Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 15-08-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Vekket av kald AC i varmt land. Vurderer å karre meg bort på morgenyoga, på en platting ved stranden. Deilige livet. Resten av dagen skal frøken snupp og jeg på road trip, med innlagte ønskestopp både for henne og meg.
Postet 15-08-18 kl 07:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Det hørtes deilig ut Timar, kos dere.

På jobb, ekstra tidlig så jeg kan dra tidlig og få sendt mellomste på treningsleir til Danmark.
Men før det jobb, jobb og mer jobb.
Møte i kveld, merker at hverdagen nærmer seg.
Postet 15-08-18 kl 08:05 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. På jobb og her skal jeg være fra 7 til 17 alene på den avdelingen . Heldigvis sitter jeg midt i lokalet så selvsagt andre rundt meg.. Mulig dette blir en lang dag.
Postet 15-08-18 kl 08:08 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til Millen! Eg skal på ny planleggingsdag. Blir bra. Og så er eg aleine heime. Deilig!
Postet 15-08-18 kl 08:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ehh, det er visst sånn jobb idag, snart avgårde for å levere lillebror til besteforeldrene.
Postet 15-08-18 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ny dag, nye muligheter! I dag er vi tre ekstra på jobb, det hjelper forhåpentlig litt. Trodde vi hadde hodet over vannet i går, men det blir visst i dag i stedet. Gøy da, med mye action!
Postet 15-08-18 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fotballskole og min tur å kjøre junior og to kompiser. Kommer ikke på jobb før tidligst ni. Gleder meg litt til normal logistikk på mandag. Vi har fremdeles litt å gå på når det gjelder leggetid på kvelden og når vi står opp. Blir litt sent. Mye å gjøre på jobb og fritiden har også begynt igjen med møteviksomhet og organisering. Tjohei hvor det går!
Postet 15-08-18 kl 09:24 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Ekstremt vanskelig å stå opp i dag. Utnytter flexitiden til fulle og kommer sent på jobb. Siste feriedag for ungene så skolesaker må gjøres klar til i morgen.
Postet 15-08-18 kl 09:51 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Har akkurat vekket eldste, det skal bli en tøff morgen på mandag.
Postet 15-08-18 kl 09:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har vært og levert min 19 år gamle DBS Spinova på verksted etter at den først ble stjålet og fikk juling i England, og så fikk juling på flyttelasset hjem igjen. Jeg er i hvert fall lojal og trofast! Og nå: mase-e-post Europa rundt!
Postet 15-08-18 kl 10:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no