Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 21-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Snart helg. Time på sykehuset med yngste. Spent på om de finner ut noe og hva som gjøres. Middag med fagforeningen og årsmøte i kveld.
Postet 21-03-19 kl 08:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håper de finner noe som er lett å fikse, Millact!

Atter en lang jobbdag på gang her, men jeg begynner å skimte målstreken. Starter dagen med frokostseminar da, input både for hode og kropp!
Postet 21-03-19 kl 09:02 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er hjemme i dag, vondt i nakke og hodet, tipper det er litt stressrelatert. Hadde jeg hatt kontordag hadde jeg nok vært på jobb, men alene med 22 andreklassinger i omtrent alle timer gjorde at jeg fant ut at det er bedre å holde seg hjemme. Så nå har jeg fått ungene på skolen og jeg skal legge meg.
Postet 21-03-19 kl 09:20 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har tuslet til jobb i deilig morgensol og føler meg så fresh at det er helt skammelig.

Konferanse i hovedstaden i morgen, gleder meg!
Postet 21-03-19 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, millact!

På jobb, her var det rimelig tomt! Passer meg i grunnen greit. :introvert: Hente litt kaffe, kanskje.
Postet 21-03-19 kl 09:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Nest siste uke på jobb her før jeg slutter så motivasjonen er deretter også... Har korte dager da og hjelper på.
Har kaffe, men ikke god kaffe.
Postet 21-03-19 kl 09:51 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Dødstrøtt på en skikkelig seig, ugrei måte, nesten så jeg tror jeg tok to allergitabletter i går, men det vet jeg at jeg ikke gjorde. Nuvel, mentalt egentlig veldig oppløftet og forfrisket av bra foredrag på nettverkstreffet i går, så det er bare å kjøre på!
Postet 21-03-19 kl 10:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Begravelse i dag. Til sjefen min, der hjertet ikke orket mere. Bare 51 år. Jeg gruer meg så jeg har vondt i magen. Dette blir en lang dag.
Postet 21-03-19 kl 11:18 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Christa, det høres kjempetøft ut!

Vi er på dag tre av dataangrepet og selv om vi jobber på telefon-hotspot og får forbløffende mye gjort på den måten, merkes det jo for mange at ikke alle systemer er oppe og går.
Postet 21-03-19 kl 13:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Så forferdelig trist, Christa!

Fin legetime, fin lege. Hun mener vi kan utelukke de mest alvorlige sykdommene og at det har vært en infeksjon, men tok nye blodprøver for å sjekke andre ting også.
Postet 21-03-19 kl 13:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Au, Christa, så forferdelig!
Postet 21-03-19 kl 13:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Håpar eg gjer dagens gode gjerning i dag. Ei venninne har bursdag. Så eg fann ut at eg ville gje ho tid i gåve. Så når ho kjem heim frå jobb i dag, så står middagen klar. Då får ho kanskje ein liten pause før guttane skal på trening her og der.
Postet 21-03-19 kl 14:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Christa: Det hørtes veldig tøft ut
Postet 21-03-19 kl 14:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Christa,
Millact: bra det ikke var noe alvorlig.
Postet 21-03-19 kl 14:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Uff, Christa! Så trist!

Det er litt lite luft på det nye kontoret mitt, så jeg kjenner det i hodet når klokken passerer 1300. Lurer på om jeg skal finne han som er lommekjent og få en guiding i de andre etasjene i dette enorme bygget og tenke på noe annet.
Postet 21-03-19 kl 14:39 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Oppdatert 21-03-19 kl 15:04 av Harriet Vane
Gammel
ingling sin avatar
Så trist, Christa!

Og så snill du er, Hjertensfryd! Skulle ønske noen var hjemme hos meg og lagde middag i dag.
Postet 21-03-19 kl 14:46 av ingling ingling er ikke aktiv
Oppdatert 21-03-19 kl 20:05 av ingling
Gammel
Appelsin sin avatar
Så trist, Christa

Du er jammen meg snill, Hjertensfryd
Postet 21-03-19 kl 19:25 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Alle skulle hatt en slik venn!
Postet 21-03-19 kl 19:59 av Pelle Pelle er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no