Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 23-10-17 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar


På jobb. Jeg har vært flink gangkollega og både satt på kaffe og tømt oppvaskmaskinen. Så nå er det meg, kaffekoppen, p3 aksjonen på radio og en stor bunke med saker som må være ferdigskrevet før jeg går.
Postet 23-10-17 kl 08:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Mandag ass. Klar for en ny uke med mange møter og jeg har knapt stemme... formen er mildt sagt elendig.
Jaja bare å komme seg opp. Gode tips mottas med takk.
Postet 23-10-17 kl 08:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Blåmandag. Trøtt ass.

Jeg venter på at hjelpemiddelsentralen skal åpne, har klart å brekke et ben i foten - så trenger noen krykker før jeg går på jobb. Pent brudd da, og slapp gips. :silver lining:
Postet 23-10-17 kl 08:22 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Straks jobb her også. Var jo borte nesten hele forrige uke med meg selv og et par dager med sykt barn, så jeg føler meg helt utenfor rett og slett. Men det går seg til.
Postet 23-10-17 kl 08:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart jobb, venter bare på at bilen skal tine.

God bedring Neket og Trixie!
Postet 23-10-17 kl 08:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb igjen, etter å ha avsluttet forrige uke på konferanse og messe. Har kaffe og ting å gjøre. :svosj:
Postet 23-10-17 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg trodde jeg var B-menneske helt til jeg møtte min datter. Nå sitter hun på fanget og prøver å finne sjelen sin før vi skal til barnehagen, så da blir det kaffepause på meg!
Postet 23-10-17 kl 09:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff da, Neket! Snakk om uflaks.

Trixie - jeg har hatt god hjelp av kamillete og lignende hvis jeg har dårlig stemme men likevel snakke. Det sliter jo sånn på stemmebåndet og da ender jeg opp med kjempehostekuler, mens kamillete virker litt lindrende og roer ned hosten. God bedring!

Jeg er tidlig på jobb, har kjørt mann til flyplassen og skal straks i gang med 4 timers forelesning.
Postet 23-10-17 kl 09:01 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å levere bil på service. Jeg var veldig glad i bilen vår da jeg kunne fylle alle de 7 setene da vi skulle på håndballkamp i går, men ikke fullt så glad over alle pengene den kommer til å koste oss i dag. Vel, vel ... den skal byttes ut om et års tid med noe elektrisk. Jeg må bare få mannen min skikkelig i gang med å undersøke hva vi faktisk trenger. Han har en noe lengre beslutningsprosess enn jeg har på sånt. (Jeg kunne spontankjøpt både bil og bolig, så det er greit å ha ham til å balansere meg litt.)
Postet 23-10-17 kl 09:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og så må jeg si at verden tidvis går litt fremover. Knerten er en lesehest, og i helgen leste han ut en serie på norsk. Han vet at det finnes ytterligere to bøker i serien, og har nå bedt om at jeg bestiller dem på engelsk. Han ble 10 år for to uker siden. Da jeg rundet ti år kunne jeg knapt si "My name is ...." på engelsk.

At verden er mer internasjonal og lettere tilgang på sosiale medier har sine fordeler også.
Postet 23-10-17 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Mandag!

Trixie - te med honning og ingefær smører godt for dårlig stemme, det funker bedre å bruke "sangstemmen" enn å hviske, for det sliter enda mer.

Her startet dagen med et ul, da noen ikke slo av alarmen da de kom på jobb.

Travle og morsomme dager i ny jobb!
Postet 23-10-17 kl 09:27 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
God bedring til Trixie og Neket.

Jeg har fått i meg frokost før kaffe ! Men nå venter kaffe.
Postet 23-10-17 kl 09:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Strømlaus. Like kjedelig kvar gong. Er ikkje varsla, så ein blir tatt litt på senga. Sist veke var den veke i 5,5 time. Håpar det ikkje er like ille i dag.
Postet 23-10-17 kl 10:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag. Ikke klar for at helgen er ferdig.
Postet 23-10-17 kl 10:39 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til Trixie og Neket.

Jeg er så effektiv at det er nesten skummelt. Jeg tror at jeg skal belønne meg selv med god salat fra kantinen til lunsj.
Postet 23-10-17 kl 11:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har startet dagen med bussing av elever.
Nå sitter jeg og hutrer og gruer meg til uteinspeksjon om noen minutter.

Jeg er også nesten i mål med logistikken denne uka.
Postet 23-10-17 kl 11:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har hjemmekontor og forbereder meg til tre dager med kurs og avsluttende eksamen. Ikke en hverdag jeg er vant til.
Postet 23-10-17 kl 13:02 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er trøtt og lite effektiv idag.
Postet 23-10-17 kl 13:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøtt, kvalm og fryser. Men er selvsagt på jobb. Lurer på om jeg skal dra hjem mens jeg fortsatt orker å kjøre bil. Har ikke tid til sånt!
Postet 23-10-17 kl 14:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jet lag. Ganske våken nå som jeg er på vei hjem fra jobb, da. Hente-spise-ballettlogistikk i dag, og kakebaking i kveld. Så kanskje det er mulig å sovne før langt på natt i kveld.
Postet 23-10-17 kl 15:49 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no