Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 10-05-17 kl 10:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Jeg sitter på gjemmekontor som tar litt lenger tid enn beregnet, og uten nett er jeg også, så dette er sjikkeli effektivt. Men jeg har kaffe og en avtale om en time i feil retning fra kontoret, så da får jeg bare bli sittende her og blomstre, og satse på at elektrikeren blir ferdig til jeg må stikke.
Postet 10-05-17 kl 10:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har fått lånt meg kontorplass på direktoratet i dag og skal sitte her og jobbe. Veldig greit å bare å kunne låne en pc på en annen enhet hvor som helst i landet og så ha tilgang til alle systemene. Det er jo så lukket et system så det går ikke an å jobbe hjemmefra så utrolig greit å kunne ordne det slik. Har spist frokost på Tranen og satser middag på løkka før jeg drar i kveld. Men fy for et ufyselig vær i byen!
Postet 10-05-17 kl 10:44 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har straks koffein i alle fall.

Hjemmedag i dag, formen er elendig. Så det er sofa, pledd, fyr i ovnen og litt småjobbing.
Postet 10-05-17 kl 10:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra lufta! Alltid gøy å fly når man er forkjølet! Men jeg kjører nesespray, tyggis og paracet, og håper ikke nedstigningen blir så altfor ille.
Postet 10-05-17 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
All sympati, Toffskij! Jeg er også forkjølet ++ og skal ut og fly i morgen, bihulene gruer seg.

Ny sofadag på meg, da. Vi får besøk av en liten barnehagevenninne i dag som ikke har vært her før, så jeg skal etter hvert handle litt og produsere pannekaker, men det er heldigvis leeenge til.
Postet 10-05-17 kl 10:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring til alle syke og værsyke!
Postet 10-05-17 kl 11:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Flere centimeter med våt nysnø var ikke helt det jeg ønsket meg for visningen i dag, men vi har i det minste fint vær på bildene i prospektet.
Postet 10-05-17 kl 11:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er nede på bakken igjen, og prøver iherdig å få igjen hørselen før undervisning klokka to.
Postet 10-05-17 kl 12:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på syke og reisende.

Jeg er helt død i hode og kropp og motivasjon etter en ekstremt krevende dag i går. Og jeg har ikke tid. Jeg har noe jeg må få ferdig og jeg skal holde et kurs i ettermiddag og jeg har ikke lyst til noen ting. Blæhh.

Bare nødt til å ta meg sammen etter lunsj og faktisk være litt effektiv.
Postet 10-05-17 kl 12:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hurra, jeg blir utskrevet fra sykehuset i dag.
Postet 10-05-17 kl 12:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har gjort noe kjempeskummelt i dag. Jeg har sendt fra meg en rapport som jeg er ansvarlig for, og hvor bidragene som er gitt fra andre omhandler temaer jeg overhodet ikke har peiling på. Tidligere har mine prosjekter vært sånt som jeg tross alt vet litt om, men nå er jeg helt blank. Jeg må bare stole på at alle de andre har gjort jobben sin.
Postet 10-05-17 kl 13:12 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har hatt fire timer muntlig vurdering og er helt svett i øra, så fikk jeg ti minutter pause, før jeg måtte opp og sitte prøvevakt to timer, og så skal jeg runde av dagen med et to timers møte. Lurer på om jeg rekker å gå på do.

Ellers er jeg pollenallergisk OG småsjuk, og grabber til meg pjusk og god bedring-ønsker. Pjusk tilbake til alle sjuke, nettløse og flydøve, til alle som har bevega seg ut av komfortsonen og til alle som er døde (i hode og kropp). Har jeg fått med alle da?
Postet 10-05-17 kl 13:20 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har sendt av gårde en haug overnattingsgjester fra utlandet, og sniker meg til en sårt tiltrengt time med alenetid før jeg drar på kontoret.

De fikk hvertfall sett det meste av det norsk vår kan by på, de badet i sjøen på lørdag, og rullet rundt i snøen før de tok badstu i dag.
Postet 10-05-17 kl 13:42 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Puh. Rapport fra Arbeidstilsynet er klar. Varsel om tre små, milde og forventede pålegg (et av de er totalt dustete, men lovpålagt). Kred for gode rutiner. Det var jammen godt å ha det overstått!

To tilsyn, det ene med tre personer, i en bedrift med tre ansatte og ingen farlige stoffer? Ja, ja.
Postet 10-05-17 kl 13:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Du dekket meg i alle fall Matilda.
Postet 10-05-17 kl 14:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no