Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 31-01-20 kl 06:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Jeg er syk. Og det passer dårlig for å si det sånn.
Postet 31-01-20 kl 08:15 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er sint så en veps i dag, så jeg gjemmer meg langt inne i kroken på kontoret.
Postet 31-01-20 kl 09:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snek meg ut hjemme, men skulle helst hatt fri i dag jeg også.
Postet 31-01-20 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag, siste dag i januar. Nå er det bare 18 arbeidsdager igjen før det er ny jobb!!
Postet 31-01-20 kl 09:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kvifor er du sint, Frøy?
Eg er frisk utenom skikkelig gode skuldre og hode, har fri, og skal ut og gjøre ærend
Postet 31-01-20 kl 09:43 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Skikkelig gode skuldre og hode høres jo praktisk ut.

På jobb, frisk men en smule gåen etter travel uke. Bare å holde koken noen timer til, så venter travel helg! Gleder meg til å kose på ungene etter jobb, jeg har sett dem alt for lite denne uken.
Postet 31-01-20 kl 09:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å synge bursdagssangen - to ganger. Først for mannen min og deretter for snuppa. I kveld skal det arrangeres 15-årsfest hjemme hos oss.

Etter litt forhandlinger har vi blitt enige om at jeg og mannen min forsvinner ut noen timer, men at vi holder oss i nabolaget. De nærmeste naboene er varslet og har fått beskjed om å ringe oss hvis det blir bråk. Men jeg har tro på at dette skal bli bra. Hun hadde noe tilsvarende på Halloween som ble veldig vellykka.
Postet 31-01-20 kl 10:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med jubilanter Tjorven!

Jeg er veier for og imot om jeg skal dra i en begravelse (på Island) i neste uke. Den har hengt i løse luften i 3 mnd og jeg hadde egentlig bestemt meg for å dra, men nå har jeg kjøpt billetter til i påsken... :gaad: Sånn er det når familien er spredt over hele europa.
Postet 31-01-20 kl 10:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til jubilantene, Tjorven
Postet 31-01-20 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er på vei til Barbados!
Postet 31-01-20 kl 10:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer til bursdagsfolket, Tjorven! Og god tur, Eia!

Jeg er ikke på vei noen steder, men jeg liker jo egentlig best å bare være hjemme, så det funker jo fint. En liten jobbinnspurt, og så er det ei helg som er omtrent uten planer som venter. Det blir godt.
Postet 31-01-20 kl 10:29 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til datter og mann, Tjorven! Håper hun får en vellykket feiring.

God tur, Eia! Barbados hadde vært å foretrekke fremfor Sørlandet og regn.

Men, det er snart helg.
Postet 31-01-20 kl 10:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha erremulig. VONDE skuldre. Jaja. Handleturen er i alle fall over no er det vasking i heimen, for dei som er interessert i mitt ekstreme liv.
Postet 31-01-20 kl 14:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg gleder meg sinnsykt til helg uten store reise- og/eller festplaner! Er riktig nok full rulle for jentenes del, og vi må bidra med støttefunksjoner, men kakebaking, kjøring og matlaging, samt en konsert og øvelse for min del søndag er for nokså rolig å regne her omkring.
Postet 31-01-20 kl 15:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter fremdeles på jobb. Men om tre kvarter skal jeg gå. Jeg skal trene og så skal jeg kjøpe noe god mat og gå hjem og ha en helg uten noen andre planer enn å slappe av, være med familie og spise god mat. Jeg gleder meg.
Postet 31-01-20 kl 16:45 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på jobb og det har jeg tenkt å gjøre noen timer til. :deadlinejunkie:
Postet 31-01-20 kl 17:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg gikk tidlig hjem, men jobber fortsatt... Så det var jo en suksess. Snart avgårde med eldste for litt trening.
Postet 31-01-20 kl 18:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
For å si det sånn så har jeg byttet både lysrør og renset vannlås i en etasje bestående av håndverkere, jeg har da kjole på meg i dag liksom.
Postet 31-01-20 kl 20:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no