir det hjemmekontor resten av uka. Foreløpig overskyet her, men håper det blir sol i ettermiddag, selv om det ikke er meldt.

Passelig travelt på jobb, så jeg klager ikke.
Postet 07-09-22 kl 09:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret ja. Jeg ønsker meg egentlig et svart hull å hoppe ned i.
Postet 07-09-22 kl 09:29 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Heløu fra Gatwick. Hadde vekking på 04.30 i dag, men føler meg forbløffende våken.
Er litt usikker på hva klokka er og hvilken dag det er, men ellers går det bra
Postet 07-09-22 kl 09:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Åja, onsdag, der står det jo
Postet 07-09-22 kl 09:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God tur, Appelsin!

Her begynner semesteret å snike seg nærmere. Merker at jeg blir litt snurt hver gang jeg må gjøre noe undervisningsrelatert.
Postet 07-09-22 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Man skal ikke kimse ad kaffebloggens nytte som ukedagsmarkør nei! God tur Appelsin!
Postet 07-09-22 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er nå på jobb, men har snart gjort ferdig min må-del av dagen og akter å rømme til sofaen snart. Jeg er så hinsides trøtt at det er helt latterlig.
Postet 07-09-22 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nytt streikeuttak i dag, nesten dobling på landsbasis fra tirsdag. Blir nesten 500 i streik i kommunen min da, grunnskole og vgs.
Postet 07-09-22 kl 13:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Null i min kommune fremdeles, massivt i nabokommunen. Mange kommentarfelt som er tunge å lese.
Postet 07-09-22 kl 14:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Min skole skal ut til tirsdag, men bare mellomtrinnet, så jeg jobber videre. Er sjuk, og orker ikke lese kommentarfeltene nå.
Postet 07-09-22 kl 16:13 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Streikerammet sønn her på 3.? Uken. Jeg skjønner at lærerne streiker, jeg skulle bare ønske de fikk raskere effekt av streiken, slik at dette ikke drar ut i flere måneder.
Kokt i hodet etter heldagsmøte på teams, så nå er det litt sløving i sofan på planen.
Postet 07-09-22 kl 16:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Alle ungdomsskoler i Bergen ryker ut tirsdag, så da spår jeg en relativt rask avklaring på streiken. Ut neste uke, kanskje?
Postet 07-09-22 kl 16:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Ingen streik her så vidt jeg vet, dvs kun i nabobyen.
Postet 07-09-22 kl 17:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Streik her. Alle fem i familien er rammet. Lei meg og frustrert og ønsker Tor Arne Gangsø dit pepperen gror.
Postet 07-09-22 kl 21:20 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Har dere vært i streik lenge, Oslo78?
Postet 07-09-22 kl 21:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Nei, begge vi voksne tas ut fra tirsdag neste uke. Samme dag mister sønnen min all skole. De to eldste har vært rammet siden i forigårs ved at de fleste av deres lærere på videregående er tatt ut.

Så ikke noe å klage på egentlig, er bare litt for mye annet for tiden. Prolaps i nakken hos meg med smerter og krafttap og bekymringer - så da ble streikenyheten dråpen som fikk begeret til å renne over i går…
Postet 08-09-22 kl 06:59 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no