Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 05-01-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Gjemmekontor. Eller, jeg klarer ikke å gjemme meg så veldig, dagen er rimelig fullbooket med skypemøter.
Legetime etter lunsj, så da er det litt lettere å sitte hjemme og jobbe.
Postet 05-01-18 kl 09:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg våknet i morges og kjente at jeg gledet meg veldig til i morgen. Da har jeg IKKE tenkt til å stå opp kl 06.00.

Nå har jeg kaffe og ganske mye jobb jeg burde gjøre. Det er bare litt tungt å komme i gang.
Postet 05-01-18 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg busset til jobb i dag fordi jeg skal ned til sentrum etterpå. Nå er jeg sentralborddame.
Postet 05-01-18 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Idag må jeg få ut en søknad, håper bare ikke nettsiden til stedet krangler og ikke funker idag. Ellers må jeg ut og ordne bursdagsgave, fest ikveld og invitasjonene kom onsdag eller torsdag. Ja ja, har jo vært skoleferie.
Også har jeg levert en pyntet jente i barnehagen til nyttårsball.
Postet 05-01-18 kl 09:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er himla lei av å våkne over en time før vekkerklokka ringer. Trøtt blir jeg og. Om ikke annet gjør visst det at jeg har god tid, underverker på morgenstemningen hjemme. :noterer seg bak øret:
Postet 05-01-18 kl 09:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har hatt en rolig natt for første gang på en stund, det gjorde godt. Ikke at jeg ikke er trøtt, da.

Nuvel, kaffe og forberedelser til dagens møter nå, så blir det hyggelig lunsj og et kjapt venninnetreff etter jobb. Jeg må også kjøpe x antall barnebursdagsgaver, mange januarbarn i barnehage/skole, ser det ut til!
Postet 05-01-18 kl 10:21 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Venter på møtestart.
Postet 05-01-18 kl 10:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Nok et superinteressant jobbmøte avviklet - det andre på to dager. Neste er i midten av januar, så jeg får tid til å puste litt. Nå gjelder det å vurdere møtene og mulighetene det kan medføre nøkternt. Potensielt er det et lite eventyr. : puste med magen:
Postet 05-01-18 kl 13:53 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no