Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 09-10-23 kl 06:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
O heilage mandag! Ingenting som minner om høstferie her. Så bare å krype til oppgavene.
Postet 09-10-23 kl 08:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mye som minner om høstferie her. Mørkt og stille i huset, lite biler på veien til jobb. I morgen er det endelig min tur til å logge av.
Postet 09-10-23 kl 08:11 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Høstferien er over her i byen. Kaldt her i dag, måtte skru på varmen inne i går. Det er definitivt høst.
Postet 09-10-23 kl 08:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mandag.

Høstferieuke her som betyr at hele familien er på jobb. Jentungen fikk øynene opp for å jobbe i sommer så hun er heldig og har nå fått fast ferie jobb hos faren, så hun skal jobbe mandag til onsdag og stikker de på NM i 10 m luftpistol på torsdag. Jeg skal jobbe hele uken det samme skal guttungen.

Litt fredeligere enn normalt på kontoret da siden flere her også er på ferie så kanskje man klarer å komme i mål med noe av todo listen.
Postet 09-10-23 kl 08:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høstferie her også, men jeg er tidlig oppe for å gjøre ferdig papirarbeidet før jeg skal bytte jobb en stund i neste uke. Jeg vil gjerne rydde opp i mest mulig før jeg drar. Det er både fordelen og ulempen ved å jobbe med mennesker, de blir litt viktige.
Postet 09-10-23 kl 08:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nest siste arbeidsdag før høst"ferie" (høstlanghelg) her. Skjedde litt greier på jobb på fredag som gjør at det var veldig tungt å dra på jobb i dag. Det må tas tak i for at arbeidshverdagen ikke skal bli uholdbar, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. (Det er ikke elevretta, men i relasjonen til en (tidligere) nær kollega.)
Postet 09-10-23 kl 08:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til, Stompa. Høres ikkje greit ut. Eg har min første arbeidsdag etter ferien, oppvarming, for det skjer egentlig lite i dag.
Postet 09-10-23 kl 08:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Høstferieuke her også.
Jeg har fri i dag, og koser meg på hytta.

Måtte ringe skoletannlegen i dag for 8-klassingene, og jeg er så utrolig fornøyd med serviceinnstillingen deres der.
Jeg: "Hei, dette er xxx moren til M. Han fikk nylig beskjed fra reg. tannlegen at de vil at dere skal sjekke en tann."
Tannlegen: "M, ja. Sa reg. tannlegen hva de vil vi skal sjekke"
Jeg: "Jeg er usikker. Jeg var ikke med inn. De sliter med å feste en reg. kloss og lurer på om det kan være noe galt med tanna."
Tannlegen: "Hvem er det han bruker? Er det zzz?"
Jeg: "Jepp"
Tannlegen: "Men da tar jeg en telefon dit jeg og hører, og så kaller vi inn M en dag det passer. Da ringer vi bare bort på ung. skolen og så sender de ham hit."

Jeg er nesten helt i sjokk. Ikke trenger jeg å ringe opp igjen til reg tannlegen selv for å få mer info. Ikke trenger jeg å tenke på noen time for guttungen, eller noe. De bare fikser!
Postet 09-10-23 kl 09:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Høstferie i sørvest også, dvs at ungdommene har fri.

Egentlig har jeg lyst til å gå i hi.
Postet 09-10-23 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Høstferie for meg betyr at jeg kanskje kan ta fri fredag - hvis vi får unna det vi har i ordre pr. nå. Erfaringer tilsier at vi ikke får inn så mye nytt denne uka, og det som kommer fra nå av, skyver vi inn i neste uke.

Så: brette opp ermene og komme seg ut, ja! :svosj:
Postet 09-10-23 kl 09:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her i huset har ingen høstferie. Mannen og jeg tar fri på fredag og får en langhelg fordi det jo er en litt roligere uke og det er deilig med litt fri.

Jeg føler at siste korona-runde henger i og er listen og slapp og tiltaksløs. Det passer dårlig når jeg egentlig har det travelt.
Postet 09-10-23 kl 10:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å synge bursdagssang. Knerten fyller 16 år i dag.

Ellers er hodet mitt potte tett, og det synes jeg er skikkelig irriterende, for jeg reiser på en overraskende miniferie i morgen.
Postet 09-10-23 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Lederen min har ferie kom jeg på nå, å fungere som NK og være leder for 18 ledere er spennende og jeg kjenner at jeg vokser på det, men greit at det bare er for en uke her og en uke der liksom. Vet ikke om jeg hadde hatt tålmodighet til å være det fast.
Postet 09-10-23 kl 10:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Høstferie her. Nydelig med litt fri selv om det blir pittelitt jobb idag. Vært hos optiker og som jeg mistenkte er det behov for lese og databrille. Så de er bestilt. Armene begynner å bli litt lange : humre: Gutta rusler bort nå de også så vi skal handle litt. De er litt tomme for klær rett og slett. De drar på pirbadet senere idag mens vi skal skru seng og fikse ting i leiligheten.
Postet 09-10-23 kl 10:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hurra for Knert.

Høstferie, og vi pakker for fjellet. Planen var å reise opp fredag, men så var det en 50-års dag lørdag som vi ikke kunne gå glipp av. Nå er vi så gamle og utrent at da blir fort søndag etter fest en sløvedag, men nu, jäklar!

Både jeg og mannen må ha hyttekontor noen dager, men det er mye koseligere enn hjemmekontor.
Postet 09-10-23 kl 11:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 16-årsdag til Knerten
Postet 09-10-23 kl 15:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stompa.



Her er det veldig høstferie. Vi er bortreist i varmt land. Dessverre er det ikke alle som tar ferie, så en liten time med datamaskine er av og til nødvendig.



Det er egentlig ikke det verste å ha litt innetid på en varm dag.
Postet 09-10-23 kl 16:56 av Blå Blå er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no