Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 19-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Wow, først!?

I dag skal rommet til minstemann males, jeg har utsatt det i en uke og i morra kommer de nye møblene. Først litt kaffe da.
Postet 19-08-18 kl 09:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Snuppa benyttet 7 minutter ledig tid til å få seg et siste bad før hjemreise. Det er deilig å reise med større barn, altså, nå blir hjemreisen en del av turen og ikke bare et pes vi må lide oss igjennom. Vil dog ikke tenke på hverdag allerede i morgen..
Postet 19-08-18 kl 09:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har bursdag og er alene til i ettermiddag. Skal bake og vaske huset, og kanskje få skvist inn en liten fjelltur. Om jeg ikke bare blir liggende ..
Postet 19-08-18 kl 09:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Gratuierer med dagen Appelsin!

Martis: man kan male senere selv om de nye møblene er kommet også. Har jeg hørt. Det blir litt tungvint. Men livet er ikke bare en dans på roser.
Postet 19-08-18 kl 10:04 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Appelsinen!

Postet 19-08-18 kl 10:04 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 19-08-18 kl 13:18 av Matilda
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for verdens fineste Appelsin!
Postet 19-08-18 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsin.

Jentene vant kampene på håndballcupen fredag og lørdag så sa blir det håndball i dag og.

Men først kaffe.
Postet 19-08-18 kl 10:07 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for deg, Appelsin!
Postet 19-08-18 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis med dagen Appelsin

Minerva:
Postet 19-08-18 kl 10:37 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for fine-Appelsinen!

Rolig morgen her etter koselig utekveld med mannen i går. Huset må ubønnørlig vaskes i dag, men gidder ikke helt ennå.
Postet 19-08-18 kl 10:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal organisere og ordne før hverdagen er full og helt igang igjen fra i morgen. Skal nok bli tøft for den vordende femteklassingen å stå opp, i dag sov hun til klokka ti.
Postet 19-08-18 kl 11:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Samme her, Blondie. Det blir en tøff morgen i morgen. Jaja.
Postet 19-08-18 kl 11:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsin. :hurra:

Trent litt, skal ut å gå en tur. Familiebursdag senere idag. Mellomste kommer hjem fra treningsleir ui Danmark, gleder meg. Tipper det blir flere trøtte ansikt i morgen.
En i 5, en i 8. og en på vgs.
Postet 19-08-18 kl 12:13 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God bursdag appelsin!

Her skin sola og eg skal gå ein god tur. Så må eg jobbe litt med brunfargen att, for no er eg bleik i trynet synest eg. Og i natt skal eg spoone (ja, det er teit å seie det men det er jo så koselig!!)
Postet 19-08-18 kl 12:27 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Appelsin!

Vi har spist frokost. Det er alt. Ungene spiller gamle favorittspill på Wii-en, og jeg gjør … ingenting.
Postet 19-08-18 kl 12:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer, Appelsin!

Vi er straks på farten til Moss, tenkte å komme oss på galleri F15, der vi aldri har vært før. Senere i dag skal jeg lage plukksvin og motivere Poden til å rydde rommet, skrivebordet og sekken i påvente av nytt skoleår og nye muligheter.
Postet 19-08-18 kl 12:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen Appelsin!

Postet 19-08-18 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!

Snuppa hadde kampstart på håndballcup kl 8.00 i morges. Jeg overlot til mannen å kjøre i dag. Jeg kjørte i går, til samme tidspunkt. Skrekk og gru så tidlig. Og så røyk de rett ut i første sluttspillskamp. Sånn er livet.

Men nå skikkelig sløver vi, og det er ganske godt.
Postet 19-08-18 kl 14:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer med Appelsindagen!


Jeg har fortsatt feber og er ganske stuck til sofaen. Strikker, ser på film og småjobber, og gleder meg til å ikke verke i kroppen mer.
Postet 19-08-18 kl 14:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hørt i går kveld/natt:
Mann: «Skal vi ha klokke på?»
Kvinne: «Næsj, trenger vi det da? Vi legger oss jo ikke så seint og har jo ikke sovet lenger enn til 10 i hele sommerferien? Og nå har vi jo hatt hverdag en uke, så vi våkner nok til fornuftig tid av oss selv og »

Jadda. 12.28. Blir sikkert sjæmpegøy å legge seg i kveld.
Postet 19-08-18 kl 14:41 av 007 007 er ikke aktiv
Oppdatert 19-08-18 kl 15:01 av 007
Gammel
007 sin avatar
Og hurra for Appelsinen. Og Mette Marit.
Postet 19-08-18 kl 14:42 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg vasker vinduer. Med PMS. For en jævlig dårlig idé.

Blir bra å ha det gjort, sikkert. Kanskje mannen har slutta å være en f%*##* idiot omtrent da også.

Postet 19-08-18 kl 14:45 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Men etterpå! Da skal jeg feire Appelsindagen med en kopp kakao i hagen!
Postet 19-08-18 kl 14:46 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her vant jentene første kampen og går videre i sin pulje, første kamp var 1130, neste 1530. Alle dro hjem imellomtiden...
Postet 19-08-18 kl 14:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har jobbet litt på morgenkvisten, og etterpå vært og trent. Nå baker jeg boller og kanelsnurrer, og skal snart i gang med krem til en kake. Vi skal feire nevøen min i dag. Moren hans har flyttet sørover, og faren (broren min) er ikke så veldig god på feiringer og sånt, så da måtte jeg bare gjøre noe. For gæli hvis han ikke hadde fått noen form for feiring, selv om han er 25.
Postet 19-08-18 kl 15:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Så fint gjort av deg, Stompa!

Jeg har ryddet videre, bilen er full av klær og ting.
Postet 19-08-18 kl 16:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten skal spille finale kl. 17. Stor mulighet for seier.

Og hurra for Appelsinen!
Postet 19-08-18 kl 16:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: På Haslum cup? Jeg har tydeligvis plassert deg på helt feil side av byen. De fleste av snuppas venninner spiller på førstelaget, så hun sitter på benken og deltar på oppvarmingen med dem nå. De er klare for semifinale. Hvis de vinner, føler hun nok at hun også vinner.
Postet 19-08-18 kl 16:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og nå skal snuppa få sitte på benken i finalen også. Så morto.
Postet 19-08-18 kl 18:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Appelsin!

Jeg har huset fullt av niese og nevø på dagsbesøk. Niesen har riktignok vært i bursdag et par timer, men jammen meg er det tjolahopp her nå i motsetning til våre svært sedate normalsøndager.
Postet 19-08-18 kl 18:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tjorven: Nei, Hummel cup på Nordstrand.

Finalen ble total overkjøring og gutta fikk med seg en stor pokal hjem. Neste helg er det ny cup og der blir det nok tøffere motstand.
Postet 19-08-18 kl 20:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og der vant førstelaget til snuppa sin cup også. De har ikke vunnet før, så dette var skikkelig gøy. Snuppa spilte ikke, men jeg så på streamingen at hun feiret som om hun hadde spilt.
Postet 19-08-18 kl 21:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no