Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 02-07-19 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
Tiff taff toff. Er på kontoret. Har kaffe. Har date med venninne litt senere i dag. Kunne vært verre.
Postet 02-07-19 kl 08:54 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar


Jeg jobber foreløpig hjemme. Skal ha med minsten til en behandling før jobb. Det er litt færre folk både på jobb og på t-banen, og selv om det fortsatt er masse jobb å ta av, så tror jeg jeg skal klare å lande greit i ferie til helga.
Postet 02-07-19 kl 08:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Da er vi i Mo i Rana. Tog er litt slitsomt. Kaffe.
Postet 02-07-19 kl 08:57 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kaldt i dag, måtte ha på genser på morgenturen.
Postet 02-07-19 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Regnet pisker mot ruta, det er kaldt og tåka ligger langt ned i dalen. Lik greit å være på jobb. Kaffe og vedtaksskriving på planen.
Postet 02-07-19 kl 09:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er både sol og fare for regn. I dag skal jeg ta et etterlengtet kurs.
Postet 02-07-19 kl 09:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken. Mye på planen før avreise ferie i morgen.
Fortsatt høy på gårsdagen.
Det er veldig rart å være ferdig studert, og veldig deilig.
Postet 02-07-19 kl 10:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer igjen Trixie.

Her er det grått og kaldt aka typisk norsk sommervær.
En unge levert i bhg, en på sommerskole og en skal leveres litt senere et tredje sted. Men hey, jeg får en etterlengtet alenetid noen timer.
Nå kaffe.
Postet 02-07-19 kl 10:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tilbake til 10 grader i morges, men regnet har gitt seg og jeg ser glimt av blått der ute. Jeg er sliten og sover ikke altfor godt og i alle fall altfor kort, tvilsom kombo. Tar meg i å glede meg til de feriedagene som er uplanlagte etter Japan-reisen, sier litt om energinivået. I dag skal jeg gi blod, så da er det vel godt mulig man donerer bort enda noen hakk på batterikapasiteten.
Postet 02-07-19 kl 10:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er en unge på vei til trampolinepark for fjerde dag på rad. Hun får valuta for pengene for den sommerbilletten, gitt. Jeg har sørgelig ineffektivt hjemmekontor. Det bør jeg gjøre noe med.
Postet 02-07-19 kl 10:47 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar


Kom meg på jobb til slutt, etter en lettere begredelig natt. Hvorfor i huleste trodde naboen at det var greit med utendørs fest og musikken på full styrke til langt på natt på en mandag? Måtte sove med ørepropper og det er så ubehagelig at jeg har sovet elendig. Hadde de enda spilt bra musikk, men det gikk i Staysmann, Morgan Sulele, Freddy Kalas og hva de nå enn heter.
Postet 02-07-19 kl 10:56 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Har kaffedate om et par timer, da. Det hjelper litt på humøret.
Postet 02-07-19 kl 11:03 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på Kreta. Mitt eldste barn nekter å stå opp (kl er halv tolv her nå). Vi har akkurat fått rapport om at mitt yngste barn ser ut til å klare seg usedvanlig fint på leir i USA.
Postet 02-07-19 kl 11:23 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi ligger på stranden i Spania og er sjeleglad for at det er vind i dag. Litt skyer også nå på formiddagen, det er deilig etter en varm uke. Vi har forøvrig ikke merket noe til varmebølgen forrige uke, her lå tempen jevnt på 30-33 grader på dagtid.
Jeg håper det blir fint vær både i sør og nord hjemme. Vi skal være her i totalt 16 dager, men alle de som ferierer i Norge fortjener også fine dager.
Postet 02-07-19 kl 12:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Kontoret. To uker til ferie, og jeg er leeei. Datter og kjæreste er på festival i Oslo, sønn fisker laks med en kompis og faren. Fikk snapp av Aller Første Laks Ever, på 8.6 kg. Han ringte, helt i 100
Postet 02-07-19 kl 13:08 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på jobb, men hodet er på ferie. Så jeg bryter etikken innimellom og er på google maps og utforsker feriens første reisemål, Budapest.
Postet 02-07-19 kl 13:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her er det ferie og opplett. Akkurat passe varmt i luften.

Vi skal pusse opp soverommet og holder på å pakke vekk ting og rive gammelt innebygget klesskap. Det blir bra når det blir ferdig, men er ikke min yndlingsaktivitet i ferien. Dessverre blir vi ikke ferdige før vi reiser, så vi må reise fra og komme hjem til kaos.
Postet 02-07-19 kl 13:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er liksom på jobb i pendlerleiligheten, men har litt utålmodige tenåringer hengende rundt og må nok snart ta dem med på lufting.
Postet 02-07-19 kl 14:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har også revet klesskap - sånn grusom skyvedørsgarderobe fra 90-tallet som gikk fra gulv til tak. Så i dag må jeg flekkmale panelet i taket som har en furustripe midt i det hvite, og ordne den maltrakterte veggen. Venter med resten av rommet til Herremannen flytter ut og jeg overtar det.
Postet 02-07-19 kl 14:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her har vi flyttet ut alle mann alle på Øen, omsider. Inkludert to adoptivskilpadder som skal bo her mens familien er på tur. Rare, men underlig fascinerende kreaturer.
Postet 02-07-19 kl 18:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
6 grader, vind og øsende regn. Å, vestland, vestland.

Der er fanden meg 10 grader varmere her i jula.
Postet 03-07-19 kl 00:21 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no