Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 17-08-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Først!!
Postet 17-08-18 kl 08:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ny og siste plandag. IKT-kurs. Sukk. Men jobben har fått kaffemaskin, så lyspunkter er absolutt til stades.
Postet 17-08-18 kl 08:32 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Siste dag på jobb idag ( kun ukesoppdrag), men er ikke glad i å jobbe 9-17... men alt går.
Postet 17-08-18 kl 08:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
På vei til jobb. Siste planleggingsdag for lærerne. Jeg satt med inspeksjonsplanen til kl. 23.30 i går kveld.
Postet 17-08-18 kl 08:34 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Skal straks gå til jobb, med trillekoffert. Reiser til kjæresten rett etter siste skoletime!
Postet 17-08-18 kl 08:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Er også på jobb, i solskinn, men merker det går mot høst.
Postet 17-08-18 kl 09:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det regner, men det er mulighet for litt opphold og solskinn fra lunsj og utover.

God tur, Albertine!
Postet 17-08-18 kl 09:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God tur, Albertine!

God morgen! Jeg venter på go eller no go på hasteordre, så skal jeg ut og pakke mens jeg hører på god radio, Abels tårn i P2.

I helga skal mannen og jeg bruke hele fredagskvelden på dugnad, men så skal vi på voksentur til seinsommerfest i Sverige - kräftskiva.
Postet 17-08-18 kl 09:25 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Er så ufattelig trøtt, men på jobb og inntar kaffe så da håper jeg at det går seg til.
Postet 17-08-18 kl 09:29 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Denne helga står i frivillighetens tegn. To ulike dugnadsvakter til ære for ungdomskolegutten. Men det blir godt med helg altså.
Postet 17-08-18 kl 09:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, på plass på jobb og i gang med dagen. Etter jobb skal jeg ut med kollegaer en tur, og i morgen skal jeg jommen ut med min mann. Blir bra helg, tenker jeg. Søndag sparkes drillåret i gang, det blir også gøy!
Postet 17-08-18 kl 10:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg er strømpetrøtt, får ikke nok kaffe. Ble alt for sent i går med organisering av fotballcup. Reiser på tur med 28 jenter i dag (og en del andre voksne, men de skal jammen organiseres de og ).

Når jeg ikke er trøtt, prøver jeg på å ikke dypdykke i angsten for min nye hverdag. For den er veldig selvvalgt. På mandag braker det løs. Elever, liksom!?
Postet 17-08-18 kl 10:37 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Klar for helg etter hvert. Tenker det kanskje blir en kinotur for å se Tom Cruise. Ja, og så må jeg se over klær, merke det som er kjøpt nytt og få ryddet generelt her og der. Burde også vaske badene.
Postet 17-08-18 kl 10:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Katta sin avatar
Jeg såkalt rydder så det er fullstendig kaos i heimen. Heiv ut mengder av leker igår og har ryddet kjøkkenskap. Tar sats for skapene på TV-stua, der samler alt mulig seg. Ett spørsmål er hvor telefonen og iPaden til Mikkel har gjort av seg, jeg fatter ikke hvor han kan ha stukket det. Sannsynligvis for å ikke bli ferska i bruk utenom lov.
Postet 17-08-18 kl 10:54 av Katta Katta er ikke aktiv
Gammel
Så kjent det høres ut, Katta! Forleden måtte jeg lete grundig for å finne bunadsskjorten min (vi skal snart i konfirmasjon), men den dukket opp til slutt.

Jeg rydder også, overalt, men føler likevel vi har for mange ting. Gir bort mye og er ofte på bruktbutikken for å levere, men må visst gi vekk enda mer. Man trenger ikke haugevis av vaser, jeg må bli flinkere til å si nei når folk spør om jeg vil ha sånn og sånn.
Postet 17-08-18 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda en rydder melder seg. Men det blir jo bare mer rot
Postet 17-08-18 kl 12:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Altfor hektisk på jobb.
Jammen bra det snart er helg.
Helgen er for øvrig full av gjøremål men det skal bli greit tenker jeg.
Postet 17-08-18 kl 13:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Snart helg men hjelp så travelt på jobb, blir nesten litt apatisk med tanke på at det kun er et par timer igjen av dagen. Og i dag SKAL jeg trene på vei hjem, har blitt altfor mange ganger jeg har droppet pga jobbting. Helgen byr på stor feiring av svigerforeldrene mine som har runde dager, men heldigvis bare en liten togtur unna, ingen overnatting eller pakking.
Postet 17-08-18 kl 14:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sitter på flyplassen med sommerfugler i magen. Gleder meg sånn!
Postet 17-08-18 kl 15:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God tur Albertine, kos deg!!
Postet 17-08-18 kl 15:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Helg! Ungane skal til pappaen, så eg skal vera aleine i helga. Litt dumt og for eg føler eg ikkje har sett dei denne veka. Denne veka forsvann berre for meg.
Postet 17-08-18 kl 15:26 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
:shallow: Djeez. Har nettopp observert megselv i et skype-med-video-møte, deltatt fra PC. Jeg har så store ringer under øynene at det burde være grunnlag nok i seg selv til å ansette flere folk.
Postet 17-08-18 kl 15:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Hjemme, hektisk dag på jobb, laget middag og nå står det mer rydding på programmet.
Postet 17-08-18 kl 18:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Huffa meg, anda. Eg trur aller rydder no, eg. Eg og har drive med det alle ettermiddagane etter jobb. Det var så varmt i sommar at det gjekk jo ikkje an då
Postet 17-08-18 kl 19:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld! Jeg har installert meg på hytta til foreldrene mine. Helt alene hele helgen. Mellomste er på treningsleir i Elverum. Jeg planla da hyttehelg for resten av familien. Helt til jeg fikk e-post fra oppmann på laget til minsten som minnet meg på at han skal spille cup i helgen. Så da ble mannen hjemme. Eldste gadd ikke bli med mora si.

Har tilbudt meg å hjelpe til på treningsleiren om de har behov for det. I tilfelle tenker jeg mellomste blir bare sånn passe fornøyd.
Postet 17-08-18 kl 22:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no