Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 03-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First.
Postet 03-08-18 kl 07:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
And?

Allerede på jobb, prøve å komme meg tidlig hjem i dag, etter en veldig lang dag i går.
Første jobbeuka har vært hard gitt. Skal bli veldig deilig med helg, blir en tur på hytta i morgen tror jeg, og en tur på stranda om været holder seg, prøve å holde litt på feriefølelsen.

God fredag til folket!
Postet 03-08-18 kl 08:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Regner bøtter ned nå på morgenen, jeg er på jobb og klamrer meg til kaffen.
Postet 03-08-18 kl 09:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. På jobb, har kaffe.

Jeg merker at det er første jobbeuka etter ferien, og at det er mye å gjøre. Godt det er helg snart. Men først - til arbeid! :svosj:
Postet 03-08-18 kl 09:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Jeg er også jobb, kaffe har jeg også fått. Alenehelg. Planen er å rydde godt, virkelig godt.
Postet 03-08-18 kl 09:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Åååå, kaffe!

Eldste ristet en biolakartong som korken ikke satt ordentlig på. Ristet skikkelig hardt, så klart. Jeg dytta ungen i dusjen, skylte av klærne hennes og overlot katastrofevask av kjøkken til mannen. Nå sitter jeg på t-banen med en mobil med biola sånn ca alle steder, biolaen har til og med rukket å tørke godt inn. Jeg gjetter på at vi kommer til å finne biolaflekker i all uoverskuelig framtid..

Jeg er ikke bygd for å håndtere sånt uten å ha fått kaffe først!
Postet 03-08-18 kl 09:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sitter på Ullevål Sykehus og gruer meg... til time for jeg vet ikke hva som skjer...
Postet 03-08-18 kl 09:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Timar: Det aller første jeg gjør hver morgen er å drikke kaffe. Så jeg blir hakket mer klar for hva som eventuelt måtte komme ... selv om jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke hadde taklet biola overalt sånn veldig bra uansett. Og ja, du kommer til å finne biolaflekker på de underligste steder i lang, lang tid fremover.

Jeg fikk gjort så mye på jobb i går at jeg unner meg å se begge Norway Cup-kampene til knerten i dag. Han spiller i G11, så de har ikke sluttspill. De har vunnet alt til nå, og kommer trolig også til å vinne de siste kampene. Men dette laget oppløses til høsten fordi de beste skal over på elitelag, så dette er "siste sprell med gjengen". Flertallet har spilt sammen siden de var 4 år, så det blir veldig rart. Knerten min skal IKKE på noe elitelag.
Postet 03-08-18 kl 09:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Milllen
Postet 03-08-18 kl 10:03 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Uff, Timar. Jeg hadde blitt skikkelig grinete.

Jeg sitter hjemme hos mamma, som ikke er her. Hun er på sykehus. Søsteren min og jeg er her for å rydde og vaske litt. Og i ettermiddag skal jeg i begravelse til kusina mi som døde altfor ung. Og etter det skal jeg inn til sykehuset og besøke mamma. Så i dag er en sånn kjip dag der jeg tar en time av gangen og konsentrerer meg om å komme meg gjennom den.
Postet 03-08-18 kl 10:19 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Millen:
Postet 03-08-18 kl 10:20 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal i begravelse til en tidligere kollega i dag. Han fikk heldigvis noen gode pensjonistår før den forbanna kreften tok han, men likevel ikke mange nok.

Og så er det fredag, ja. Den eviglange lærerferien er på hell, jeg starter så smått opp igjen i neste uke.
Postet 03-08-18 kl 10:20 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Ja, det er kreften som tok kusina mi også. Faens sykdom.
Postet 03-08-18 kl 10:21 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Denne sommeren har vi opplevd en del tragiske dødsfall. Snuppa har to venninner som har mistet pappaene sine i sommer, og nå fikk jeg akkurat sjokkbeskjeden om at en av jentene i klassen til knerten har mistet mammaen sin. Det er så inderlig vondt når barn mister foreldrene sine i den alderen. De som dør er jo på alder med meg.
Postet 03-08-18 kl 10:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Er visst på Ekeberg ennå. Jentene gikk videre i går og det blir kvartfinale i dag kl 1115!

Skal først se G16 på bane 35.
Postet 03-08-18 kl 10:32 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
til alle som trenger.
Jeg har sendt inn min første melding til forsikringsselskapet om skade på bil. Bilen ble angrepet av sau mens vi var og badet, og har fått bulker i dørene. Av alle ting å måtte skrive...
Postet 03-08-18 kl 10:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Og varme klemmer til dersom trenger det, leste ikke alt før nå.
Postet 03-08-18 kl 10:51 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Klemmer her fra også.

Eg skal på lunsj hjå mamma i dag sammen med jenta, søster og to tantunger. Det blir koselig. Etterpå skal eg ha ei helg heilt åleine. Jubel og glede for det.
Postet 03-08-18 kl 11:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
herfra også. I dag er det begravelse for søsteren til en kompis av eldstemann. Det er mye trist nå.

Minsten og jeg skal på helgetur, så jeg jobber hjemme i dag for å spare litt tid og forhåpentligvis komme tidlig avgårde.
Postet 03-08-18 kl 11:23 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Klemmer på alle som trenger det!
Postet 03-08-18 kl 11:36 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Her var det mange som trenger en klem. Pokkers kreft, ja.
Postet 03-08-18 kl 12:42 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Klemmer til alle, både store sorger og mindre bekymringer. Lykke til, millen!
Postet 03-08-18 kl 13:05 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Er også inne i min siste ferieuke. Mannen i huset på jobb. Nå leker ungene sammen faktisk, spiller basket. Det etter en liten triade fra ho mor, nemlig meg...puster i pose ... ..Ordene «vekk med skjerm, lek med lillesøster, bidra, ikke et hotell, alt jeg gjør for deg» ble visst nevnt til trettenåring i feriemodus.... I morgen reiser han vekk på 4-dagers treningsleir. Det har både han og jeg godt av!
Postet 03-08-18 kl 14:20 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har dratt Herremannen med på løpetur. Han lunter ved siden av meg, knapt andpusten, men var fornøyd med progresjonen min siden sist vi løp sammen.

Nå sitter jeg og venter mens han er hos frisøren. Må være nyklipt når han skal på kjærestebesøk i Finland. (Det er ikke jeg som har fikset det; faren er i følge Frøkna "all about the love" og har spandert flybilletter til over 5000!)
Postet 03-08-18 kl 14:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gikk bra på Ullevål- legen ville operere vekk den biten som plager meg og det innen 3 mnd.
Mannen til fri og ble med meg og etter det har vi vært på Nasjonalgalleriet, Stolpejakt og lunch på Aker Brygge.
Postet 03-08-18 kl 14:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg kjører egenpleie hos frisøren. Striper, kurer og klipper.
Postet 03-08-18 kl 14:53 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Klemmer til alle som trenger det!

Siste produksjonsøkt nå før helgen. Eldste og mannen er hjemme igjen fra Norway cup, og i kveld blir det MI Fallout for hele familien.
Postet 03-08-18 kl 14:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God kveld fra hengekøya. Det holder på å demre for meg at ferien går mot hell. Jaja, vi har hatt noen supre uker på tur og et par avslappende dager hjemme før og etter.

til dere som har hatt mer alvorlige og triste ting på tapetet i dag.
Postet 03-08-18 kl 21:08 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no