Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 06-12-16 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Formen kunne vært bedre, infam tørrhoste har holdt både meg og mannen våken, jeg har tatt litt for mange hostedempende tabletter, og har i tillegg til å være trøtt vondt i magen og brystet. Nuvel, kaffe er inntatt og dagen må vel bare gå på et vis. I ettermiddag er det å korte ned arbeidsdagen for å dra og kjøre jentene til der de skal ha julekonsert med korpset, hjem og spise og kjøre tilbake for å høre på. Godt vi har besteforeldrebesøk som kan fikse middag!
Postet 06-12-16 kl 08:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er fortsatt litt satt ut etter en kommentar i en artikkel jeg leste i helga. Det var en artikkelserie om menn som er på damejakt i Thailand og en gammal gris uttalte at det var like greit damene ikke kunne språket (norsk) for da kunne de ikke si NEI om han hadde lyst på et nummer om ettermiddagen.
Postet 06-12-16 kl 08:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg er i hovedstaden og tar en kopp kaffe i påvente av et totimers møte. Overraskende våken etter å ha stått opp i otta.

Om to timer håper jeg å ha blitt flere tusen kroner klokere (jf. prisen på rådgivningen).
Postet 06-12-16 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vært på juleavslutning emd Junior sin klasse, elsker at den er kl 08.

Også vil jeg igjen slå et slag for å støtte Barnekreftforeningen. Det er en familie i vårt nabolag som har det inderlig vondt nå om dagen, og jeg kan ikke hjelpe dem praktisk for jeg kjenner dem ikke. Det har likevel gått så inn på meg. Så å oppfordre folk til å gi 10-20 kr er ihvertfall å gjøre noe.

Send "Barnekreft" til sms nummer 2160 og gi 100 kr. VIPPS til 11418
Postet 06-12-16 kl 09:49 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På jobb. Sur og muggen i dag.
Ledelsen har bundet meg på hendene og beina .. og jaggu har dem ikke funnet ut at de skal kneble meg også .. Åå.. de vet akkurat hvordan de skal motivere folk!
Postet 06-12-16 kl 09:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så kjipt Mex!!

Har sendt en hundrelapp til Barnekreftforeningen, har en venninne som fikk en skikkelig kjip beskjed i høst også, de bor for tiden på Riksen, uvisst hvor lenge. Takk for oppfordringen, Pelle!
Postet 06-12-16 kl 10:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så mye å gjøre og så liten tid, og nå har pcen min hengt seg i en oppdatering. Blæh, det er bare så grusomt irriterende!

Barnekreft er grusomme greier. Takk for oppfordringen, Pelle.
Postet 06-12-16 kl 10:32 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Den drepte gutten var elev på ungdomsskolen i min bydel. Det er bare så forferdelig tragisk og trist.
Postet 06-12-16 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ja, hva i alle dager ER dette for en tragisk og meningsløs sak, millact?
Postet 06-12-16 kl 10:46 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Takk for oppfordringen, Pelle, overført noen kroner til en viktig sak!

Og Millact, det der er bare helt uforståelig.
Postet 06-12-16 kl 10:59 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Takk for oppfordringen, ja! Jeg har også satt over litt.

Sykt barn, småsyk mann, småhanglete mor. Det ble hjemmedag på tre av oss og barnehage på det friske barnet, så får vi håpe alle er friske og raske til i morgen. Skal snike meg til en lur i løpet av dagen, lå alt for mye våken med vanskelige ting i hodet i natt.
Postet 06-12-16 kl 11:37 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Tusen takk til dere som har gitt. Som de selv skrev; at om alle som fulgte dem ga 30 kr, så ville de fått nesten 100.000 kr. Man trenger ikke alltid gi 300 kr for at det skal monne. 10 kr er også en gave.

Og den saken i Kristiansand; hva i all verden har skjedd?! Helt merkelig. Maxbo-saken også, for den saks skyld.
Postet 06-12-16 kl 11:41 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Flott oppfordring, bidrag til barnekreftforeningen er vippset over. Det er beintøft å leve i uvisse med slike diagnoser.

Maxbo-saken har gått innpå meg mer enn jeg liker å innrømme, sikkert fordi jeg bor i samme fylke. Jeg synes pressen drar detaljene langt og har hatt presseetisk diskusjon med elevene mine i dag.
Postet 06-12-16 kl 12:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 06-12-16 kl 12:26 av Blondie
Gammel
Nenne sin avatar
Takk for oppfordringen, Pelle. Jeg har også sendt.
Postet 06-12-16 kl 12:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Blondie; ja, det må være beintøft. Bare at her går det 100 % mot et sikkert utfall de nærmeste dagene/ukene.
Postet 06-12-16 kl 12:36 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Takk for oppfordring om barnekreftsaken, Pelle. Datteren av en venninne er i siste innspurt på leukemi-behandling nå. Barnekreftforeningen gjør en fantastisk jobb både med støtte til forskning og også på pasient og pårørende-siden og fortjener det de kan. Jeg vippser.

Jeg sliter med helsa om dagen. Har uforklarlige "anfall" der jeg ikke får puste, det kjennes som om noen har satt seg på brystkassa mi. Det er ubehagelig, men jeg kjenner at jeg blir skikkelig redd også. Har vært på ekg og vanlige tester hos fastlege, de fant ikke noe. Kiropraktor har fikset noen låsninger i dag, vi får håpe det kan gjøre susen. Derfor sitter jeg hjemme og spiser melkesjokolade og syns litt synd på meg sjøl.
Postet 06-12-16 kl 12:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Har sendt SMS. Takk for påminnelsen, Pelle.

Palmen, det er lov til å synes litt synd på seg selv innimellom.

Jeg gruer meg til å hente unger.
Postet 06-12-16 kl 13:03 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no