Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-10-19 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Herlig uthvilt! Min indre klokke er endelig i balanse igjen, og jeg virkelig elsker vintertid.
God mandag til alle.
Postet 28-10-19 kl 08:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var virkelig mye lettere å stå opp i dag.

Jeg har et veldig viktig arrangement på jobb i morgen som jeg har ansvar for, så i dag er det utrolig mye praktisk som må ordnes. Eller ... få lærlingen vår til å faktisk gjøre de tingene h*n har sagt ja til å gjøre. Jeg har tenåring på hjemmebane og trenger ikke en på jobb også.
Postet 28-10-19 kl 08:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nåja. Jeg hadde sikkert likt dette klokkesnuingsgreiene bedre hvis ikke minsten våknet 4. Takket være den fantastiske mannen fikk jeg sove litt mer, jeg har nemlig en viktig presentasjon i dag og da er det greit å ikke være zombie. Kaffe og hjemmejobbing en liten stund før jeg kjører av gårde.
Postet 28-10-19 kl 08:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Min indre klokke er massivt forvirret så dette er skikkelig blåmandag. Det nytter jo ikke å gå og legge seg til normal ny tid når kroppen våkner etter normal gammel tid. Det blir en time for lite søvn, det. Blæh. Får late som om det fortsatt er sommertid i kveld og komme meg i seng fordømt tidlig, og håpe på at kroppen stiller seg inn i løpet av noen uker.
Postet 28-10-19 kl 09:13 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Litt spent idag for min far skal hjerteopereres. Dobbel bypass. Han selv er mest spent på tiden etterpå. Krysser fingrene!
Postet 28-10-19 kl 09:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Like vanskelig å stå opp i dag som før helgen. Fikk overtalt viljen min, så har med treningstøy på jobb.
Postet 28-10-19 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til med din far i dag, Vixen.
Det gikk heldigvis greit å stå opp i dag. Men jeg liker ikke at ettermiddagene nå har blitt så mørke.
3 dager med jobb, før en langhelg på andre siden av Atlanteren venter.
Postet 28-10-19 kl 09:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Vixen.
Postet 28-10-19 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lykke til Vixen! Kan dessuten glatt leve meg inn i livet med tenåringer både på jobb og hjemme, nå begynner jobbfolkene mine heldigvis å bli veldig flinke og selvgående. Det gir en varm glede å vite at jeg har lært dem opp.


Har hjemmedag i dag, litt fri og litt jobb.
Postet 28-10-19 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Lykke til Vixen!
Ny arbeidsuke og jeg har stappet pluggene i ørene og lar musikken strømme på slik at jeg får unna litt arbeid, alltid mye folk innom på kontoret på mandager.
Postet 28-10-19 kl 10:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Starter dagen hjemmefra, skal få minste til tannpleier og tilbake til skolen før jeg kjører til kontoret, der venter min nærmeste leder og medarbeidersamtale. Har kun hatt denne lederen ca. en måned, så ikke så mye grunnlag enda, spent på hva hen har å si. Hektisk uke i vente, før helg i oljebyen med musikk og spas. Snakkas!
Postet 28-10-19 kl 11:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Lykke til med pappaen din vixen.
Håper det går greit og at han kommer seg fort etterpå.
Postet 28-10-19 kl 12:05 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Vixen.

Det er så kaldt på jobben. Men glemmer å ta med fingervantene mine.
Driver med en møkka oppgave.
Postet 28-10-19 kl 12:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Lykke til med pappaen din, Vixen!
Postet 28-10-19 kl 16:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Krysser fingrene for faren din vixen!

Ungene var like trege å få ut av senga i dag som alltid. Jeg også, for den saks skyld.

Har hatt ei veldig koselig helg på hyttetur med begge søstrene mine og to venninner. Overraskende mye snø, men det var strålende vær og veldig vakkert. Minusgrader, stjernehimmel og nordlys. Lang tur på lørdag, masse skravling, god mat og vin. Vitamininnsprøyting!
Postet 28-10-19 kl 17:23 av My My er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no