Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 05-10-17 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ingen ferie her, straks på vei til jobb.
Travel ettermiddag også med møter osv, noen som sa høstferie? Men, sola skinner, tror det blir en bra dag.
God torsdag.
Postet 05-10-17 kl 08:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
To dager til den uka på høsten som gir meg anledning til å komme ajour med alt papirarbeid. Null grader og frost her i natt, det føles fryktelig tidlig. :brrr:
Postet 05-10-17 kl 08:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Første frostnatt!

Jeg har kaffe og ting å gjøre. Høstferie fra helgen av, noe som betyr to langhelger for min del. Det skal bli deilig med de ekstra dagene!

Jeg må finne en god bok å synke inn i. Noen som har lest noe bra i det siste (ikke krim)?
Postet 05-10-17 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Treig morgen. Men har gjort yoga. Må få opp tempoet. Eventuelt akseptere at dette blir en suboptimal dag.
Postet 05-10-17 kl 09:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Frost. Det betyr vel at jeg må få fortgang i dahliaknollegraving og tømming og vasking av krukker. Ved siste opptelling hadde jeg rundt 100 av sistnevnte... Heldigvis skal ikke alle tømmes, noen skal bo i drivhuset. Akkurat til dette kunne jeg trengt en gartner. Meh.

Har veldig blid treåring med ferie, det hjelper litt.
Postet 05-10-17 kl 09:58 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ah, deilig med fri. Jeg tror jeg skal på internasjonal kafé i dag, og ellers så må jeg få vasket litt sengetøy.
Postet 05-10-17 kl 10:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har 7- åring idag! Han ville ha gaver og kake på senga så det fikk han.
Ellers pakke til minihøstferie på hytta. Frost og kaldt ute ja.
Postet 05-10-17 kl 10:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Deilig med høstferie, og for første gang noen sinne har jeg ingen rettebunker som ligger og roper på meg!

Jeg har spist frokost og skal dra og trene, og etterpå har Herremannen og jeg planer om en kjøretur. Han ble 16 for en mnd siden, og øvelseskjøring er sannelig gøy! I dag er planen å kjøre til Saltstraumen og tilbake (3 mil x 2) og ta en kopp kaffe hos morfar, som bor der.

Eneste skår i gleden er at Frøkna reiste sørover igjen i går. Hun har høstferie hele uka, men skal på et digert brytestevne i Helsingborg i helga, så da måtte hun dele den opp.
Postet 05-10-17 kl 10:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Gratulerer med sjuåring, Millen!

Jeg har ikke høstferie, hverken denne uken eller neste.
Postet 05-10-17 kl 10:53 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Søvn er magisk, altså!

:kvitre:
Postet 05-10-17 kl 11:49 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Søvn, altså? Jeg hosta fram til halv tre i natt, litt småtrøtt i dag. Men nå har jeg fått meg hostesaftresept, så kanskje det er håp for natta.
Postet 05-10-17 kl 12:13 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
God morgon! Sympati, Pingus! Hoste er pyton!
Jeg har sol, kaffe og høstferie og en forkjølelse som ikke vil slippe taket. Pakker for fjellet, håper på sol og friske barn.
Postet 05-10-17 kl 12:18 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Huff, Pingus! Å ikke sove er ille nok, å ikke få sove pga hoste er ren tortur!

God bedring!
Postet 05-10-17 kl 12:31 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste arbeidsdag før høstferie! Drar til malaga i morgen og blir en uke. Skal bli superdeilig. Nå venter et vanskelig møte, før juniors fotball kamp og så pakking.
Postet 05-10-17 kl 12:33 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det er så grått og trist ute, så eg inviterte foreldra mine og mormor på komlemiddag. Det blir kos.
Postet 05-10-17 kl 12:54 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Høstferie er så utrolig digg. Spesielt når den tilbringes i varme strøk. Hjem på lørdag, forhåpentligvis relativt uthvilt og opplagt. Har med meg jobb-PC, så jeg har fått unna en del eposter underveis, sånn at innboksen ikke er helt føkka når jeg kommer hjem.
Postet 05-10-17 kl 13:03 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Å sykle til jobben i høstsol, har seilt opp som en av mine absolutte favoritting. Og i dag skal jeg stikke litt tidlig, så vi får en minibreak på fjellet i helgen.

Postet 05-10-17 kl 14:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Høstferie høres deilig ut! Jeg skal avspasere litt i morgen etter planen, det er da noe.

Litt lang dag på jobb i dag, men skal snart avgårde og treffe gode venninner fra gamlejobben, så da blir det skravlings og god mat!
Postet 05-10-17 kl 18:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høstferie. Haha. :hul latter:
Postet 05-10-17 kl 18:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ingen høstferie her hellet. Det er så travelt på jobb at det ikke gikk.
Postet 05-10-17 kl 23:04 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no