Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 29-10-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar
Gjesp. 05.00: Meltdown, bleieskift, påkledning, Peppa gris. 06.00: Bleieskift. Massiv krangel. Mannen mekla, ga så opp, og gikk og la seg. Nå har gemyttene roa seg,og jeg må opp og vurdere tekster igjen. Søndag, ass.
Postet 29-10-17 kl 08:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 29-10-17 kl 09:16 av Matilda
Gammel
Maverick sin avatar
Viiiiintertiiiiiid!
Postet 29-10-17 kl 09:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Alene oppe i stille hus, med favorittkaffe. Planer om å grave i hagen og hente barn på seminar, og få solgt noen høyttalere. Burde være overkommelig på en søndag, i grunn.
Postet 29-10-17 kl 09:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det blåser hatter og høy, og jeg er spent på ungenes reaksjon. De rakte hagen i går (mens jeg var på trening), og det ser ikke heeelt sånn ut i dag.
Postet 29-10-17 kl 09:51 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vintertid...
Men jeg har fått i meg mat da og håper energien vender tilbake.
Veldig få planer for søndagen.
Postet 29-10-17 kl 09:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag skal jeg sette løk, strikke og dra på fotballkamp på nye Valle. Fin dag!
Postet 29-10-17 kl 10:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal strikke tommel på en vott. Også skal jeg visstnok rydde i klesskapet mitt, med streng stemme. For etterpå er det visstnok ingen problemer med å finne ut hva man skal ha på seg om morgenen....
Postet 29-10-17 kl 10:13 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Snøen kom i går, akkurat i tide til vintertida. Jeg har sovende tenåring og to sovende pre-teens og satser på å rekke litt yoga i ro og mak før de våkner...
Postet 29-10-17 kl 10:20 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
All medfølelse til dere som har små vintertidsinkompatible barn! Vi hadde noen grusomme år med det. (Når ungen din generelt nekter å sove lenger enn til 05.00, og så kommer vintertida? Gøy.)

Og snø i Tromsø, det føles merkelig å høre her jeg sitter i Sør-England, og meteorologene melder 14 grader og refererer til det som «chilly».
Postet 29-10-17 kl 10:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Chill y i England altså; sentrale østland melder om to grader, totalt sol og høveleg dag for tur til Oslo og Bærum, som er dagens plan.
Eg sleit meg til å sove til 0830 i dag. Premien kjem i mårra når me skal opp til skoletid att.
Postet 29-10-17 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg elsker vintertiden, oppe passe tidlig, vært og kjøpt ferskt brød og croissanter til frokost og unger er oppe og våkne allerede, uten at de er skikkelig gretne. Det lover godt for kommende uke, så er de sikkert tilbake i gammel tralt.

I dag er det lesing av artikler og å prøve å finne en vei inn i oppgaven jeg skal levere neste søndag.
Postet 29-10-17 kl 11:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Jeg kjente nattens lille jordskjelv skikkelig godt, men var usikker på hva det var. Ingen jordskjelvnettsider rapporterte seismisk aktivitet, så jeg sto opp og gikk rundt i hele huset for å se hva som eventuelt hadde rast/veltet/blitt ødelagt. Kom fram til at det måtte være den utraste vedstabelen i husveggen (som nok raste pga skjelvet) som vekket meg. Men da var jeg jo lys våken, så den ekstra timen i natt fikk ikke jeg mye glede av gitt.
Postet 29-10-17 kl 11:44 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg merket også skjelvet i natt. Lurte litt på hva det var. Tenkte først på om det var feilsprengning i pukkverket i nabolaget eller om bokhylla til naboen hadde rast sammen. Sjekket nettet og facebook og da jeg så at noen ganske langt unna hadde kommentert og lurt på hva som skjedde tenkte jeg jordskjelv.

Planen min for dagen er å gå tur i Lillomarka.
Postet 29-10-17 kl 12:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag. Dette er sliten søndag etter fest hos oss igår. Dagens plan hente 2 unger hos barnevakt. Har ryddet og gått tur.
Postet 29-10-17 kl 14:48 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skriver forelesninger.
Postet 29-10-17 kl 16:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Har vasket to bad og ryddet, drukket kaffe hos nabo og fått meg en tur ut.
Postet 29-10-17 kl 16:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har hatt ryddebonanza på kjøkken og stue i tillegg tilvsnlig husvask i helgen, så det er så reint og fint og ryddig her at det er en fryd! Jeg og eldste har vært på bibliotek, kafé og lekeplass, de to andre har gått tur. Nå blir det snart pizza og film!
Postet 29-10-17 kl 17:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har gått en deilig tur i strålende høstvær. Nå tv og strikketøy. Mannen skal lage middag.
Postet 29-10-17 kl 17:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God aften fra svømmehallen! Lillesøster er på prøvesvømming, spent på om hun vil og får begynne på rekruttparti nå. Mange i gruppen ser yngre ut, men så da en del med samme år på listen. I dag har jeg endelig sovet så lenge jeg klarte, sløvet litt og gått en lang tur i sol og vind. Når svømmingen er ferdig skal jeg kjøre til. Drammen på korpsøvelse.
Postet 29-10-17 kl 18:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har hatt en deilig, om enn forblåst dag, med å gjøre Øen klar for vinteren. Etterpå har vi mesket oss med hjortegryte, skjært ut gresskar og laget kake; og hengt opp en 2 m heks. Holidays are coming.
Postet 29-10-17 kl 21:17 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no