Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-09-21 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Nå tror jeg stresset på jobb har tatt meg til nye "høyder". Våknet med tre heftige kloremerker i ansiktet, det ene fra øyet og nesten helt ned til haka. Det kan da ikke være helt innafor.
Mine nærmeste på jobb, sosialt ikke faglig, tar heldigvis tak og vi skal ha "gruppeterapi" på teams litt senere, vi trenger det alle mann. Omorganisering er ikke for pyser.

Jaja på plass på hjemmekontoret og forsøker å få gjort litt fornuftige saker og ting i dag også.
Postet 30-09-21 kl 08:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Oppdatert 30-09-21 kl 08:35 av Frøy
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Sitter på ventekontoret til legen. Fascinerende at selv første time kl. 8.00 ikke starter presis. Da er det ikke rart om det blir forsinkelser utover dagen. Vel, min greie er nok kjapt unnagjort. Men det vet jo ikke legen.
Postet 30-09-21 kl 09:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy. Jeg håper at de tar fatt i det på jobben, for det der høres ut som om du trenger hjelp.

Jeg er på jobb. Fremdeles litt høy på veldig vellykket møte i går og håper at dagens blir like bra.

Lang dag fulgt av masse etterarbeid i morgen. Men premien er helg på fjellet, bare mannen og jeg, god mat og rødvin.
Postet 30-09-21 kl 09:01 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Frøy.

Jeg teller så ned til helg. Foreldremøte for yngste i kveld.
Postet 30-09-21 kl 09:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Frøy, det høres ikke bra ut.

Jeg har hjemmekontor etter tre intense og lange dager på kontoret med intervjuer og diverse. Litt godt i dag, kjenner jeg. Snart ringe noen referanser, men først kaffe!
Postet 30-09-21 kl 09:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar


Jeg er på kontorkontor, og i dag satt det noen ved siden av meg på bussen for første gang. Vet ikke helt hva jeg syns om det. På toget ser regelen heldigvis ut til å være ett sete i mellom fortsatt.
Postet 30-09-21 kl 09:23 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
på Frøy, det er skikkelig slitsomt med omorganiseringer.
Postet 30-09-21 kl 09:24 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Frøy, høres ikke bra ut.

Jeg er på kontorkontor i dag også. 3 gangen denne uka. Kjenner at det er litt godt å snakke med kollegaer in real life, så det blir nok 2-3 dager i uka fremover tenker jeg. Her er ingen blitt pålagt å komme tilbake ennå.

Har fått bestilt blomster til en tante som fyller 70år i dag.
Postet 30-09-21 kl 10:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Mens jeg er sur for at vi ikke FÅR LOV til å ha hjemmekontor, "plutselig". Ikke en sjelden gang liksom, eller etter behov og jeg mener jeg har en god grunn neste mandag. Noe så teit.
Postet 30-09-21 kl 10:16 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal rydde og vaske meg ut av leiekontoret mitt i dag. Jeg skulle liksom bare ha det i en måned eller to, men sannelig ble det ti måneder. Tror vi hadde dævva alle mann om jeg skulle hatt all Teams-undervisningen hjemmefra, så det har vært vel anvendte penger. Nå gjelder det bare å gidde ryddingen og vaskingen.
Postet 30-09-21 kl 10:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag og synes det er godt å gjøre litt av begge deler. Hjemmekontor har definitivt sine fordeler når det kombineres med fysisk tilstedeværelser.

I dag har jeg hatt møte med sjefen min og gitt beskjed om at jeg trenger mer å gjøre. Det er alltid litt farlig, for det er ofte utrolig kjedelige ting som kommer i retur. Men så dukket det opp noe utrolig spennende. Hvilken lykke!
Postet 30-09-21 kl 11:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Vaskebjørner! Vaskebjørner! Vaskebjørner overalt!
Postet 30-09-21 kl 11:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hvorfor i alle dager heter den smileyen : runforhills : og ikke : runtothehills : ?
Postet 30-09-21 kl 11:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Blæ. Sitter på nettkurs og føler at jeg kaster bort tiden. Noen drypp nyttig info innimellom, da, så det blir sikkert bra til slutt. :utålmodig:
Postet 30-09-21 kl 11:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Hvorfor i alle dager heter den smileyen : runforhills : og ikke : runtothehills : ?
https://idioms.thefreedictionary.com...+for+the+hills
Postet 30-09-21 kl 11:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg ser din link og upper med AC/DC.


(Kilde: youtube.com)
Postet 30-09-21 kl 11:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så AC/DC trumfer dictionary. :noterer:


Eh, Iron Maiden er det vel ...
Postet 30-09-21 kl 11:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
(Sitter på kurs, ja. Og er ferdig med oppgaven leeenge før resten.)
Postet 30-09-21 kl 11:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste dag på jobben, skal rydde pulten og ta med meg termokopp, innesko og vinflasker hjem etter at jeg har fått unna fakturaer og annen moro.
Postet 30-09-21 kl 11:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er så kjeeedelig å rydde på kontoret!
Postet 30-09-21 kl 12:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag vedtar byrådet i Oslo å legge ned arbeidsplassen min. Det er feil på så mange måter at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang.

På den lyse siden fikk jeg ny jobb i dag, også kun ekstravakt, men det er jo sånn det er i min bransje.
Postet 30-09-21 kl 12:44 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Haha! Pokker'n. Iron Maiden. Jeg går surr i gubberocken.
Postet 30-09-21 kl 12:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jammen Pappalille! What the duck!
Postet 30-09-21 kl 12:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jepp, det er det eneste fornuftige å kommentere på akkurat den saken.
Postet 30-09-21 kl 12:48 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
I mitt hode har FP-smileyen trumfet Iron Maiden, så jeg tenker på låta som Run for the hills...
Postet 30-09-21 kl 13:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no