Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 16-11-17 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Trøtt, men når man legger seg sent så...
Snart avreise til jobb og 2 dager til helg, det blir så bra.

Nei, burde komme i gang her kanskje.
Postet 16-11-17 kl 08:39 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Melder meg inn i trøtteklubben pga for sent i seng med Trixie.
3 av 4 ute av huset. Prøv å være effektiv og flink idag da.
Men først kaffe.
Postet 16-11-17 kl 08:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Ulempen med å jobbe med mennesker er at noen kryper inn under huden på deg og holder deg våken på natten. Må få tømt hodet i dag tror jeg, foreløpig ved hjelp av morgenens tredje kaffekopp. :ups:
Postet 16-11-17 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ryggen er bedre, men slett ikke helt bra. I går drakk jeg øl med noen venner, og da var den plutselig helt problemfri. Så jeg lurer på om det egentlig er kuren?

De holder på å bygge et stort bygg rett ved siden av der jeg sitter og jobber i dag, og det rister og rister. Jeg må innrømme at jeg ikke liker sånt. Men kollegene her forsikrer meg om at hvis bygget vårt faller ned, så har vi forsikring. Som om det er noen trøst.

Nå:
Postet 16-11-17 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Og gratulerer med dagen, Pøbel!

Denne kaka syntes jeg passet fint til deg:
Postet 16-11-17 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, pøbel!

Jeg startet dagen med å (trodde jeg) glemme telefonen hjemme. Jeg kjørte hjem for å hente den, bare for å finne ut at den lå i vesken likevel. Det hjelper altså ikke å halvere størrelsen på veska for å få bedre oversikt.
Postet 16-11-17 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Hurra for Pøbeldagen!
Postet 16-11-17 kl 09:48 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med dagen til Pøbel!

Her er det novemberkoma, den eneste trøsten akkurat nå er at vi er halvveis i november. Og jeg må huske å sjekke når første søndag i advent er. Gleder meg sånn til å se stjerner og trær med lys på.
Postet 16-11-17 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
3. desember, tink. Det der har eg stålkontroll på.
Postet 16-11-17 kl 10:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til Pøblis!

Har levert bilen på verksted (igjen). Det holdt vist ikke bare med å ha gjennomført EU-kontroll. Den må vist også bli godkjent etter strenge kriterier, noe som denne gangen (også) innebærer at deler må byttes ut.
Postet 16-11-17 kl 10:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har endelig stresset meg inn på jobb etter å ha sittet hjemme og ventet på en maler. Vi skal pusse opp kjøkkenet og har bestemt oss for at andre skal gjøre nesten alt. Men vi ser at det er litt vi må gjøre også for at timeplanen skal gå opp.

Så de to neste ukene skal jeg jobbe 120 %, være bortreist på seminar i to dager, tømme et kjøkken og strippe veggene for strie og plater, leve uten kjøkken, holde et kurs i frivilligaktiviteten min, gå på teater med en kollega, gå på teater med storesøster og en venninne og gjennomføre en fotballavslutning, et spillermøte og et foreldremøte. Det er lit sånn "stopp verden , jeg vil av". Men jeg får si med Odd Børretzen, at "sove kan vi gjøre i graven".
Postet 16-11-17 kl 11:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar


Jaja, bare litt over 2 uker igjen da. Men jeg klarer snart ikke å holde igjen på julemusikken og gløgg og pepperkaker altså.

Blå: Alt går i en periode, sørg bare for at du får pustet skikkelig ut etterpå. Hangler fortsatt etter en lang periode med liknende opplegg i høst.
Postet 16-11-17 kl 11:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
tink

Jeg tror at det går bra altså. I motsetning til deg har jeg store barn og det går mye lettere med sånt opplegg når man har tenåringer som klarer mye selv. Men jeg har litt dårlig samvittighet av og til når både mannen og jeg har lange dager på jobb flere ganger i uken. Samtidig tenker jeg at de er to stykker som trives godt sammen og at litt alenetid der de styrer tven og fjernkontrollen har de sikkert ikke noe i mot.

Vi hadde verdens fineste "storebarnkveld" i går. Jeg kom hjem kl. 21 og hadde kjøpt chips og avokado. Storesøster laget guacamole mens jeg dusjet og varmet middag og så satt vi i stuen og spiste chips og jentene gjorde lekser og jeg spiste middag (og tok en øl ) og hørte på og det var bare koselig. Lykken med store barn.
Postet 16-11-17 kl 11:20 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Her var det mye hektisk hverdag!

Jeg lyser opp november med bursdag, har fått te og kake og fine gaver på senga, og sjokoladepudding av kollegene på jobb.

Hurra for Pøbel! Her har du kake:

Postet 16-11-17 kl 14:41 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Bitteliten kake.
Postet 16-11-17 kl 14:41 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen til pøbelsara og Matilda.
Postet 16-11-17 kl 15:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for begge bursdagsbarna!

Postet 16-11-17 kl 15:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Herlilg kake, Matilda! Og gratulerer masse med dagen til deg også! her er en kake til deg -

t
akk for alle gratulasjoner - bursdag er stas på sosiale medier, altså!
Postet 16-11-17 kl 15:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Takk!
Postet 16-11-17 kl 16:26 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til Matilda!
Postet 16-11-17 kl 17:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen til både Matilda og pøblis!
Postet 16-11-17 kl 18:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for Pøblis og Matilda.
Postet 16-11-17 kl 18:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Takk!
Postet 16-11-17 kl 19:03 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sent på dag, men gratulerer så mye med dagen, damer!!
Postet 16-11-17 kl 23:16 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no