Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 26-08-19 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg våknet en time før jeg måtte, men stod jeg opp? Neida. Nå har jeg surfet meg gjennom aviser, FB, FP og resten av internettet, så nå har jeg det plutselig litt travelt.
Postet 26-08-19 kl 08:18 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg våknet 5 minutter etter at jeg skulle, men siden lillebror er syk blir det hjemmedag. Skal kjøre storebror på skolen, ellers så blir det nok en rolig dag.
Postet 26-08-19 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! I og med at jeg jobbet sent i går er jeg trøtt i dag. Passer fint med foreldremøte på jobb i kveld.
Postet 26-08-19 kl 08:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har så vondt i hodet.

Jeg hadde vondt i hodet i går også og tenkte at jeg bare måtte skylde meg selv siden jeg drakk øl på lørdag. Samtidig så drakk jeg bare to halvlitere, og det burde en voksen person tåle. Men når jeg har vondt og føler meg ganske dårlig i dag også, så tror jeg at det er noe annet. Og det passer veldig dårlig. Jeg har en travel uke med masse som skal gjøres og ordnes og mange mennesker jeg skal være blid med. Og da trenger jeg ikke å ha vondt.
Postet 26-08-19 kl 08:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg la meg til vanlig tid i går kveld, og våknet kl 01.42 og fikk ikke sove igjen. Det var på ingen måte nok søvn.

Og så må jeg bare nok en gang skryte litt av skolen til knerten. Han har forsert matte i alle år, men opplegget i fjor ble ikke så bra som de/han hadde håpet, for da var det ingen klasse som han kunne besøke. Så nå har de funnet en klasse på den nærliggende ungdomsskolen som har mattetimer samtidig som klassen hans, så i år skal han få skikkelig matteundervisning. Jeg er så glad for at de ser ham og vil hjelpe ham til å ha det bra. Fine skolen!
Postet 26-08-19 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mannen fant ut at han skulle stå opp samtidig med meg i dag, og det tuller jo med hele morgenrutinen min. Vil ha badet i fred og gjøre som jeg vil om morgenen. Iallfall når morgen for meg er 0450.
Postet 26-08-19 kl 09:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har også sovet så lite at det er til å gråte over. Denne uka begynner hverdagen på ettermiddagene, og vi starter mandagen med en logistikk til å bli svett av. Det er ikke vi som står for all frakt og overlevering, men det er jammen mye jobb å sikre AT det er noen som ivaretar alle etappene. :svett:
Postet 26-08-19 kl 09:27 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: Du har min fulle forståelse. Jeg er "hjemme alene" om morgenen. Jeg har mine rutiner og det er ingen som forstyrrer dem. Men hvis noen står opp så skjærer det seg jo helt. De vil snakke med meg når jeg leser avisa og andre uhyrligheter.
Postet 26-08-19 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Denne uka skal det bli tropevarme, ungenes fritidsaktiviteter starter opp igjen, x antall klassebursdager skal feires og vi skal ferdigstille oppussing av hus, pakke ned det gamle huset og flytte! Og ja, og så jobbe bittelitt da.
Postet 26-08-19 kl 09:45 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Tjorven: Eller klore sånn på badedøren at jeg glemmer å få på deo.
Postet 26-08-19 kl 09:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt min første undervisningstime for året og er mer i vater. All teknikk har klart å kollapse siden før helga, men det skaper jo litt løs stemning.

Nå er det mer kaffe og planlegging før neste økt mens jeg håper at hodepinen ikke utvikler seg til migrene.
Postet 26-08-19 kl 09:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal ha mine tre første undervisningstimer i dag.. Spent. Møte to nye klasse, ta 47 elever i hånda og pugge like mange navn. Spent, og gleder meg.
Postet 26-08-19 kl 10:02 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Jeg er fortsatt forkjølet, men bedre.

Yngste var på overnatting i helgen, "LAN" party (de la seg midnatt), men er fortsatt trøtt. Han skal visst aldri mer på overnatting.
Postet 26-08-19 kl 10:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Merker at kvardagen er i gong. Tre foreldremøter denne veka. Og sannsynligvis oppstart på nokre aktiviteter.
Postet 26-08-19 kl 10:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Denne uka er latmannsliv i forhold til forrige.
Postet 26-08-19 kl 10:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Heftig helg med konsert fredag, opp før fuglene lørdag og på spillejobb i Vestfold, konsert lørdag kveld og strandtur i går. Men flotte konserter (bare publikum, ikke utøver), fin spillejobb for blide folk og nydelig vær all over.

Litt bekymret for gamlepusen vår, noe eller noen må ha skremt ham såpass at han har tatt tilhold under terrassen (hans faste tilfluktsrom når noe er fryktelig skummelt), det har vart en halv uke nå, han kommer så vidt opp for å spise litt. Håper virkelig det gir seg snart, han kan jo ikke bo der resten av livet! Vi lokker og lurer, han svarer og kikker opp, men kommer kun for å spise, sitter ikke nedpå gulvet mens han gjør det, klar til flight.
Postet 26-08-19 kl 11:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg trenger en søndag til.
Heldigvis stille og rolig på jobb..
Postet 26-08-19 kl 11:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
En søndag til hadde vært noe ja.
Sliten etter en helg fylt med oppussing.
Postet 26-08-19 kl 12:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
I morgen skulle man ha gått i klassen til guttungen kjenner jeg. 2. og 3. time, bading i stemmen
3.-6. time bading i sjøen og grilling.
Tror vi skulle ha hatt badedag på jobb også. :varm uten deo, må hjem og vaske meg:
Postet 26-08-19 kl 15:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg misunner 8.klassingen min som slutter kl.1245 på fredager... og lengste dagen er ferdig kl. 1430.
Bill. mrk. trøtt og groggy.
Postet 26-08-19 kl 15:33 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no