Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 30-10-17 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Det var relativt tungt å få ungene ut av senga i morges, men det var litt godt at det var lyst mens jeg transporterte meg selv til jobb i morges. Jeg vet jo at det er ytterst forbigående, så det er bare å nyte det så lenge det varer.

Knerten lurte i morges på hvilken idiot det var som hadde funnet opp sommertiden.
Postet 30-10-17 kl 08:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg bestemte meg for at det ikke var så farlig om jeg var tidlig på jobb i dag og spiste frokost først med storesøster og så med lillesøster. Og ble belønnet med en ordentlig god samtale med lillesøster om hvordan det går på skolen og med venner. Så det var en god start på dagen og på uken.

Akkurat passe travel uke. Jeg har nok å gjøre, men trenger ikke å sitte veldig lange ettermiddager og det er litt godt.

Og så var det fint og kaldt og høstlig på vei til jobb i dag og det var deilig.
Postet 30-10-17 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er visst på sommertid ennå, og våknet en time før vekkerklokka skulle vekke meg. Resten av huset så ut til å ha glidd rett inn i ny tid, og var like trøtte som vanlig.
Postet 30-10-17 kl 09:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg satt i bilen og ventet på lillebror. Jeg skulle på jobb og han på skolen var planen. Storebror som var pottetett og hostet skulle være hjemme. Vel,da lillebror endelig kom ut så var det for å si at han hadde kastet opp. Han har altså vært så mye syk den gutten at jeg blir helt fortvilet.
Postet 30-10-17 kl 09:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til guttene dine, polarjenta!

Tilbake på jobb etter organisasjonshelg i Alta. Fasit: lærerike møter, god mat på Sorrisniva og en nydelig Nordlyskatedral, både på utsiden og innsiden.

Her er det som alltid nok å ta tak i.
Postet 30-10-17 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Deilig å ikke være fullt så trøtt som vanlig en mandags morgen, og så er jeg fornøyd med at jeg stod opp tidligere enn jeg pleier for å utnytte vintertiden.

I dag skal jeg med en del kolleger til NMBU på Ås for å snakke med fagfolk og profilere oss. Det blir sikkert fint.
Postet 30-10-17 kl 10:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Vintertid, ass! Unge som har sovet hele natten i egen seng! Kaffe og peis om morran!
Postet 30-10-17 kl 10:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Her gikk alt strålende imorges og jeg har sovet kjempegodt. Kanskje ikke så rart etter en helg med fest og moro fredag og lørdag og da i seng kl 3 om natta.
Idag rydde også var det disse søknadene da.

God bedring til guttene dine Polarjenta.
Postet 30-10-17 kl 10:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God bedring til gutta dine Polarjenta.

Fortsatt syk, hjemmekontor...
Postet 30-10-17 kl 11:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Trixie.
Postet 30-10-17 kl 11:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God bedring til syke store og små!

Jeg sov i ett strekk i natt, våknet relativt uthvilt kl. 05:35 vintertid. Kan nok skyldes langsovingen natt til i går. Deilig følelse, den varer nok ikke så lenge, tenker jeg. Blir en travel men kortere uke, fri på fredag for å lade opp til helgens eskapader i oljebyen.
Postet 30-10-17 kl 12:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen! Jeg vintertid! Endelig er jeg i riktig rytme.
Postet 30-10-17 kl 13:08 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Vintertid, ja. Hørte er gisp bak meg i dag tidlig, men kunne da svare beroligende at vi ikke hadde forsovet oss, det er bare jeg som ikke har stilt på klokkeradioen.
Postet 30-10-17 kl 14:39 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Mannen min ødla hele vintertid-stasen ved å booke seg inn på et fly kl 7.30. Gjett hvem som kjørte han til flytoget, og dermed slett ikke fikk sove ekstra.

Men jeg lurte minste til å legge seg en time tidligere enn vanlig i går da. Jeg ville se Stranger Things. :supermom:
Postet 30-10-17 kl 15:21 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no