Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 27-01-17 kl 08:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag!
Postet 27-01-17 kl 08:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag!

Har kaffe, og i kveld skal jeg jobbe i pop up-restaurant. Det blir gøy!
Postet 27-01-17 kl 09:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag!
En rolig og avslappet helg hjemme uten noen planer.
Postet 27-01-17 kl 09:25 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Fredag! Jeg skal lage sosiologitime om arbeidets funksjoner i samfunnet, registrere karakterer på forrige vurdering og drikke te og gjespe fram til lunsj, og så skal jeg ha en dobbelttime og reise hjem. Og jeg har bare hyggelige planer i helga. (Nå blir sikkert noen sjuke. :hysjda: )
Postet 27-01-17 kl 09:34 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
God fredag!

Jeg er beyond trøtt i dag. Plan for helgen: Disney on Ice i dag, blir sikkert kos. I morgen skal jeg handle gulv, lamper og varmefolie, og resten av helgen går nok med til tømming av to rom før håndtverkerne kommer på mandag.

Jeje, kommer flere helger.
Postet 27-01-17 kl 09:38 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgon frå heimekontoret. Her er det stille og roleg etter at ungene endeleg kom seg ut. Eg har eit par timar med arbeid foran meg før eg skal skramle saman flokken min og sette oss på toget over fjellet. Det er litt galskap å bruke 16 timar på tog for eit familieselskap, men så får vi oppleve landet vårt også da.
Postet 27-01-17 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
155 dager til min ferie. Den ble klekket ut som aleneferie men jeg fikk med meg svigerinne, og nå gleder jeg meg veldig. Særlig nå for tiden. Puh. 155 dager.
Postet 27-01-17 kl 09:57 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har med snickerskake på jobb i dag. Tusen takk for alle innspill i gårsdagens kaffeblogg.

Ungene fikk spise av kanten (for at den skulle få plass på fatet). De påstod hardnakket at det var noe galt med den og at kaka måtte bli igjen hjemme.

Dette er den store bursdagshelgen. Snuppa og mannen min har bursdag til tirsdag, og det måtte visst feires denne helgen. Familieselskap på lørdag og "barnebursdag" på søndag. Som vanlig stiller ingen fra mannens familie i lørdagens selskap , men vi skal klare å få en ålreit fest allikevel. Min slekt er heldigvis ganske tallrik. Neste gang noen sutrer over manglende "familiefelleskap" så sprekker jeg.
Postet 27-01-17 kl 10:10 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Den andre av tre uker på reise er snart over og jeg skal hjem i ettermiddag. Det skal bli godt med ei helg med kun klesvask og sitting foran peisen på programmet før jeg durer av gårde igjen på søndag kveld.
Postet 27-01-17 kl 10:49 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hei folkens! Hjemmekontor på meg i dag, det betyr kaffe, sofa og stappfull mailboks. Det er fredag! Hurra!
Postet 27-01-17 kl 11:12 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fredag! Jeg har planer om å trene i ettermiddag, før vi benker oss foran tv'n og ser semifinalen. Heia Norge! Lite planer i helga. Loddsalg i morgen på Triaden og et par kamper på søndag.
Postet 27-01-17 kl 11:13 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Her er det syke barnet fortsatt sykt, så vi dingler hjemme. I kveld blir det Disney on ice med eldste, håper det blir koselig.

Vi skal også ha enda litt mer bursdagsfeiring i helga. Det påstås faktisk at alle inviterte kommer, men det gjenstår nå å se, da :realist:.
Postet 27-01-17 kl 12:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg skal trene rett etter jobb, så hjem og spise sushi. Senere i kveld kommer en god venninne, da blir det vin og skravling, og så i morgen kafétur og shopping før middag og konsert i morgen kveld, gleder meg veldig! Er egentlig altfor trøtt til noe av dette, men satser på å få rikelig med energi på andre måter!
Postet 27-01-17 kl 13:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skulle egentlig være alene med gutta frem til i morgen kveld, men nå tar mannen gutta med seg og jeg får være hjemme alene i stedet. Det skal bli superdeilig! Planer om p gjøre noen fornuftige ting som litt maling og rydding, men en god del avslapping, sofa og netflix står også på programmet.
Postet 27-01-17 kl 15:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fridag og hyttetur i dag, dessverre ganske tåkete i bakken, men vi får stått litt på ski. Lillebroren min er her med sønnen sin som er like gammel som minstemann så de ordentlig gode venner.
Postet 27-01-17 kl 15:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Folk med peiling: åh lekke toalettet der, da kan du bare stramme de to mutrene under. Men ikke for stramt.
Frøy uten peiling: ok. Strammer, slutter nesten å lekke skal bare stramme litt til. Knas splæsj og vann over hele Frøy.

Jaja to rørleggere reddet dagen og det ble bare 30min overtid.
Postet 27-01-17 kl 16:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Oida, Frøy.

Jeg skal på korfest i dag, og i morgen blir det vennebesøk - rett og slett en fin helg i vente.
Postet 27-01-17 kl 17:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Oosann frøy. Huffa.
Postet 27-01-17 kl 19:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært og trent. Nå vegeterer jeg på en madrass og samler krefter til å gå i dusjen. Mannen kokkelerer på kjøkkenet. Og bra er det for jeg er skrubbsulten. Snart håndballkamp!
Postet 27-01-17 kl 19:49 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no