Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 02-11-17 kl 06:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Ny travel dag.

Men, i dag skal jeg ut og kjøpe garn til ny genser til meg selv. Og i ettermiddag satser jeg på å komme tidlig nok hjem til å få vært litt i hagen.
Postet 02-11-17 kl 08:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Har kaffe og det er viktigst nå.
Postet 02-11-17 kl 08:49 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Gårdagen forsvant i migrene pg migrenebakrus. Veldig godt da å starte dagen med ypga sammen med Adriene. Konseptet meditative mageøvelser er virkelig min greie.

Nytt gensergarn høres velfortjent ut Blå!
Postet 02-11-17 kl 09:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg jobber hjemmefra i dag, og nyter utsikten til et lekkert (?) halloweenpyntet hus. Det henger en lilla flaggermus på ene siden av pcn min og en hodeskalle i sølv på den andre siden. Skal manne meg opp til å rydde vekk snart. Kanskje i helga

Jeg er usannsynlig sliten for tiden, så godt å kunne få fokusere på jobb uten støy og avbrytelser en hel dag!
Postet 02-11-17 kl 09:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Det er Operasjon Dagsverk i dag, og jobben min har engasjert 17-18 "OD-barn", som er den interne betegnelsen på dem. En av dem er min egen pode, så vi skal straks sulle oss av gårde sammen. Spent på å se hvor godt det vil fungere med oppgavene vi har tenkt ut for elevene; hvis det er vellykket, gjør vi det sikkert til neste år også.
Postet 02-11-17 kl 09:24 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Morn!

Jeg kom på at jeg ikke fikk takket for alle de fine bursdagshilsenene tidligere, med kaker og alt mulig!

Lang dag i dag, som begynte med at jeg og mannen begge satte i gang setningen "ja, siden jeg blir sen i dag, så....".

Jaja, det løser seg vel, selv om eldstemann skal reise til Sverige og det er valp som skal håndteres og barn som skal på karate og og og...
Postet 02-11-17 kl 09:25 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg glemte telefonen min hjemme i dag, og måtte ta en "strafferunde" med bussen.

Deretter havnet jeg oppi en diskusjon om bompenger og kapasitet på veiene med en kollega da jeg kom på jobb. (Jeg er ute hos en kunde i dag. I mitt lille selskap er alle skjønt enige om at man må velge kollektivt eller finne seg i å stampe i kø.)

For en fantastisk start på dagen.

Nå trenger jeg kaffe.
Postet 02-11-17 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
OD i dag? Det har jeg ikke hørt et ord om og jeg har da vitterlig tre barn i riktig alder. Pussig!

Jeg er på siste dagen av mye reisevirksomhet (for nå) og kan nesten ikke vente på å få dra hjem i ettermiddag. Jeg er trøtt og lei og sliten.
Postet 02-11-17 kl 09:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg har fått kaffe, nå skal jeg organisere de neste dagene og håper at skuldrene kan senkes litt etter hvert.
Postet 02-11-17 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings. Hjemme på dag 3 med fireåringen, men i dag bytter vi underveis i dagen siden jeg skal på et viktig møte i byen seinere. Nå er hun heldigvis på karantenedag 2 (bank i bordet), så vi får en normal dag med begge på jobb og barna i barnehage og skole før helgen. Hadde vært greit, i grunnen.
Postet 02-11-17 kl 10:28 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
God formiddag!

Jeg har en 10-åring i dag. Bursdagen skal feires med at mor skal på FAU-møte.
Postet 02-11-17 kl 11:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har tre OD-barn og ett Caritas-barn på satelittskolen i dag. Caritas-barnet er mitt. For to år siden deltok de på vanlig OD-dag, men bispedømmet gikk imot elevene (https://www.dagbladet.no/nyheter/bis...dagen/60578906)... Så nå har de eget prosjekt. Jeg synes dog de burde styrt unna selve OD-dagen... Derfor betaler jeg ham selv.
Postet 02-11-17 kl 11:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Grattis med 10-åring, Fersken!
Postet 02-11-17 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 10-åring, Fersken!

Hun lille frøkna di ble jo oktoberklubbens eneste novemberbarn for 10 år siden. Velkommen etter.
Postet 02-11-17 kl 11:26 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Hun hadde det ikke travelt med å komme ut, det er helt sikkert. Terminen var 20. oktober.
Postet 02-11-17 kl 12:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitat:
OD i dag? Det har jeg ikke hørt et ord om og jeg har da vitterlig tre barn i riktig alder. Pussig!
Det er langt fra alle skoler som er med, så det er nok forklaringen.

I år er skolen min med for første gang på flere år (takket være noen ildsjeler blant elevene som organiserer; minst 50 % av elevene gidder dessverre ikke å delta og velger alternativt opplegg på skolen ). Vi har dog ikke OD før i morgen, for vi har så mange hybelboere på skolen. Når vi bruker en fredag, kan de reise hjem og jobbe hvis de vil.
Postet 02-11-17 kl 13:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Vinterdekk på bilen! Klar for ski i helgen. Jippi.
Postet 02-11-17 kl 13:51 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her var od-dagen sist fredag.
Går vannkopper på skulen sin eg jobber ved, og på ungdomsskulen der eldstemann går. Likar det ikkje. Ingen av mine tre har hatt det så langt.
Postet 02-11-17 kl 14:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no